22. září 2017

VAŘÍME: Gulášová polévka

Gulášovou polévku miluji od dětství. Té bych se mohla doslova ujíst a když jsem na ní jednou dostala chuť, sáhla jsem po receptu mé kamarádky Ivanky Mařákové, která píše naprosto úžasný blog plný skvělých receptů - http://jaksebavimnamaterske.blogspot.cz

Tato polévka je opravdu snadná, rychle uvařená a navíc výborná! Když nebudete vědět, co uvařit, tak na jejím blogu vždy najdete skvělou inspiraci! :-)


SUROVINY

  • 250g mletého masa
  • 1l vroucí vody
  • 4 brambory
  • 1 větší stroužek česneku
  • 1/2 cibule
  • 1 lžíce rajského protlaku
  • 1 lžíce oleje
  • 2 lžičky mleté sladké papriky
  • 1 lžička drceného kmínu
  • hrstička majoránky
  • sůl podle potřeby


POSTUP

Na oleji zpěníme na drobno nasekanou cibulku, přidáme mleté maso a okořeníme solí, kmínem, paprikou, česnekem a chvilku restujeme, dokud nebude maso pořádně opečené.

Vmícháme protlak a zalijeme vroucí vodou. Následmě vsypeme brambory nakrájené na kostičky a vaříme do měkka.

Před koncem vaření ještě ovoníme majoránkou, kterou promneme mezi dlaněmi.

Dospělí si mohou přidat špetku chilli na zahřátí.

Dobrou chuť!


2 komentáře:

  1. Gulášovka je moje nej polévka, vlastně celkově polévky miluju a jsem hlavně ráda, že jsem se je dokázala sama naučit, takže si je vařím třeba 4x týdně, což si myslím, že se dnes už moc nenosí.

    OdpovědětVymazat