7. března 2019

HRAJEME SI: Animační sada - Flipbook

Začátkem února jsem narazila v jedné facebookové skupině na příspěvek s dotazem jak uvést rychle a efektivně neznámý produkt na trh a že se jedná o dětskou hru.

Na dětské hry a neznámé novinky já slyším :-D. Tak jsem napsala zprávu s nabídkou, že bych se pokusila hru zrecenzovat a pomoci tak s propagací.

Stále jsem nevěděla o co vlastně jde. Bylo mi odepsáno, že se jedná o animační sady pro děti, které jsou teprve v začátku. Což mě tedy nadchlo ještě víc a těšila jsem se, co z toho nakonec tedy bude.

A jelikož mi autorka psala, že je pro ni důležitá zpětná vazba zákazníka a také ujištění, že je sada připravena srozumitelně. Proto mi nepoví podrobnosti o tom, co mi bude zasláno. 

Já mám překvapení moc ráda, ale v tomto smyslu mě to trochu děsilo :-D. Nevědět do poslední chvíle o čem vlastně budu psát, co na mě nakonec vyskočí za zajíce v pytli, ale řekla jsem si že to zní dost zajímavě a že do toho půjdu.

Nikdy jsem nic pod pojmem "animační sada" neměla v ruce, tak jsem byla napjatá.

Ráda bych Vám tedy představila první animační sadu z dílny Streamkids.cz.





Když balení rozbalíte, vše v krabičce připraveno takto. Jako první mě do očí praštilo roztomilé ořezávátko. Návody jsou srolované do ruličky a slepené malým proužkem papírku. Ty bych já osobně radši v sadě našla jen přeložené - srolované se i po narovnání různě kroutí a jsou zmuchlané. Hrot tužky je pojištěn izolepou.




OBSAH SADY

  • Tužka
  • Dvojité ořezávátko s tužkou
  • Svazek papírků (100ks)
  • Návod
  • Vzory animace




CO OD SADY OČEKÁVAT?

Pomocí této sady se naučíte 2 různé druhy animace, kterou si jednoduše vytvoříte čistě s pomocí tužky a papíru. Na zadní straně balení najdete i QR kód, který si načtete do mobilu a spustí se Vám video s návodem. 


ANIMACE DVOU LISTŮ

Návod k této animaci je napsán srozumitelně. V podstatě jde jen o to nakreslit dva obrázky na sebe navazující, aby vznikla pohyblivá animace, kterou následně spustíte rychlým pohybem tužky.

Animaci jsem si vyzkoušela trochu tématickou, jelikož se blíží Velikonoce.

I když mé kreslící schopnosti zamrzly někde v době ledové, nejdříve jsem chtěla nakreslit míč, ale nakonec se z toho vyklubalo kuře .. hahaha :-D.





ANIMACE MINI KNÍŽKY

V tomto případě je návod více obsáhlý a chybí mi v něm z mého pohledu důležitá informace, která by zrovna Vás třeba trkla hned, ale nás netrkla. 

V této animaci je potřeba děj nebo obrázek kterým opravdu mini krok po mini kroku. Z pár listů Vám animace nebude fungovat. Chce si to animaci naplánovat tak, abyste v ruce měli takový menší štosík papírků. 

Sice se v návodu píše, že se může použít libovolný počet listů, ale s takovými šesti listy by to asi moc nefungovalo. My jich zvolili asi 20, aby se to opravdu dobře drželo a animace byla dostatečná.




Také bych chtěla zmínit, abyste si dali pozor na stejnou velikost listů. Aby byly všechny opravdu stejně velké a aby animace proběhla plynule.

V tomto případě jsme zvolili padající míč, který padá z výšky lehce do strany, odrazí se od země a odskočí úplně do boku. Pak už jen ten štosík papírků chytíte rukou nebo zasponkujete a rychle prolistujete, tím se Vám děj spustí jako film.




ZÁVĚREM

Vrátili jsme se do dětství, zavzpomínali si na mládí a holky nás fascinovaně pozorovaly :-D. Bylo to skvělé zavzpomínání a nostalgie.

Nápad je to dobrý, zajímavý, nic takového na trhu ještě není - i když se v podstatě jedná o animace, které všichni známe z dětství a se kterými spoustu z nás vyrostlo. Ale cena této animační sady mi přijde o kus vyšší, než bych si ji představovala.

Ořezávátko je sice roztomilé a sladké, ale není v tomto směru podstatné v takové míře, takže bych ho klidně nahradila kvalitním dvojitým ale menším. A naopak bych přidala malé balení pastelek, aby toho v sadě za tuto cenu bylo trochu více.

Animační sadu Flipbook najdete na eshopu streamkids.cz přímo ZDE

Na eshopu ale mimo jiné najdete také audioknihovnu, ve které si můžete poslechnout různýmé zvuky a také animační kurzy pro školy či dětské kroužky .


Cena: 287Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat