26. března 2018

HRAJEME SI: Velikonoční skládání vajíček

Naprosto jednoduchá aktivita, na téma Velikonoc, která zaujme a zabaví na pěkně dlouho.

Teď už je sice na internetu docela profláklá, ale já na ní přišla úplnou náhodou před rokem, když jsem vymýšlela Klaudince nějakou aktivitu na Velikonoce. 

Jsem sběratelka všeho možného ve stylu "může se hodit" - což se někdy může vážně hodit :-D.

Párkrát jsem koupila (nebo i Klaudinka dostala) plastová vajíčka s hračkou. Jsou běžně dostupné v obchodech a jsou mi obecně sympatičtější, než klasická kinder vajíčka, takže když už, tak tyto.

No a ty plastové skořápky jsem schovala na "někdy" :-D






CO BUDETE POTŘEBOVAT

  • Fixy
  • Nůžky
  • Čtvrtku
  • (Laminovačku)
  • Šablonu vajíček
  • Košík na vajíčka
  • Plastová vajíčka různých barev

POSTUP

Šablonu velikonočních vajíček stáhnete ZDE.

Já osobně jsem stáhla tu prostřední, jedno velké vejce, které jsem při tisku nastavila tak, abych ho na papíře velikosti A4 měla celkem 9x. Tímto způsobem jsem vajíčka vytiskla 2x, protože jsem  potřebovala 16 vajíček.

Vytisknuté šablony pak už jen stačí vybarvit ve všech různých kombinacích, podle konkrétních vajíček, následně zalaminovat a vystřihnout. Pokud nemáte laminovačku, stačí použít čtvrtku, kterou můžete zpevnit a zajistit izolepou.





ZPŮSOBY HRANÍ

  • Skládání podle stejných barev
  • Skládání podle Vašich pokynů
  • Skládání podle namalovaných předloh
  • Skládání na sebe do věžě 




DOPORUČENÝ VĚK

Aktivitu bych doporučila pro děti ve věku, kdy už začínají pomalu ale jistě ovládat barvy a jemná motorika se už také zlepšuje - takže přibližně kolem 2 let.

Stavění do komínu zvládnou ale děti už kolem 1 roku, takže zkuste a uvidíte.


Záleží na individualitě dítěte, protože každé dítě je originál :-).

Přeji pohodové hraní! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat