14. května 2018

HRAJEME SI: Pískový set k vaření

Bábovky jsou základní výbavou každého dítěte.

Já je osobně nikdy nijak zvlášť neřešila, prostě jsme měli pár bábovek, hrabičky s lopatkou a ende šlus. Spíš jsem přidávala kuchyňské náčinní jako třeba vařečky.

Když jsem ale viděla tento kuchyňský set, tak bylo jasno! :-D Na takovou krásnou sadu jsem ještě nikdy nenarazila. Všude jen Máša, Ledové království, Hello Kitty apod. A tato sada mi dávala mnohem větší smysl a byla jsem z ní nadšená na první pohled.




SET K VAŘENÍ OBSAHUJE

  • Kbelík/Hrnec
  • Sítko/Poklička
  • Krájecí prkýnko
  • Pánvička
  • Bábovka rajče
  • Bábovka papriku
  • Bábovka houbu
  • Slánka/Cukřenka
  • Nůž
  • Naběračka
  • Obracečka
  • Odměrka/Konvička
  • Kornout na zmrzlinu
  • Naběračka na zmrzlinu

Celkem tedy 14 parádních pomůcek k vaření, které mají multifunční využití. Barvy mají krásně syté a výrazné. Hladký, lesklý povrch a pružný materiál.




Nejoblíbenější je slánka/cukřenka. Ta u dětí (přiznám se, že i u mě) vede ze všeho nejvíc. Když se vysypal všechen jemný písek, zůstaly hrubé kamínky a děti z toho měly hudební nástroj.



Krájení zeleniny na prkýnku je další parádní aktivitou. Místo klasického boření bábovek rukama mohou děti zeleninu nakrájet nožem.





No jooo, zmrzlina :-). To by bylo aby v sadě nebyla. Pamatuju si na své dětství, kdy jsme ze všeho nejradši z písku dělaly zmrzliny a hráli si na prodávání nespočtu druhů příchutí.




Také nesmí chybět pořádný hrnec na vaření s pokličkou, ze které můžete mít i sítko.




Jsem maximálně nadšená! Sama jsem nevěděla, s čím si hrát dřív a co dřív uvařit :-D. Nadšené jsou i kamarádky, které set hned zakoupily a úspěch má opravdu veliký. Sada obsahuje naprosto vše, co je potřeba k řádnému vaření :-).

Tento parádní pískový set na vaření zakoupíte na oficiálním eshopu Funkids.cz přímo ZDE.

Cena: 165Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat