19. července 2018

HRAJEME SI: Trio dřevěných magnetů

Po dřevěných magnetech s reálnými obrázky jsem pátrala už dlouho, ale stále jsem nenacházela nic, co by mě zaujalo a co bych pořídila. Tak jsem pátrání nakonec úplně vypustila a nechala to být.

Do období magnetů nedávno dorostla Sofinka, tak jsem začala opět pátrat po něčem co by mě zaujalo, co by se mi líbilo a hlavně co by nestálo šílený peníze.

Značka Lamps dělá několik druhů dřevěných magnetů a já se do nich zamilovala na první pohled.




Všechny magnety jsou v praktické dřevěné krabičce (12 x 27,5 x 3 cm), ve které se dají na sebe štosovat a nebo se mohou zavěsit na háček třeba u lednice nebo u magnetické tabule.

Magnet je po celé ploše obrázku.


SADA ZVÍŘAT 

Každé balení má krabičku s vyjímatelným plastový víkem.

Krabička je polepena samolepou, kterou buď můžete nechat nebo ji odstraníte. Vrchní část se sama začne odlupovat, takže je to čistě na Vás :-). 

Také je na ní připevněné širší poutko, za které můžete magnety kamkoliv zavěsit.





Sada obsahuje tyto druhy zvířat:
 
  • Hroch
  • Mrož
  • Páv
  • Nosorožec
  • Slon
  • Tygr
  • Lev se lvíčetem
  • Šimpanz
  • Krokodýl
  • Zebra
  • Klokan
  • Žirafa
  • Lední medvěd
  • Plameňák
  • Tučňák s mládětem
  • Panda
  • Velbloud
  • Gepad
  • Tukan
  • Kakadu 

Říkám si ale, proč se sada nazývá Afrikou, když tam je tučňák, mrož nebo lední medvěd a proč je na krabičce "Forrest animals". Měli to nazvat asi pouze zvířaty. Docela sranda ale budiž :-D.




Rozměr jednotlivých magnetů je cca 8 - 9 cm x 4 - 6 cm.




SADA KOŇŮ

Kdo by neměl rád koně. Klaudinka jela poprvé na poníkovi, když jí bylo kolem 2 let. Koně jsou krásná stvoření, takže ani ty nesmí chybět mezi výběrem magnetů.

Opět praktické dřevěné balení, jen s jinou barvou poutka.





Koně mají názvy v cizím jazyce, tak se je pro představu pokusím přeložit. Některé se opakují, jen mají jiné zbarvení.

  • Lipicán
  • Arabský plnokrevník
  • Appaloosa
  • Shetlandský pony
  • Kůň Převálského
  • Paint horse
  • Pinto
  • Mustang
  • Morgan
  • Belgický chladnokrevník
  • Australian riding pony
  • Connemarský pony
  • Velšský pony
  • Quarter horse
  • Chincoteagueský poník



Rozměr jednotlivých magnetů je cca 6 - 8 cm x 4 - 6 cm.





SADA DINOSAURŮ

Dinosauři u nás vládnou už nějakou dobu, takže rozšíření dinosauřího období i mezi magnety bylo bez jakýchkoliv pochyb. Magnet není nikdy dost a těch dinosauříc jakbysmet :-D.





Dinosauři mě hodně baví, líbí se mi, ale abych hledala názvy tak to bych se uhledala :-D. Moje znalost dinosaurů končí u Power Rangers (Strážců vesmíru) :-D. Morfujemeeeee Pterodaktyl, Triceratops, Tyranosaurus .. no a to je celé :-D.  

Jo poznám i Stegosaura ale tím to pro mě vážně končí. Tak doufám, že až se Klaudinka začne zajímat i o názvy dinosaurů, tak svoje znalosti rozšířím.

Škoda, že nejsou názvy přímo u obrázku stejně tak, jako to mají koně.




Rozměr jednotlivých magnetů je cca 6 - 9 cm x 4 -6 cm.





ZÁVĚREM

Barvy na obrázcích jsou tmavší a kolikrát je obrázek trochu šoupnutý, že není přímo uprostřed výřezu. Jinak jsou skvělé a jsem z nich nadšená :-).

Co se týče doporučeného věku, tak jsou magnety dost velké na to, aby s nimi pracovali už ti nejmenší děti. Jakmile si dítko sedne a sedí stabilně, může magnety přikládat na lednici - což umožní rodičům volnou práci v kuchyni při vaření :-).


Tyto parádní magnety můžete zakoupit na oficiálním eshopu Funkids.cz.


2 komentáře:

  1. Dobrý den,
    tohle je skvělý článek, díky za něj! Sháním právě magnety pro dceru (14m) a mám otázku. Píšete, že je magnet po celé ploše zadní strany - mohla bych poprosit o foto? Nebo případně jen ujištění, že to tak je u všech? Totiž u těch nalepených kulatých magnetů bych měla strach, že to spolkne - pořád vše strká do pusy.
    Děkuji! :)
    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S kulatými nalepenými magnety by se to do těch krabiček všechno nevešlo. Navíc vidíte u fotek trochu ze strany, že na stole leží celou plochou a ty černé obrysy kolem nich je právě ten magnet, který je po celé ploše. S malými magnety by odstávaly od stolu. Fotka se sem vložit nedá, tak snad stačí :-).

      Vymazat