12. června 2018

UČÍME SE: Dopravní značky - Elektronická hra

Pamatujete si z dětství elektronickou násobilku?

Já ji milovala! Bavila mě neskutečně a pamatuju si, že nám mamka ještě vyráběla další kartičky, abychom toho měly víc. Moc se těším, až do ní doroste i Klaudinka a doufám, že jí bude bavit stejně tak jako bavila mě.

Na stejném principu funguje i tato naučná hra Dopravní značky.

Klaudinku značky baví už docela dlouho. No, asi zhruba od jara. Zajímá se o ně, ptá se na ně a některé si i pamatuje. Původně jsem jí chtěla pořídit nějaké papírové, které by měla rozmístěné na silničním koberci, ale když jsem narazila na tuto hru, dala jsem jí okamžitě přednost a na papírové značky snad dojde někdy později :-D.




Škoda, že jsem o ní nevěděla před lety, kdy jsem dělala autoškolu - i když bůh ví jestli v té době vůbec existovala. Každopádně by byla výbornou výukovou pomůckou. Přeci jen se člověk i v dospělosti stále mnohem snadněji učí hrou či nějakou zábavnější formou, než jednolitými texty, které si musí zvýrazňovat, aby se mu lépe pamatovaly. Vidím v ní tedy velkou multifunkčnost a naprosto žádné věkové omezení.




Balení obsahuje celkem 8 listů, z toho je poslední list trvale přilepený k základu krabice. Každý z listů obsahuje 10 dopravních značek.




Listy se přikládají vytvořenou dírkou na žárovku, která svítí zeleně vždy, když spojíte značku se správným názvem. Svítí tedy pouze při správné odpovědi.




Mínus bohužel vidím v tom, že stačí jen malinko ujet tím kontaktním drátkem a hned vzniknou čmáranice jako od tužky. Což je škoda a chce to opravdu jemné a opatrné zacházení.




DOPORUČENÝ VĚK

Jak jsem již výše psala, tak spodní hranice záleží na zájmu konkrétního dítěte a horní hranici bych neurčovala. Věřím, že by ji opravdu využili i starší lidé či studenti autoškoly. Já sice už xxx let neřídím (nebaví mě to :-D), ale není vůbec na škodu si ty značky zopakovat.


Tuto elektronickou výukovou hru s dopravními značkami zakoupíte na oficiálním eshopu Funkids.cz přímo ZDE. 


Cena: 169Kč 


Další verze elektronických her:

Žádné komentáře:

Okomentovat