1. května 2018

LUŠTÍME: Časopis Puntík - květen 2018

Květnový časopis Puntík je zaměřený na bezpečnost - požáry v lese, helma na staveništích, pásy v autě, chrániče na bruslích, důležitá telefonní čísla, semafor a dopravní značky.

Parádně tématicky zaměřený! :-)




A CO NÁS ZAUJALO NEJVÍCE TENTOKRÁT?


1. LESNÍK ONDRA

Lesník Ondra mě baví víc a víc. Přináší zajímavosti, co se týká péče o les. Tentokrát se dozvíme o tom, že s příchodem teplejšího počasí se začínají stavět požární hlídky.

No a malá liščata mě normálně rozložila smíchy :-D Představila jsem si to v "reálu" a dost mě to pobavilo :-D Jo, ta moje fantazie :-D.




2. NA HŘIŠTI

Já osobně mám ráda jakékoliv vystřihování postaviček a v tomto případě se mi moc líbí možnost vystřihnutí Dina a Saury, se kterými můžete následně probíhat prolézačku.




3. HRAJEME SI

Her není nikdy dost a nám do sbírky přibude další postřehovka, která se dá hrát hned několika různými způsoby. Tentokrát je zaměřená na míče a jejich barvy.




4. HLEDÁME NESMYSLY

Nevím jak Vám ale nám se nesmysly líbí tak moc, že by nebylo na škodu Puntíkovi navrhnout, jestli by nešlo připravit nějaký nesmyslový speciál :-).




5. POZNÁVÁME ZNAČKY 

Skládání a poznávání nejčastěji viděných značek. Klaudinka hned během chvilky všechno spojila a byla jsem rovnou nečekaně poučena rovnou i o světlech semaforu :-D.

Aktivita je vhodná také na cesty do auta nebo ji zalaminovat a brát s sebou na procházky :-)




6. KOUZELNÉ TVOŘENÍ 

Tip na krásné tvoření v podobě kouzeln směsi čehokoliv, co venku nasbíráte. Vypadá moc hezky také jako dekorace :-).



7. HASIČSKÉ AUTO

Hasiči jedou, stříkačky vezou .. lalalala.

Asi jsem už někdy nkde psala, že jsem už xxx let členkou sboru dobrovolných hasičů a dřív jsem i běhala soutěže. Takže hasiči jsou moje srdcovka.

V tomto Puntíku nás čeká výroba hasičského auta v čele s průzkumníkem Žárovnou a včetně hasičského odznaku! Žjoooooova! :-D





8. PRŮZKUMNÍK ŽÁROVKA 

V tomto díle Žárovkovi pomůžete zapojit kabel do zásuvky, aby se mu rozsvítila lampička a také se podíváte na to, co peče ve svém stroji.




9. SEMAFOR

Parádní výroba semaforu, který můžete využít nejen jako výukovou pomůcku, ale také na hraní s dopravními prostředky :-).




A kde Puntíka seženete? Je k dostání v trafikách Lagardere – Relay a Inmedio, Peal, Finex, Valmont, Presmedia, GECO a v obchodech Albert, Tesco, Globus nebo na Česká poště. Sama za sebe ovšem doporučuji předplatné, ke kterému si navíc můžete vybrat dárek :-) 

Více informací na oficiálním WEBU časopisu.

Cena: 29Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat