5. ledna 2018

VAŘÍME: Rajčatová omáčka s cizrnou a rýží

Tentokrát jsem měla úplný okno, co se vaření týče a ani jsem neměla na nic chuť. Včera jsem si celý den lámala hlavu s tím, co připravím za recept, ale byla jsem úplně marná. Nic mě nenapadalo a nic mě neosvítilo. Tak se vaření chopil manžel :-)


SUROVINY

  • Plechovka cizrny
  • 250g cherry rajčat
  • 200g rýže
  • 100g rajčatové passaty
  • 1 větší cibule
  • 3 stroužky česneku
  • 1 lžíce oleje
  • 1 lžička kurkumy
  • 1 lžička bazalky
  • Sůl podle chuti


POSTUP

V první řadě slijeme cizrnu z plechovky, propláchneme ji a dáme vařit do menšího hrnce. Vaříme přibližně 25 minut, než bude měkká.

Připravíme si hlubší pánev (využili jsme wok pánev), kde si rozehřejem lžíci oleje. Nasekáme si cibuli na jemno a na pánvi jí necháme zesklovatět.

Nakrájíme si cherry rajčata na čtvrtky, přidáme je k cibuli společně s prolisovaným česnekem a necháme několik minut podusit.

Do hrnce si mezitím dáme vařit rýži, aby byla hotová společně s omáčkou.

Ke směsi přidáme rajčatovou passatu, do měkka uvařenou cizrnu, bazalku, kurkumu a sůl a necháme společně povařit ještě 10-15 minut.

No, a máme hotovo :-)




Přeji dobrou chuť!

Žádné komentáře:

Okomentovat