9. srpna 2021

BYDLÍME: Kuchyňské vychytávky s Bonami

Na podzim jsem nám, ve spolupráci s Bonami.cz, mohla zútulnit obývák. Což se z mého pohledu povedlo, protože kolikrát až drobnosti a detaily udělají tu správnou atmosféru. Vše hojně využíváme i nadále a nejvíc jsem nadšená z vytoužených solných lamp, ve kterých svíčku zapaluji každý večer. A stejně tak zapínáme svíčky na dálkové ovládání, které jsou stále z mého pohledu naprosto geniální - článek o zútulnění obýváku najdete ZDE.

Když mi z Bonami napsali, že by rádi na spolupráci navázali něčím dalším, vymyslela jsem si, že bychom mohli vyladit kuchyň. Jen se s tím čekalo, až ji bude vytapetováno, aby bylo všechno hezky eňo ňuňo koukatelné. Vůbec jsem nevěděla, že takové vychytávky existují. Znala jsem jen takové ty organizéry na kuchyňské utěrky nebo držáky na houbičky, ale existuje toho neskutečné množství.

V dnešním článku vás tedy zavedeme do naší kuchyně - no spíš do kuchyňských skříněk a doufám, že pro vás bude inspirací. My jsme nadšení a objevila jsem tím úplně nový svět - svět neobouchaných talířů a hrnků, kterých máte hromadu, protože se ke každému váže nějaká vzpomínka a vy je nedokážete vytřdit .. hahaha! Tak se na to pojďme detailněji podívat :-).

 


JAKÝMI VYCHYTÁVKAMI JSTE TEDY VYLEPŠILI KUCHYŇ?

Poličku do kuchyňské skřínky jsem vybrala, abych nekupila talíře na sebe. Máme klasickou panelákovou kuchyň kde toho místa na to, mít talíře vedle sebe, není. Proto mě zaujala tato vychytávka, aby mohly být talíře dobře dostupné všechny nad sebou.



 

Přídavný držák na hrnky jsem chtěla z důvodu hromady různých hrnků, které se kupí jeden ve druhém a žádný další pokus o vyřazení nepoužívaných neexistuje. Přitom v podstatě využívám jen dva a stejně se některých nedokážu vzdát.



 

Stojan na pokličky jsem si přála už strašně dlouho, stejně jako poličku do skřínky pod umyvadlo, kterou stále nemám - ale to všechny určitě moc dobře znáte.



 

Přídavný košík se hodí prakticky na cokoliv. Můžete ho mít u dřezu, připevněný na zdi nebo schovaný na dvířkách skříněk. Uložíte si do něj cokoliv drobnějšího, co nechcete lovit v hlubinách rohových skříněk nebo kdekoliv jinde.



 

Přídavný prostor pod poličku mě zaujal jako úložný prostor na pečící papír nebo alobal. Sice je používáme jednou za uherák ale lepší je mít po ruce, než je lovit v úložném prostoru typu rohová skřínka bez polic - opět. Třeba se i tohle konečně změní a manžel připevní poličky všude.



 

Přídavná polička do kuchyňské skřínky je další skvělou vychytávkou do vyšších polic. Můžete si roztáhnout podle rozměrů, které potřebujete a tím ji přizpůsobit konkrétnímu prostoru. Tím pádem ji můžete různě i přesouvat a nemusíte hledat podobné vychytávky rozměrově přesně do vaší kuchyně.




Sada dvou přídavných poliček má jednu poličku vyšší a druhou nižší. Můžete je postavit na sebe anebo je rozdělit po skřínce dle toho, jak zrovna potřebujete. Opět parádní alternativa do vysokých polic nebo skříněk ve polic. Ty police no, věčný problém :-D.




Koš na kuchyňskou skříňku mě zaujal proto, že může být hezky schovaný - každé dítě má období vyhazování všeho do koše. Zažíváme to už po třetí a proto máme aktuálně koš v metrové výšce. Tento můžete přímo zavěsit za skřínku anebo pověsit za řetízkové háčky. Můžete ho využít jako odpadkový koš anebo jako další úložný prostor. 



 

To bylo na úvod jako představení jednotlivých prodůktů. Teď se na ně podíváme detailněji tak, jak jsme je do kuchyně zařadili a jak vypadají ve skutečnosti umístěné.


PŘÍDAVNÝ KOŠÍK

Máme poměrně čertsvě vytapetováno, tak se nám upřímně nechtělo hned do tapety dělat díry nebo lepit cokoliv dalšího a připevňovat košík přímo na stěnu. Zároveň jsem ho chtěla využít na prostředek pro mytí nádobí a uložení štětky (to je hrozný slovo!). Proto jsme dočasně zvolili takto umístění u dřezu, než abychom košík připevnili na vnitřní část skřínky - kde by byl teda taky ale moc fajn.



 

PŘÍDAVNÝ DRŽÁK NA HRNKY

Pod tíhou hrnků by se držák samozřejmě klátil, proto je v balení zároveň i připevnění, kterým bude držák lépe držet .. ještě aby ne, když je to držák :-D:

Hrnky jsem si na něj vystavila mé nejoblíbenější a takové ty srdcovky dovezené přímo z Londýna. To jsou přesně ty hrnky, které nepoužíváte ale ani je nechcete nikam schovat nebo vyřadit. Tady jsou v bezpečí a krásně si visí. Mimochodem hrnek s kytkou mám od 8. nebo 9. třídy ZŠ a ten kdyby se rozbil, to by bylo něco. A ano, fandím Chelsea! :-D 

Pod hrnky vzniklo krásné místo na zapépací mističky anebo na takové ty malé skleněné mističky na různé omáčky nebo křen - ty jsem měla zrovna v myčce, ale je pro ně připravený prostor.



 

POLIČKA DO KUCHYŇSKÉ SKŘÍNKY

Tohle je prostě pecka! Snad bych ani nevěřila, jak moc se mi to bude líbit. My opravdu ty talíře hromadily na sebe a když pak chcete vyndat velký úplně zespod, tak ho buď taháte anebo sundáte celou váhu talířů a odeberete ten nejspodnější. Možná jsem fakt zrovna vylezla z jeskyně ale u nikoho jsem to ještě neviděla. Dole máme tedy velké mělké talíře, uprostřed hluboké a nahoře dezertní.



 

PŘÍDAVNÁ POLIČKA DO KUCHYŇSKÉ SKŘÍNKY

Tato polička je z mého pohledu geniální v tom, jak se dokáže přizpůsobit. vždy jen ty dva zobáčky provlíknete o kus blíž nebo o kus dál a tím ji zmenšíte či protáhnete. Využila jsem ji na další hluboké talíře a na misky, které se krásně vešly i do výše. V balení jsou i černé krytky, které jsou protiskluzové a zabrání i případnému poškrábání.



 

SADA DVOU PŘÍDAVNÝCH POLIČEK

U sady těchto poliček jsem si byla jistá, že ji využiju na hrnky a skleničky. Jedna je vyšší, tu jsem dala do prostřední police a jsou pod ní skleničky. Zároveň nám došlo, že máme jenom jeden jediný podšálek - asi nám je taky nikdo nevrací, jako v Účastnících zájezdu. Nižší jsem dala o patro výš, aby se mi do prostoru pod i nad vešly hrnky.

 


 

POHLED NA KOMPLETNÍ SESTAVU

Když jsem skřínku celou přeskládala zůstala jsem koukat, jak to hezky vypadá. Najednou žádný tahání hrnků ze zadní části, když zrovna potřebujete úplně jiný, než na vás kouká. Nekupení na sebe do výšky a to samý platí s talíři. Najednou mám po ruce i mini mlékovku, zapékací mističky mají taky své místo a celé to vypadá opravdu krásně. Možná jsem sto let za opicema, když jsem to objevila až díky Bonami ale třeba se najde ještě někdo další .. najde se, že jo? Prosím! :-D


 

PŘÍDAVNÝ PROSTOR POD POLIČKU

Tento přídavný prostor pod poličku jsme zatím umístili pod rohovou skřínky, ale časem půjde taky přímo do skřínky. Jen tomu musíme uzpůsobit zase další část kuchyně. Dost využíváme různé krabice na všechno možné - tady zrovna máme koření, hrašku, pudingy apod. A ty jsou do výšky, že by se ani takto malý úložný prostor k nim tolik nevešel. Máme tam tedy pečící papír a alobal. Sice máme jednu roli snad na rok ale mít to hezky uložené není vůbec na škodu. Aspoň se pak nic nikde nehoní.




STOJAN NA POKLIČKY

Na stojan na pokličky jsem se moc těšila. Jen mi přijde, že je spíš na placaté pokličky (ty máme nerez a skleněné) než vyboulené (smaltované puntíky). Aby se stojan využil opravdu na maximum, budou určitě lépe držet placaté. Smaltované bychom tam v plném počtu nezarazili. Tak to jen takový postřeh na co si dát pozor a co kdyžtak pořešit.




 

KOŠ NA KUCHYŇSKÁ DVÍŘKA

Koš jsme potřebovali dát do skřínky k umyvadlu, jenže pokud bychom ho zavěsili za háčky, tak při zavření dvířek překáželo umyvadlo a skřínka se nedala zavřít. Na koši jsou i přímo řetězové háčky, které můžete pověsit na věšáky ale manžel to vyřešil takto dřívkem. Za tyto háčky podle nás koš bude držet mnohem lépe.

No a teď už je na vás, jestli si z něj uděláte přímo odpadkový koš, který máte při vaření krásně po ruce a který je zároveň hezky schovaný a není nikde na očích anebo jestli z něj vytvoříte úložný prostor třeba na sáčky, tašky, rukavice, utěrky, silikonové pomůcky nebo cokoliv jiného.

Já ho využila jako úložný prostor na pečící mísy.





 

ZÁVĚREM

Tak co na to říkáte? Líbí? Nelíbí? Znáte? Máte?

Produkty značky Meltatex jsou geniální v tom, že na výrobu svých stojanů a držáků používají kov se speciálně vymyšleným povrchem Polytherm ®. Právě díky němu je kov antikorozní a ještě navíc i protiprachový. Což je něco, co každá z nás v kuchyni uvítá.

Kromě našeho výběru na eshopu Bonami.cz najdete mnoho dalších kuchyňských vychytávek a organizérů do kuchyně, stačí mrknout třeba SEM. Člověk je najednou jak v úplně jiném světě a já jsem opravdu upřímně překvapena, co všechno existuje a jak i maličkost dokáže zjednodušit fungování v domácnosti.

Chtěla bych moc poděkovat Bonami, že jsme si mohli takto vymazlit naši kuchyň, která je najednou prostornější a zase o kus hezčí. 

A co vaše tipy na vychytávky v kuchyni?


Žádné komentáře:

Okomentovat