11. června 2018

HRAJEME SI: Puzzle mláďátka

Na trhu existuje nepřeberné množství puzzlí, ale musím říct, že ne každé se mi líbí a ne každé bych svým dětem vybrala. Většinou všude převažují Disney postavičky, takže i my máme samozřejmě puzzle s Elsou - jak jinak :-D. Ale přeci jen jsem stále pátrala po něčem "lepším".

Malým dětem vybíráme puzzle dřevěné s rámečkem a nejlépe také předlohou pod puzzlemi, pro snadnější skládání. Starším dětem pak už stačí třeba jen vyražená podložka a rámeček kolem, aby měly nápovědu aspoň v obrysech.

Klaudince jsem nedávno pořídila nádherné puzzle s kresbami Josefa Lady, na které můžete mrknout v mé recenzi ZDE. Jsou na nich vyobrazeny roční období, takže jsou ideální, pokud dětem pravidelně vytváříte "sezónní" poličky nebo stolek.

Pořád jsem ale pátrala po dalších puzzlích, které mě nadchnou stejně jako ty s ilustracemi Josefa Lady a jakmile jsem narazila na puzzle s reálnými obrázky mláďat, tak jsem měla jasno.




OBSAH BALENÍ

Balení obsahuje 3 druhy puzzlí různé náročnosti podle počtu dílků.

Rozměr složených puzzlí je 21 x 14,8cm.

Jehňata jsou složeny z 20 dílků. Na jednu stranu jsou nejjednodušší, co se týče počtu dílků, ale na druhou stranu mi přijdou dost náročné v tom, že v podstatě splývají s pozadím.




Selátko je složeno ze 40 dílků. Má výraznější barvu a obrysy, takže se skládá z mého pohledu asi nejlíp ze všech 3 druhů puzzlí. 




Kuřátka jsou krásně barevná ale komplikovaná nejen v počtu dílků, ale také v určení co patří ke kterému kuřátku - a to ať už jde o oči se zobákem, tak i o pařátky.




Z obrázků jsem nadšená! Puzzle jsou krásně lesklé, hebké a dílky do sebe snadno zapadají.

Co bych ocenila a co mi v tomto případě chybí, je rozdělení jednotlivých puzzlí do sáčků. Takto jsou všechny 3 obrázky smíchány do jedné hromady.

Sice se dají poměrně snadno odlišit velikostí dílků, ale i tak je lepší mít vše odděleno, aby si dítě mohlo samo zvolit co bude stavět a ne, aby nejdřív muselo nějakou dobu třídit.

Škoda, že jich v podobném stylu s bílým pozadím nevyrábí víc. Určitě bych byla ráda i za další mláďátka z farmy.Třeba se časem dočkáme :-).


DOPORUČENÝ VĚK

V tomto případě záleží na individuálních schopnostech konkrétního dítěte. Souhlasila bych ale s  doporučením na krabici, kde se píše od 5 let. Přeci jen bílé pozadí, splývavá jehňata a zmatečná kuřata dají zlehka zabrat i dospělému :-D.


Tyto parádní puzzle s reálnými obrázky, které budou dobře vypadat i v rámečku, jako ozdoba dětského pokoje, zakoupíte na oficiálním eshopu Funkids.cz přímo ZDE.


Cena: 154Kč


Další verze puzzlí:

Žádné komentáře:

Okomentovat