15. března 2018

HRAJEME SI: Senzorické míčky

Mrzí mě, že jsem na tyto míčky nenarazila před rokem, když jsem něco podobného sháněla pro Sofinku, ale nakonec jsem zůstala pouze u klasického "ježka".

Sofinka byla jako mimčo hodně na ohmatávání a hlavně ochutnávání různých povrchů a materiálů, což jsem u Klaudinky téměř vůbec neznala. Taky je s odstupem času podle toho vidět, kdo je jedlík a kdo byl nejedlík.

Klaudinka totiž nikdy nic nestrkala do pusy a byla nejedlíkem do 2,5 let. Sofinka strká do pusy všechno možný i nemožný a stejně tak i jí :-D.




Balení obsahuje 6 míčků různých barev - žlutá, oranžová, červená, modrá, fialová, zelená. 

Každý míček má jinou texturu a dítě zaujmou na první pohled. Čekala jsem trochu jiný materiál, takový spíš gumovější, jako má třeba již zmiňovaný klasický "ježek". Tyto míčky jsou pevnější, tužší a když je hodíte na zem, téměř vůbec neskáčou.

Co mě ale překvapilo bylo to, že příjemně voní. Jeden více, jiný méně, ale pořád mám tendence je očichávat a Klaudinka za mnou pravidelně nadšeně chodí s tím, že míčky krásně voní, abych si taky čichla :-D




CO SE DÍTĚ UČÍ

  • Rozvíjí hmat
  • Rozvíjí zrak
  • Učí se barvy

Krásně padnou do malé dětské ručky. Dobře se jim drží a bez problémů s nimi pracují. Od té doby, co je máme doma, tak nezůstaly ležet jen tak ladem. Pořád jsou v kurzu, vážně každý den :-).

Dají se využít také jako hračka do vany. Holky se s nimi pravidelně koupou :-)




VHODNÝ VĚK

Vhodnost bych doporučila stejnou, jako se uvádí na obalu - kolem 6 měsíců. Ale určitě není problém je využít už v době, kdy dítě začne uchopovat různé předměty. Jednotlivé míčky si začne různě osahávat, ochutnávat a zkoumat jejich povrch.


Senzorické míčky pro nejmenší zakoupíte na eshopu funkids.cz přímo ZDE.

Cena: 189Kč

5 komentářů:

  1. To je skvely tip! Budou asi malickate, nemuze je dite spolknout? Chtela bych pro 4mes kloucka, rad zuzla i hmatem poznava
    Dekuji Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To do pusy nedáte ani Vy :-D koukněte na fotku s rukou, to jsem fotila právě pro představu velikosti .. skoro se ani malý nevejdeóu do ruky. Jsou velikostí jako tenisák třeba.

      Vymazat
    2. Dekuji ;)
      aha! Tim padem nevim zda je dokaze vzit do rucky kdyz jsou tak velke :))
      jinak mate skvely blog, spousta inspirace dle meho gusta :)

      Vymazat
    3. Tak použije obě ruce, stejně v tomto věku používají všechno obouruč .. určitě tím nic nezkazíte, jsou skvělé :-) a děkuji! snažím se :-)

      Vymazat
    4. Kupovala jsem podobné synovi a mají úspěch. Také rád všechno olizuje, žužlá a cucá, ohmatává, dalo by se říct, že míčky opravdu zkoumá všemi možnými způsoby :) Pokud jde o věk, tak bych se u čtyřměsíčního mimča určitě nebála, myslím, že si s nimi vyhraje. Kupovala jsem je, když byly malému cca čtyři měsíce korigovaného věku, a časem přišel na to, jak si je chytnout oběma rukama, aby mu neutíkaly :)

      Zdraví Jana S.

      Vymazat