6. srpna 2018

VYRÁBÍME: Oblékací panenka s panáčkem

Nedávno jsem na své facebookové stránce blogu sdílela oblékací panenku ke stažení, kterou vytvořila Vendula Hegerová pro svoji dcerku. Nakonec k ní přimalovala ke stažení ještě panáčka, aby byla možnost i pro kluky a nebo aby jim nebylo samotným smutno :-D

Já se s ní následně domluvila, že tuto aktivitu hodím k sobě na blog, aby na její facebookové stránce nezapadla a byla snadno dohledatelná.

Kdo by si z dětství nepamatoval oblékací panenky že? To byla jedna z nejlepších aktivit vůbec a moc ráda na to vzpomínám :-). Jen to stříhání je pro mě peklo :-D.




CO BUDEME POTŘEBOVAT

  • 2x čtvrtku
  • Pastelky/Fixy
  • Barevné papíry
  • Washi pásky
  • Vytištěné šablony


POSTUP

Šablony ke stažení najdete kliknutím na jednotlivé názvy - HOLKA, KLUK.




My šablony vytiskli na klasický papír, protože zrovna nebyla po ruce čtvrtka ani skicák a Klaudinka se už nemohla dočkat :-D. Ale určitě je lepší zvolit něco pevnějšího.

Dále je na Vás, jestli si šablony vybarvíte před stříháním nebo až po stříhání.

Oblečení můžete navíc vylepšit vyraženými tvary z barevných papírů nebo různými vzory washi pásek. Fantazii se meze nekladou :-).

Staňte se módními návrháři a vymyslete originální a jedinečné kousky :-). My si vystačily jen s pastelkami, ale postupem času to určitě budeme dále ladit. 





Šablony ke stažení jsou přes google drive a měly by být dostupné trvale. Kdyby náhodou odkazy nefungovaly, napište mi zprávu nebo komentář a já vše napravím.




Přeji příjemnou zábavu! :-)

3 komentáře:

  1. Ahoj Karol, chtěla jsem si stáhnout šablony, ale píše mi to že soubor neexistuje. Dá se to nějak pořešit? Děkuji Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, ano .. je potřeba soubor obnovit. Byl jen na měsíc.

      Vymazat
  2. Skvele. Diky za zdielanie napadov.

    OdpovědětVymazat