9. prosince 2018

HRAJEME SI: Dřevěná kuličková mozaika

Vždycky se mi líbily takové ty nacvakávací mozaiky, jenže buď měly nesmyslné obrázky (modrý kůň, červená kočka apod.) a nebo byly příšerné drahé. Tak jsem to nechala být s tím, že se holt bez toho obejdeme.

Když jsem na eshopu Funkids.cz ale objevila tuto dřevěnou kuličkovou mozaiku, tak jsem se pro ni nadchla a přišla mi naprosto úžasná už z obrázků.

No a v reálu? Je ještě lepší! :-)




BALENÍ OBSAHUJE

  • Dřevěnou desku
  • Plastový nástavec
  • 5 oboustranných předloh
  • 7 pytlíčků dřevěných větších kuliček po 8 kusech 




DŘEVĚNÁ DESKA A PLASTOVÝ NÁSTAVEC

Dřevěná deska je z hezkého kusu dřeva, pečlivě opracovaná. Je bytelná a pevná. Ze spodní strany má pěnová kolečka.



 


Plastový nástavec má vyvýšené hrany, které mají výhodu v tom, že se Vám kuličky nerozkutálí, ale zarazí se právě o tu vyvýšenou hranu.





PŘEDLOHY S OBRAZCI

Předloh je celkem 4 listů a jsou oboustranné. Z mého pohledu se ale krásně dají vytvořit i další po domácku vyrobené a zalaminované, takže my budeme určitě rozšiřovat :-).






BAREVNÉ KULIČKY

Kuličky jsou velikosti lískového ořechu v silné vrstvě čokolády, který je obalen pastelově barevnou polevou .. pardon, taky na ně mám chuť, ale nemohla jsem si pomoct, tento popis sedí přesně! :-D.

Jsou rozděleny do sedmi barev po osmi kuličkách a jsou fakt k sežrání! :-D

  • Žlutá
  • Oranžová
  • Růžová
  • Červená
  • Modrá
  • Fialová
  • Zelená





PŘÍKLADY POSKLÁDANÝCH OBRAZCŮ

Vybrala jsem pro příklad jeden nízký obrazec se všemi barvami.




Mozaika se dá stavět i do výšky, takže s dětmi můžete zkoušet preciznost a opatrnost, aby stavba nespadla :-).




DOPORUČENÝ VĚK

Pokud dítko již nestrká předměty do pusy, nevidím problém v tom pořídit mozaiku už dvouletým dětem. Jinak se oficiálně doporučuje pro děti ve věku 3+ ale rozhodně se s í vyřádí i starší děti.


ZÁVĚREM

Musím říct, že to je snad nejhezší mozaika, na kterou jsem prozatím narazila. A to fakt! Je moc krásná svým vzhledem, je z většiny dřevěná a bytelná.

Nadšení je opravdu veliké a doporučujeme ji na maximum! :-).

Pokud byste ji chtěli pořídit třeba ještě k letošním Vánocům, což by byl opravdu krásný dárek pro Vaše prcky, najdete ji a eshopu Funkids.cz přímo ZDE.


Cena: 349Kč V AKCI (původně 449Kč)

Žádné komentáře:

Okomentovat