16. března 2018

POPÍJÍME: Štěstí je ...

Vzhledově i chuťově úžasné produkty Sonnentoru znám již několik let. Objevila jsem se v době, kdy jsem se začala zajímat o zdravější stravování. Tehdy jsem zrovna objednávala hromadu věcí na countrylife.cz a narazila jsem tam na Raráškovy čaje - tehdy jsem Klaudince pořídila Usmrkánka a Sloní sílu a k nim jsem ještě vzala gumové medvídky též od Sonnentoru.

Mají přenádhernou grafiku a ilustrace, které průběžně upravují a vylepšují. Jejich poznávací sady jsou bezkonkurenční a každý čaj z nich jsem si vždy vychutnávala, jako by byl můj poslední.

Prostě celý koncept mají naprosto parádně vymyšlený a to včetně jednotlivých obalů, které jsou nezatěžují přírodu. Až 96% jejich obalů je kompostovatelných nebo recyklovatelných. Více informací o jednotlivých obalech si můžete přečíst ZDE.

A já jsem moc vděčná za to, že jsem dostala tu možnost ochutnat a představit Vám horké novinky z nové úžasné edice s názvem Štěstí je ...




Dostaly se mi do rukou dva čaje, které jsou ve srovnání jako sourozenci. Patří k sobě, ale každý je úplně jiný. Vidím v nich obě své cácorky, které jsou neuvěřitelnými protiklady - vodou a ohněm.


ŠTĚSTÍ JE ... POZNAT ŽIVOT

Tento čaj je takovou klidnou vodou, pohodou. Je jako lehký vánek, který Vás ovívá lehce po tváři. Na první ochutnání mě moc neoslovil, ale u dalších čajových dýchánků jsem si vychutnávala jeho klid, ticho a pohodu.

Navíc obsahuje levanduli, pro kterou mám slabost, a i tím je mi sympatický :-).


Obsahuje:

  • Černý bez květ
  • Anýz bio
  • Růže okvětí
  • Šípek oplodí
  • Heřmánek
  • Červená řepa
  • Echinacea
  • Levandule
  • Zázvor
  • Chrpa
  • Prvosenka
  • Slunečnice okvětní plátky





Poznání života zakoupíte na oficiálním eshopu Sonnentoru přímo ZDE.


ŠTĚSTÍ JE ... NAPLNIT SVÉ SNY

Wow! Prostě wow!

Tento čaj je jako dělaný pro mě, můj aktuální zápal pro plnění svých snů a budu ho potřebovat doživotní zásobu, protože takhle mě snad ještě žádný čaj nikdy nedostal!

Oproti prvnímu, klidnému a pohodovému čaji, je tento silný, přírodní živel. Jako namotivovaný oheň, připravený získat vše, po čem touží.

Vůní v suchém stavu je tak silný, že se mi až podlomily kolena :-D. Jsem totiž nerozvážně, automaticky, čuchla z plna hrdla a vážně jsem se zlomila v pase :-D. Je dost silný a aromatický, což se ale po zalití samozřejmě zmírní.

I tak ale zůstane krásně kořeněný, ohnivý a nasládlý. Příjemná sladkost zůstává na jazyku dlouho po jeho dopití ( až několik hodin).

My žádné čaje nesladíme, rádi si je vychutnáváme takové jaké jsou, ale v tomto případě mi ta sladkost vůbec nevadí. Naopak je tam jako správné zakončení, takový ten sladký cíl - splněný sen.

Obsahuje:

  • Badyán
  • Fenykl
  • Kardamom
  • Kmín
  • Lékořici
  • Mátu
  • Skořici
  • Koriandr
  • Šalvěj
  • Kurkumu
  • Anýz
  • Šafrán





Naplnění svých snů zakoupíte na oficiálním eshopu Sonnentoru přímo ZDE.


DALŠÍ ČAJE Z EDICE ŠTĚSTÍ JE ...



Nevím jak Vy, ale já je musím mít všechny! Jsou tak jedinečné a úžasně zkombinované, že si je nejde nezamilovat :-).

I když Vás na první šálek některý třeba nezaujme, tak se v něm stejně nakonec najdete a budete si tu chvilku s ním užívat stejně, jako s ostatními čaji:-).

Podle mého se v tom odráží i povaha jednotlivého člověka. Já jsem živel, takže jsem se v tom čaji našla. Kamarádka je naopak tichá klidná myška, která by sáhla spíš po té druhé verzi.

Tak ať Vám chutnají! :-)

Cena: 85Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat