19. října 2017

NOSÍME: Daiesu Sunset Emerald

Před několika týdny bylo ve skupině Nosíme děti vyhlášeno další testování. Je to vždycky šrumec a tentokrát to bylo navíc s tím rozdílem, ženebyl omezen počet kusů. Posledně jsme se mohly přihlásit pouze k pěti věcem, teď to ale bylo bez omezení = o to větší šrumec.

Zrovna byl víkend, sobota, a my den trávili u tchánovců. Úplně mi vypadlo, že jsem si měla hlídat testování. Když jsme večer přijeli domu, bylo kolem půl deváté večer, tak vidim zprávu od kamarádky, jestli už se hlásím, že je to už rozjetý.

No doprkýnka já zapomněla! Co teď? Jak se co nejrychleji přihlásit tak, abych se dostala na co nejvíce kousků? Jojo hamty, hamty, hamty :-D. Řekla jsem si, že je nebudu jednotlivě "gůglit", ale vezmu to podle velikosti. Tak jsem si rozklikávala jen to co bylo v mojí velikosti a vyplňovala jak zběsilá :-D.

Po nějaké době mi kamarádka píše, že mi přiveze Daiesu. Ty jo, to slyšim poprvý a ptám se co je zač? Kamarádka odpoví "no to je ten šátek, na který jsi se hlásila". Hmm Aha! To ani nevim :-D

Takže takhle nějak přicházím k většině šátků :-D Vždy jsem za to ve finále moc ráda. V tomto případě jsem navíc zjistila, že tuto značku moc lidé neznají - tak jsem je seznámila :-D

Šátek jsem testovala s roční Sofinkou. Svým vzhledem mě tedy nijak výrazně neoslovil ale nakonec se mi zalíbil. Do podzimního období svými barvami krásně zapadne. Prvně jsem se bála, jak sedne, protože na dotek byl o dost rozdílný než ty šátky, které mám v oblibě. Byl pevnější, hrubší, tvrdší ale překvapilo mě, jak drží, jak nepovolí. Bála jsem se, že s nim budu mít problém jako s "Olivkou", že mě bude tlačit a řezat ale ne. Nic takového nenastalo, naopak mě mile překvapil, jak je i přes svojí pevnost pohodlný.

Drží jako přilepený a i když rozvážete uzel, tak drží a drží a drží :-D Dokonce i pokud je uvázaný "na prasáka" (jak řikám, když se při vázání moc nesnažím), tak ničemu nevadí. U jiných šátků, když jsem úvaz odflákla nebo naopak moc utáhla, tak mi to daly pěkně sežrat :-D

Gramáž - 260g/m2

Původ - Malajsie


POZITIVA

+ pevný
+ nepovolí
+ držák
+ pracant
+ málo známý


NEGATIVA

- hůře se mi dotahoval



Žádné komentáře:

Okomentovat