25. října 2017

HRAJEME SI: Vkládačka vývoj T - Rexe

Milovníci všech dinosaurů (a také české ruční tvorby) držte se!

Sen se stal skutečností a já mám doma konečně produkt od úžasných zlatých českých ručiček s názvem SŮVY Z DŘÍVÍ.

Na Sůvy jsem poprvé narazila na Instagramu, kam Saša fotkami přispívá asi nejvíce a dokonce má i svůj blog, kam přidává nápady a inspiraci. No ale najdete je samozřejmě také i na Facebooku :-)

Je to úžasná sympatická a neskutečně šikovná ženská, která je podobně smýšlející jako já a moc ráda jí "stalkuju" :-D

Jako první jsem z jejích produktů měla spadeno na T-Rexe, jelikož Klaudinka na dinosaurech už nějakou dobu ujíždí a ohromným překvapením bylo, když nám u ní kamarádka nechala vyrobit právě tuto úžasnou vkládačku Vývoj T-Rexe, kterou Klaudinka dostala k 4. narozeninám a kterou představím v tomto článku :-)




Naprosto perfektní je, že je to taková multifunkční sada, která se tváří jako vkládačka ale přitom jde o sadu dinosauří rodinky, která se do desky jen "uklízí" ale dá se s nimi krásně hrát zvlášť :-)

Překvapilo mě, jak jsou jednotlivé části lehké. Čekala jsem je těžší, takže tu lehkost beru jako velké pozitivum. Mnoho dřevěných hraček je těžkých, že by si tim dítě mohlo přivodit pomalu lehký otřes mozku, takže jsem v tomto případě opravdu mile překvapena.




Dospělý T-Rex měří necelých 14cm a toho má Klaudinka nejradši, protože je největší, nejsilnější a všichni z něj mají strach :-D 




Střední T-Rex měří necelých 7,5cm.




Mládě T-Rexe měří něco málo přes 4cm a schované ve vajíčku má něco málo přes 8cm.




Stopa T-Rexe měří zhruba 10cm




Vše je ručne zpracované a malované atestovanými barvami vhodnými po děti. Navíc krásně voní dřevem :-)

Tím, že je to do posledního puntíku ruční práce, tak je zaručeno, že co kus to originál. Nic nebude stejné jako má ten druhý.

No a navíc na nás čekalo další překvapení. Dárek v podobě těchto krásných plakátů, které Saša sama namalovala a které také najdete v její nabídce :-)

Tento styl malování poslední dobou hodně obdivuji. Přijde mi až neuvěřitelné rukou a akvarely vytvářet takové nádherné plakáty a obrázky, které mohou zdobit pokoje dětí :-)




Časem bych toho chtěla pořídit mnohem víc. Pro Sofinku mi třeba přijde naprosto parádní sada Farma. Všechno je to nádherné a sama nevím, co dřív vybrat .. co vím je to, že potřebuju všechno :-D

Se Sašou se můžete domluvit na konkrétním přání. Často vyrábí na zakázku, takže má v záloze mnohem víc, než zveřejňuje :-) Určitě neváhejte a omrkněte její práci.

Děkujeme kamarádce Kláře za tento úžasný dárek a děkujeme Saše za to krásné překvapení v podobě plakátů :-)

2 komentáře:

  1. Karol moc děkujeme za milý článek 🙂 jsem ráda, že se obojí libi.. užívejte dinosaury Saša..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To my děkujeme :-) Jsem ráda, že Vás znám a přeji mnoho úspěšných výtvorů :-)

      Vymazat