6. března 2019

MÁMY SOBĚ: 5 skvělých komedií pro lepší dny

I když se jaro zase vrací, tak mám stejně pocit, že i tím pochmurným počasím jsou lidé protivní, náladoví, unavení, depresivní apod. Tak mě napadlo, že bych Vám dala tipy na komedie, u kterých se pobavíte a zlepšíte si den.

Podobný článek jsem psala už před Vánoci - Mých TOP 5 vánočních filmů, který měl u Vás nad mé očekávání opravdu veliký úspěch.

Doufám, že se Vám bude líbit i tento článek a že Vám nejen zlepší náladu, ale také smíchem prodlouží život o desítky let :-).




Snažila jsem se vybrat komedie, které nás poslední roky zaujaly nejvíc, na které bych se okamžitě podívala znovu a u kterých jsme se s manželem opravdu dost nasmáli. Žebříček se budu snažit sestavit podle mého názoru od nejlepšího z tohotov výběru.


1. MATKY NA TAHU

Matky na tahu jsou výbornou komedií především pro všechny mámy. Člověk neví, jestli u toho brečet, jak moc je to pravdivý anebo se smát a trochu se i inspirovat. 

Troufám si říct, že tento film už většina z Vás viděla, ale není na škodu si ho připomenout a podívat se na něj znovu. Zjistíte, že v tom nejste samy, že tak, jak to máte Vy, to má i spousta dalších no a nemusím říkat, že bude hůř :-D.

Více komentovat snad netřeba.






2. MÁŠ JI (PODLE SKUTEČNÉ UDÁLOSTI !!!)

Naprosto výborný film o tom, jak chlapi prostě nikdy nevyrostou a celý život by si nejradši jen hráli a to hlava nehlava, bez ohledu na cokoliv :-D. Navíc podle skutečné události, což mi na tom přijde totálně neskutečný, i když bych si to dokázala v reálu představit dost jasně.

Parta kamarádů hrají každoročně celý květen "na babu". Nikdy neví, kdy se kdo zjeví a kdy ta "baba" přiletí. Jeden z nich "babu" ještě nikdy neměl a proto se proti němu ostatní spiknou a rozhodnou se, že je na čase, aby "babu" konečně dostal.

Film obsahuje famózní zpomalené závěry, které Vás položí.






3. JSEM BOŽSKÁ

V tomto případě jsem se neskutečně tlemila už u traileru. Co dokáže s člověkem udělat taková menší rána do hlavy a jak by na světě asi bylo, kdyby se stejným způsobem praštili všichni :-D.

Film mi doslova vyrazil dech a troufám si říct, že zvedne náladu i tomu největšímu bručounovi na světě. Je geniálně vymyšlený, motivující, k zamyšlení a má i svoji hloubku.

Všechno je totiž v hlavě :-).






4. KAZIŠUCI

Další film s rodiči v hlavní roli. Ti se totiž úplnou náhodou dozví plány svých dcer, které se pomocí emotikon domlouvají, že přijdou ve stejný den o panenství a rodiče nenapadne nic jiného, než se jim to snažit za každou cenu překazit, ať to stojí co to stojí.

Trochu přehnaná komedie, která zaručené pobaví, ale chvílemi budete kroutit hlavou. Jenže bůh ví, jak bychom se v takovém případě rozhodli zakročit či nezakročit my. 

O tom můžeme ledatak spekulovat a fantazírovat :-D.






5. VEZMEŠ SI MĚ KÁMO?

Na tuto francouzkou komedii jsem narazila úplnou náhodou. Čekala jsem, že to bude blbina, ale chtěli jsme se na něco podívat, tak jsme to riskli. Komedie dost překvapila a názor jsem na konec změnila.

V hlavní roli j Yassin, který studuje ve Francii a na jeho studování se složila celá jeho vesnice. Jenže je vyhozen ze školy a musí opustit území Francie. Co teď? Rozhodne se, že se ožení a svatba nebude jen tak ledajaká.

Musím říct, že jsme se u filmu zasmáli ve velkém - tím, že jsme nečekali takovou zábavu, jsme si ho užili o to víc a hltali jsme každou minutu. Moc rádi se na něj zase znovu podíváme.



 


Tak tohle je mých 5 tipů na komedie, které Vám zlepší náladu i celý den. 

Budu ráda, když se podělíte o Vaše tipy na podobně bláznivé komedie, protože tipů není nikdy dost a přitom je to nejjednodušší cesta pro zlepšení nálady.

Přeji pohodovou podívanou :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat