1. prosince 2018

LUŠTÍME: Časopis Puntík - prosinec 2018

Hola, hola, hola! Prosincové číslo časopisu Puntík už volá!

S vánočním číslem mělo mnoho čtenářů velká očekávání, no a já taky.

Nám toto číslo přišlo se spožděním o několik dní. Předcházelo tomu ale pár zlamaných zpráv, že čtenáři čekali víc, že není moc vánoční, jen samej tučňák. Takže jsem byla o to víc zvědavá, jak se nám nakonec bude líbit/nelíbit.

Nejvíc jsem se určitě těšila na bonus pro předplatitele a tím je Maminčin Puntík. Je to magazín plný inspirace, tipů a nápadů, který potěší všechny kreativní maminky. Jako bonus k předplatnému bude vycházet 4x ročně. Můžete si ho ale zakoupit i bokem, bude běžně v prodeji.

No a co na prosincové číslo tedy říkáme se dozvíte níže :-).




A CO NÁS ZAUJALO NEJVÍCE TENTOKRÁT?




1. PUNTÍKOVY OZDOBY

Klaudinky se luštění všemožných bludišť stále drží, až se někdy divím, jakým způsobem a jakou rychlostí je dokáže vyluštit. Proto byla nadšená i z tohoto bludiště, kde je potřeba chodit pouze po zelených a oranžových barev.




2. PROSINEC V LESE

Opět poučé informace od lesníka Ondry, který nás tentokrát informuje o tom, že lesníci pokračují v prořezávání stromků, aby jich měl Ježíšek pro všechny.

Stromy se prý musí prořezávat i kdyby jich nebylo potřeba na Vánoce.

Také upozorňuje na to, že by se zvířata neměla krmit sladkostmi.



3. SKLÁDÁNÍ OBOUSTRANNÉHO OBRÁZKU

Stačí si vystřihnout celý obrázek tučňáků a pak ho zkusit složit. Starším dětem může pomoci číslování, které jim může být nápovědou.

Z druhé strany je obrázek stromečku na stejném principu.





4. OMALOVÁNKA PUKA A NUKA

Omalovánky podle barevných puntíků jsem měla ráda už jako malá, takže tuto musím vypíchnout i když je v tomto čísle opravdu samý tučňák :-D.




5. SVĚT TUČŇÁKŮ

Tyto stránky jsem původně zmínit nechtěla, ale Klaudinka mě přesvědčila o opaku a zrovna tyto stránky pravidelně študuje.

Nejvíce se jí líbí "baby penguin" jak říká a poučuje mě kdo je baby penguin a kdo je penguin.

Dozvíte se čím se tučňáci živí, kde vlastně žijí a kdy je dávají rodiče do "školky" :-D.




6. TO JE ALE ZMATEK

Zmatek konečně na obou stranách! Jupííííí! Radost mají obě holky. Ta jednostrana je na ně prostě málo, no :-D.




7. ROZSVIŤ SI VÁNOČNÍ MĚSTEČKO

Průzkumník Žárovka se teda překonal a tohle je snad ta nejhezší prosvicovací strana, která zatím v Puntíkovi byla.

Můžete si z ní postavit lucerničku kolem sklenice se svíčkou anebo si vytrhnutou stránku pouze nalepíte na okno a nechat ho prosvicovat denním světlem.

A dokonce městečko můžete využít jako takový mini adventní kalendář :-).




8. DOPIS JEŽÍŠKOVI

Pro ilustrace Andrey Popprový mám slabost a tohle je jedna velká krááása!

Přiznám se, že tohle bude náš úplně první dopis pro Ježíška. Dřív to totiž Klaudinku vůbec nezajímalo a když jsem jí řekla, aby aspoň namalovala obrázek, tak vůbec nechtěla.

Takže tohle bude naše poprvé a tím, že odebíráme Puntíka pro obě holky, tak ho pošlou poprvé hezky společně i když každá za sebe :-).





9. VOŇAVÉ OZDOBY

Naprosto parádní tip na vánoční ozdoby, které rozhodně letos ozdobí náš stromeček. Víc a víc se přikláním s přírodním a vyrobeným ozdobám, i když klasické koule používáme stále dokola.



MAMINČIN PUNTÍK

Co mě nejvíce zaujalo v bonusu :-).




1. AHA RODIČOVSTVÍ

Aha rodičovství je velmi oblíbená knížka, kterou jsem zatím nečetla ale mám na ní už nějakou dobu spadeno, tak na ni snad brzy dojde.

Je totiž plná jednoduchých "návodů" jak zvládat emoce na obou stranách a vytvořit láskyplný domov.

V maminčině Puntíku najdete celkem 10 zajímavých tipů :-).




2. PROSÍM SPINKEJ

Lenku z webu prosimspinkej.cz jsem si zamilovala nejen díky tomu, co dělá ale také díky jejímu veledílu Pohádkopsaní pro klidné spaní.

Článek o ní mě tedy hodně potěšil a udělal mi velkou radost :-).

V rozhovoru se dočtete jaká je její nejčastější rada na otázku co dělat, když dítě nechce spát? Co stojí za neklidným spánkem dětí? Jaké jsou již dávno překonané mýty? A například i to, na co se můžeme těšit v její nové knize :-).




3. DOMÁCÍ LÉKÁRNA

Tipy pro všechny, co při nachlazení chtějí sáhnout po přírodní alternativě.

Dočtete se o rakytníku, cibuli, černeku a zázvoru :-).




4. VÁNOČNÍ RECEPTY

Vánoční recepty mě dostaly z celého magazínu úplně nejvíc!

Na to, že jsem letos plánovala opravdu jen pár základních druhů cukroví, tak jsem v tomto případě nucena vyzkoušet nové lahůdky. Nedá se jinak :-D.

Kuličky z arašídového másla .. ojojoooooj!




Cookies s čokoládou. Jednoduché a výborné! Už jsem jich několik dělala ale stejně miluju nejvíc ty kupované z amerického týdnu v Lídlu :-D.




Hmm, že by další druh likéru přibyl k nám do sbírky? :-)




Čokoládové pralinky .. žjoooova. Nad nimi slintám už hodně dlouho, tak se třeba konečně dokopu je vyzkoušet.





A kde Puntíka seženete? Je k dostání v trafikách Lagardere – Relay a Inmedio, Peal, Finex, Valmont, Presmedia, GECO a v obchodech Albert, Tesco, Globus nebo na Česká poště. Sama za sebe ovšem doporučuji předplatné, ke kterému si navíc můžete vybrat dárek :-) 
 
Více informací na oficiálním WEBU časopisu. 


Cena: 39Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat