30. srpna 2021

MÁMY SOBĚ: 5 zajímavých napínavých filmů

Už jsme tu dlouho neměli tipy na filmy. S koncem léta a blížícím se podzimem si ale myslím, že by se zase nějaké tipy mohly hodit. Filmový článek u vás měl pokaždé úspěch, tak se dnes podíváme na filmy, u kterých jsme kolikrát ani nedýchali. Na některý jsme narazili náhodou, jiný jsme shlédli jen kvůli zajímavému obsazení anebo ho zrovna dávali v televizi.

Filmové články jsem psala již na téma psychologických filmů, vánočních filmů a komedií. Kdybyste se chtěli podívat, stačí jen prokliknout.

Co nás tentokrát teda čeká? Filmy Zmizelá, 47 metrů, Uvězněná, 7 životů a Ďábel. Tak se na ně pojďme detailněji podívat. Neřadila jsem je podle oblíbenosti, ale podle roku, kdy byly vydané. To jen pro upřesnění "žebříčku" :-).




1. ZMIZELÁ 

Budu se snažit neprozradit nic extra z děje, ale to je přesně ten typ filmu, u kterýho zadržuju vztek ale ne tak, jak byste v první chvíli čekali. Uff. 

Dokonalý plán ale zase ne tak, jak byste na první pohled čekali. Místo, aby šťastný pár slavil výročí svatby, Amy (manželka) zmizí a vše nasvědčuje tomu, že za to může manžel. Ale může? Ženský jsou totiž někdy pěkný potvory! 

Naplánovat něco takového, dávat si pozor na každý detail a drobnost. Myslet na okolí a vše kolem. To je fascinující až děsivé a i když jsem u toho filmu vzteklá, stejně se pokaždé ráda podívám znovu.



2. 47 METRŮ

Když se s manželem koukáme večer na film, z 99% manžel prostě usne. Jakmile se mu povede neusnout, musí to být zatraceně napínavý film. Přesně tím je film 47 metrů, který jsme poprvé viděli opravdu pozdě v noci a ani jeden jsme nemrkli. Sama jsem byla překvapena, že manžela chytnul tak, až najednou přestal usínat a vydržel to tehdy snad do půl třetí (což je dost za jeho hranicí).

Jakmile jde o žraloky, je to moje. Ale musí to být pořádný žraločí film, jinak mě to nebaví. V tomto hraje moje oblíbená herečka Claire Holt a ta se svou sestrou chtěla zažít dobrodružství. Proto se rozhodli v kleci ponořit do oceánu a spatřit tak bílého žraloka. Brr, husí kůži mám.

Určitě vás hned napadlo, že se klec utrhne. Sestry tak klesají ke dnu a kyslík jim dochází. Nejlepší na filmu je jeho konec, který působí happyendem, ale ten jsem snad doteď ještě nevztřebala. Tady opravdu kolikrát nedýcháte. Zvlášť, když vidíte, jak jim dochází kyslík.



3. UVĚZNĚNÁ

Tento film jsme viděli teprve nedávno. Zaujalo mě téma a i když je film dost předvídatelný a jednoduše odhadnete, co se bude dál dít, líbil se nám oběma.

Žena unesena uprostřed bílého dne, únosce ji spoutá a uzavře ve svém domě do zvukotěsné místnosti 3x3 metry. Jediné, co po ní chce je to, aby řekla, jak se jmenuje. Nesouhlasí s tím, jaké jméno říká a chce po ní, aby mu přestala lhát. Únos totiž není jen tak, vše je naplánované a vzájemně provázané a co nakonec vyjde najevo, to by do ní člověk vůbec neřekl.

Hodnocení nemá film úplně ideální, ale pokud máte rádi takové téma, bude se vám líbit. Já se na něj ráda kouknu určitě znovu. Nejdřív jste na straně unesené ale pak se postupně váš pohled začíná měnit.

 


 

4. 7 ŽIVOTŮ

Tento film má vysoké hodnocení, ale já osobně bych mu až tolik nedala. I přes to ho v tomto článku sdílím jako tip a inspiraci na napínavý film. Je to totiž velmi zajímavý pohled na budoucnost a přelidněný svět, ve kterém byl zákaz mít víc dětí. 

Mohlo být pouze 1 dítě na rodinu, jenže tato rodina jich má 7, identických. Aby vše dokonale utajili, každá vycházela ve svůj konkrétní den podle kterého je pojmenovaná. Jenže nic nemůže vydržet dlouho v utajení, že?

7 sester žijí jeden život jedné z nich, pod jedním jménem a za velmi přísných podmínek, aby se na ně nepřišlo. Najednou ale jedna z nich zmizí.

 


 

5. ĎÁBEL

Na film bych asi jen tak nekoukla, ale herecké obsazení ve stylu Tom Holland (Spiderman), Robert Pattinson (Edward), Sebastian Stan (Winter Soldier), Bill Skarsgård (TO), Mia Wasikowska (Alenka), Harry Melling (Dudley z Harryho) nebo Jason Clarke (Řbitov zvířátek) mě prostě zaujalo a musela jsem to vidět co nejdříve.

Je to zvláštní film, který je zasazený do gotického středozápadu. Děje se tam spooustu divných věcí a jak je to v tom gotickém tématu, spoustu věcí se tam ani neřeší nebo spíš řeší jinak, než by se řešilo teď a opět je vše provázané, postavy propojené.

Doporučuju poředevším kvůli hereckému obsazení ale zároveň mě velmi zajímá názor někoho dalšího, protože hodnocení má opět vysoké ale já tak nějak nevím, co si myslet. Ale vidět Spidermana s cigaretou bylo teda zvláštní hahaha :-D.




To je můj výběr 5 zajímavých napínavých filmů, které mě zaujaly pokaždé něčím jiným ale na všechny se ráda kouknu znovu i když u některých to chce mít vyloženě náladu. 

Napište mi, jestli jste některý z nich viděli a co na ně říkáte? Zaujal vás některý nebo se vás toto téma vůbec netýká?

A pokud se na některý teprve vrhnete, přeji pohodovou podívanou :-).


Žádné komentáře:

Okomentovat