30. ledna 2018

MALUJEME: Crayola - Kreativní sada s razítky (Zvířátka na farmě)

Další z produktů od značky Crayola, který jsem dostala od Albi ke zrecenzování, je tato kreativní sada s razítky - zvířátka na farmě.




SADA OBSAHUJE

  • 10ks velkých razítek
  • 10ks malých razítek
  • 8ks voskovek
  • Polštářky na razítka (modrý/červený)
  • Sada malých papírů (A5)
  • Držátko na větší razítka

Razítka bylo potřeba v první řadě rozstříhat.

Byly ve společném "archu" - zvlášť malá a zvlášť velká.

Čekala jsem, že půjdou jen "natrhat" ale ne, musely se nastříhat - což mě upřímně docela zarazilo, prorože holky chtěly razítkovat hned a musely si počkat, než vše postupně nastříhám.




Inkoustové polštářky jsou dvoubarevné (modrá a červená) a již naplněné inkoustem. Takže plně připravené k okamžitému použití.




Voskovky mě mile překvapily tím, že jsou syté a jednoduše se s nimi maluje. Není potřeba vynaložit žádný tlak pro lepší sytost, stačí jemně přiložit k papíru a malovat. S těmi jsem moc spokojená a určitě chystám vyzkoušet i další z výtvarných potřeb značky Crayola :-).
 



VELKÁ RAZÍTKA

  • Farmář
  • Farmářka
  • Holčička
  • Traktor
  • Strašák
  • Kráva
  • Osel
  • Ovce
  • Slepice s kuřaty
  • Prase se selaty 




U velkých razítek mě překvapilo jedno držátko, o které se samozřejmě holky praly, i když jsem se snažila, aby měly razítka rozděleny - malá malé a velká velké :-D.

Při nasazování a sundavání si snadno člověk ušpiní ruce. Tohle bych asi řešila jinak. Viděla bych to na jedno držátko uprostřed, stejně jako mají malá razítka.





MALÁ RAZÍTKA

  • Farmář
  • Farmářka
  • Husa
  • Kočka
  • Kráva
  • Králík
  • Slepice
  • Prase
  • Pes
  • Kůň

Tato razítka jsou roztomile maličká a krásně se drží i malými prstíky - dobře se s nimi pracuje.

Jen škoda, že se celkově nějaké obrázky opakují - i když vypadají jinak. Viděla bych radši třeba balík sena, trávu, ohníček .. aby prostě byl každý obrázek jednou :-).




DOPORUČENÝ VĚK


Na sadě se sice píše věk 4+ ale já u starší Klaudinky s razítkama začínala mezi 18 měsíci a druhým rokem. Určitě je vhodná i pro mladší děti.

Spíš tu jde o to, že se ta malá razítka dají snadno strčit do pusy (obarvené prsty taky) a pokud máte doma někdo stejného žroutíka, jako je naše Sofinka, tak moc dobře víme, co všechno dokáží do té pusy nasoukat :-D

Cena mi přijde docela vysoká na to, co balení obsahuje, ale musím uznat, že voskovky jsou opravdu kvalitní.




Kreativní sadu s razítky můžete zakoupit na oficiálním eshopu Albi přímo ZDE.

Cena: 359Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat