2. prosince 2018

TVOŘÍME: Čertí zápichy našeho dětství

Dnes si trochu zavzpomínáme na dětství.

Tyto čertí šablony jsou totiž součástí archu pracovních listů z roku 1994, který se nazýval Papírové hrátky podzim - zima. Autorkami jsou Pavla Srnská a Leona Marečková.

Používaly jsme je dost často na Základní škole k různým druhům tvoření a tyto čertíky jsem já osobně měla ze všeho nejradši.

Doufám tedy, že se budou líbit i Vám :-).




CO BUDEME POTŘEBOVAT

  • Vytisknuté šablony čertíků
  • Špejle / Špachtle
  • Krepový papír 
  • Izolepu


POSTUP

Stačí si jen šablony vytisknout a nechat je dítětem anebo dětmi vybarvit.

Následně vystřihnout a pomocí izolepy nalepit na špejli či lékařskou špachtli.

Pokud pracujete s větším počtem dětí, tak si můžou čertíky rozdělit po jednom či dvou.

Nejdříve se vystřihnou a až pak se vybarví :-).




Následně si je můžete zapíchnout do květináče anebo si můžete vyrobit čertí pytel z pytloviny, do kterého čerta zapíchnete.

Já je ozdobila, úplně jednoduše, mašlí z krepáku. Nejsem vůbec kreativní ani zručná, ale samotným jim něco chybělo :-).

No a jeden z nich nám už střeží rýmovník :-D.




My vytvořily armádu celkem 5 čertíků z celkového počtu 15, které Vám dám ke stažení ať máte pořádný výběr :-).




ČERTI KE STAŽENÍ

Naivně jsem si myslela, že mám pro Vás novinku a krásnou vzpomínku na dětství, proto jsem řešila i autorská práva, jestli vůbec mohu tímto způsobem šířit pracovní list, který již není k sehnání.

Nakonec jsem si všimla, že jeden list čertů je běžně ke stažení na internetu a že ho některé weby dokonce i prezentují za svůj. Což mě zamrzelo, protože se snažím být fér a odkazovat na zdroje či původní inspiraci, protože mi to přijde důležité a hlavně fér vůči druhé straně.

Na internetu jsem je ale nenašla všechny, tak je tady u mě aspoň máte komplet :-).






Ještě jsem je vložila na Leteckou poštu, kde budou po dobu 33 dnů a pak se musí soubory opět obnovit. Mají tam trochu lepší kvalitu, tak je na Vás, kterou cestu si zvolíte :-)

Odkaz je zde - http://leteckaposta.cz/327156605

Přeji krásnou první adventní neděli a ať se čertíci líbí! :-)

2 komentáře:

  1. Dobrý den Karol, už jsem asi přišla pozdě, že? Čertíci již nejdou stáhnout :-(
    Děkuji Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, dají se dobře stáhnout i takhle jak jsou vložení :-)

      Vymazat