25. dubna 2018

MALUJEME: Fixy na sklo Crayola

Když jsem v zimě pátrala po nějaké netradiční výzdobě oken, zamilovala jsem se do fixu v podobě tekuté křídy. Říkala jsem si, jestli se něco podobného dělá také v barevné verzi, abych mohla zdobit okna i v jiném ročním období.

Vždy jsem ráda používala takové ty znovupoužitelné nálepky, ale pokud na ně svítí pravidelně dost sluníčka, tak se vyšisují a přijdou o barvy. Tak jsem si říkala, že by pomalovaná okna mohly být skvělou volbou.

Tekuté barvy na sklo jsou takovou klasikou ale musí se čekat než zaschne kontura, pak než zaschne vybarvení a až pak se můžou aplikovat na okno a také se nedají malovat úplně velkoformátově.

Takže když jsem na eshopu Albi narazila na fixy na sklo od značky Crayola, bylo hned jasno!




BALENÍ OBSAHUJE

8 fixů základných barev s tlustými hroty, kterými se dá kreslit nejen tenká čára ale také se jimi dá snadno vybarvit celý obrázek.




I přes jejich tloušťku se s nimi dobře maluje jak dospělým, tak i dětem.




Nejdřív jsem si říkala, že mi tam docela chybí černá barva, ale šedá (vlastně v podstatě všechny barvy) překvapivě dost ztmavne, takže se černé pěkně přiblíží.




MOŽNOSTI MALOVÁNÍ

  • Okno
  • Zrcadlo
  • Skleněná výplň obrazů

Do rohu malého okna v dětském pokoji jsem nakreslila květinu, je to hnědá s oranžovou. Barvy opravdu dost ztmavnout oproti tomu, jak vypadají nezaschlé, takže to s tím chce počítat při různých kombinacích. Pak se Vám může stát, že téměř splynou.




Na velké okno jsem namalovala "výhled", nebo spíš pokus o výhled :-D. Nejsem žádný malíř a bohužel jsem nebyla obdarována výtvarným talentem, každopádně holky jsou nadšené, což je ta nejlepší odměna vůbec :-).

Všimněte si ale trávy a rybníku. Okno bylo namalováno před čtyřmi dny, takže se barvy od té doby ještě dost změnily. Výraznější tráva a výraznější barva na rybníku je domalována dnes.



JAK JE SMÝT?

Pokud jen přetáhnete nebo se přečmárnete, tak stačí na sucho prstem. Jinak se dají snadno smýt mokrým hadříkem nebo tím, co běžně používáte na mytí oken.

Tohle je pouze navlhčený prst, takže jdou dolu opravdu snadno.




Původně jsem k nim byla dost skeptická a říkala jsem si, jak recenze bude průšvih, ale nakonec mě hodně překvapily a určitě je budeme hojně využívat. Jakmile nám dopíšou, ráda je pořídím zas :-).

Crayola fixy na sklo zakoupíte na oficiálním eshopu Albi, přímo ZDE.

Cena: 179Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat