15. ledna 2018

UČÍME SE: Kouzelné čtení - Dinosauři

Na tuto knihu jsem se opravdu moc těšila. Dinosauři u nás jedou už pár let - jojo Klaudinka je milovnicí nejen aut, ale také dinosaurů a tato interaktivní kniha celé to dinosauří období ještě víc podtrhla.

Knihou jsem, hlavně já osobně, maximálně fascinovaná. Vše je tak reálné a skutečné, že Vás to naprosto pohltí a máte pocit jako kdybyste na tom místě zrovna teď byli.

Stačí jen zavřít oči a přijdete si jako v nějakém pravěkém muzeu s odborným průvodcem a je to vážně zážitek. Takovým způsobem na mě žádná z knih kouzelného čtení, které jsem měla prozatím v ruce, ještě nezapůsobila.

Byla vyrobena ve spolupráci s DinoPark Europe, WEST MEDIA, s.r.o. a studiem SoundLab.




VYSVĚTLIVKY IKONEK

  • Kniha - Základní názvy a informace
  • Žárovka - Doplňující informace 
  • Rozsvícená žárovka - Další doplňující informace
  • Nota - zvuky pravěkých tvorů a okolí
  • Přesýpací hodiny - období v jakém zvířata a rostliny žily
  • Kostky - kvízy
  • Šipky do kruhu - opakování 
  • Čtverec - zastavení přehrávání
  • Písmena - odpovědi z kvízu





ROZDĚLENÍ DVOUSTRAN

  • Zkamenělý les
  • V říši opeřeného dinosaura
  • V zemi obrněných dinosaurů
  • Stegosauří království
  • Divoký západ pravěku
  • V zemi gigantů
  • Když byla poušť Gobi pralesem
  • Zánik dinosaurů


Na pravé straně každé dvoustrany je zobrazen konkrétní tvor ve srovnání s člověkem, pro představu jeho velikosti. 

Většinou, co jsem tak koukala po dinosauřích aktivitách či knihách, tak tam ta jejich velikost byla vyznačena v metrech nebo centimetrech, což si malé dítě tak úplně nedokáže představit. Takže je tohle z mého pohledu parádní řešení.






No a podívejte se z detailu na ty krásně malované ilustrace.






DOPORUČENÝ VĚK

Oficiálně se píše od 6 let, ale já bych jí viděla kolem těch 4 let - zamilovala se do ní i 15 měsíční Sofinka, abych pravdu řekla.Ta nejradši poslouchá ty děsivé zvuky.

Tato kniha je z mého pohledu zatím vážně TOP mezi všemi knihami kouzelného čtení, které se mi dostaly do ruky. Je hodně obsáhlá, mnohem víc, než ostatní. Doporučila bych jí s přehledem i pro mnohem starší děti - v tomto případě na ní není nikdy pozdě.

Knihu Dinosauři najdete na eshopu Albi přímo ZDE.


Cena: 359Kč

1 komentář:

  1. To je pecka :)Nádherně udělená! :) Já teď uvažuji jak to udělat,před rokem ji k Vánocům dostal T. od ex s angličtinou,což ho nechytlo,teď k narozkám jsem chtěla koupit pověsti (přeci jen je mu 9let) a i nějakou jinou,že využije i mandragora.Jenže jakmile se zjistilo jaký to je hit pro děti,najednou musí být tužka víš kde..takže asi spíš ji dostane v létě mandragora k druhým narozeninám :)

    OdpovědětVymazat