2. července 2019

LUŠTÍME: Časopis Puntík - červenec 2019

Červencový Puntík je plný letních aktivit, kterým neodoláte a hned se do nich pustíte. Předplatitelé ho již mají pár dní doma a pro Vás ostatní jsem připravila recenzi.

Tentokrát byl součástí opět Maminčin Puntík plný růzhovorů, tipů na výletybn a také letních receptů nejen k jídlu, ale i k pití.

Zažijete další příběh s pandou Švandou, dokreslíte velrybě kostice, vyhledáte podmořské nesmysly, zamlsáte si s vystřiženou zmrzlinou, určíte správné a nevhodné chování s Edou neposedo, s průzkumníkem Žárovkou prozkoumáte moře, sestavíte si pirátský koráb, vyrobíte tlamu žraloka a mnoho dalšího.




A CO NÁS ZAUJALO NEJVÍCE TENTOKRÁT?




1. DOMALOVÁNÍ BAREVNÝCH PUNTÍKŮ

Domalujte Puntíkovi puntíky na plachtu, ať se mu lépe pluje a pak nezapomeňte do plachet pořádně fouknout a popřát mu šťastnou plavbu :-).




2. ZACHRAŇTE PUNTÍKA

Ajéééje! Foukly jsme moc a Puntík se zaseknul na útesu. Teď je potřeba domalovat vlny, aby mohl pokračovat zpátky na moři.

Klaudinka se do vln opřela takovým způsobem, že Puntíka málem spláchla.

Nakonec ale dobré a Puntík je zachráněn! :-D 




3. OBŘÍ TLAMA

Dokreslovat velrybě zuby, to bylo něco pro Klaudinku. Smála se, že jí je dělá křivý a pak se smála, že se velryba směje, že je má křivý :-D.



4. TO JE ALE ZMATEK

Pravidelně píšu, že bez zmatků by Puntík prostě nebyl Puntíkem.

Najděte všechny nesmysly, spočítejte medúzy, najděte v obrázku zobrazený detail a zkuste zjistit, co který rybář ulovil.

U toho se vždy pobavíme.




5. ZMRZLINÁÁÁ !!!

Co víc si přát, než zmrzlinu, po které se nepřibere. Takovou si můžete vytvořit právě díky červencovému číslu.

Z druhé strany jsou zmrzliny bílé, abyste si je mohli vybarvit dle vlastní fantazie.

My jsme nadšení :-).




6. KDO SE JAK CHOVÁ

Tak co myslíte? Kdo se jak na koupališti chová? A Chovají se všichni správně?

Nejvíc mě dostal bobr v dámských sprchách. Ten fakt nemá chybu. Bobr .. u ženských :-D. Hahaha, trochu trapný, ale víte jak :-D. Fakt se směju, jak ten největší puberťák :-D. A moc se mi líbí i malá opička v bazénu, hlásící čůrání, to je jak naše Sofie :-D.

Mimochodem tato dvoustrana je z nové knihy Edo! Ty NEPOSEDO!, kterou zaručeně musíte mít hezky v celé své kráse :-).
 



7. PRŮZKUMNÍK ŽÁROVKA

Žárovka se chystá potápět, aby mohl prozkoumat podmořský svět. Vyberete mu tu správnou výbavu, kterou bude pod vodou potřebovat? 

Když stranu prosvítíte, seznámíte se s mořskými dravci.

Uhádnete, kteří to jsou?




8. PIRÁTSKÝ KORÁB

My se do pirátského korábu ještě nepustily. Holky zatím likvidují "baby sharka", takže koráb stále čeká na jeho sestavení, ale musím říct, že vypadá opravdu skvěle :-). 
 



9. BABY SHARK (:-D)

Vrchol červencového čísla v podobě tlamy žraloka alá Baby sharka! Ten u holek frčí na maximum, že se každou chvíli rozpadne :-D. 

I když mají holky dva časopisy, tak jsem žraloka vytvořila jen jednoho, abych měla zadní vrátka, až odejde do věčných lovišť.

Pak bych případně vystřihla druhého, a pak nevim. Toho by mohl Puntík později dát ke stažení, co myslíte? Ať máme trvalou zásobu Baby sharků :-D.




10. SLOŽ SI PARNÍK

V závěru časopisu najdete hezkou aktivitu na tvary v podobě složení parníku, při kterém si děti procvičí jemnou motoriku, rozpoznávání barev a tvarů a prostorovou představivost.




MAMINČIN PUNTÍK

Třetí číslo Maminčina Puntíku je tentokrát zaměřený na letní sezónu. 

Maminčin Puntík beru vždycky jako hezký doplněk a zpestření k Puntíku jako takovému, takže si na něj nekladu žádné vysoké nároky a jsem ráda především za hezkou inspiraci na recepty.

Vypsala bych Vám tradičně to, co se mi líbí z tohoto čísla nejvíce.




BAREVNÁ TERAPIE

Celkem 6 stran barevné terapie a prostoru pro psaní, které jsou jen Vaše a které si můžete vyplnit dle vlastních představ. To se mi moc líbí :-).




RECEPT NA DOMÁCÍ MODELÍNU

Já už domácí modelínu jednou zkoušela a byla docela fajn, i když si nemůžu vynachválit klasickou Play Doh, která drží roky. 

Tento recept mi přijde zase trochu jiný, tak ho určitě pro porovnání taky vyzkoušíme.

Skvělý tip na aktuální patlavé, slizové, hmatové období, které zrovna u holek probíhá.




NEALKO KOKTEJLY

Oujééé, to je přesně něco pro mě. Trefa do černýho i když bych si ten alkohol dala kolikrát fakt ráda, musim vydržet a alespoň si představovat, jako by tam byl .. hahaha :-D.




LIMONÁDY

Tipů na limonády není nikdy dost ať už se jedná o vylouhované bylinky, ovoce, zeleninu, koření nebo kombinace všeho možného.

V tomto speciálu najdete recepty na několik limonád jako je například okurková se zázvorem či jahodová s mátou.

Kombinovat se dá v podstatě všechno se vším :-).




CVIČENÍ PO PORODU

Zrovna mi nedávno přišlo sportovní oblečení, které mám k testování a které jsem si domlouvala v době, kdy jsem ještě nebyla těhotná. Takže bych ho ráda využila na těhotenské cvičení a následně cvičení po porodu, to se mi tato dvoustrana hodí.




HRÁTKY S GRILEM

Hmm, s grilem se dá dělat věcí.

Například mrkvová pochoutka, mini pizzy s rajčaty, nadívané pečené brambory nebo barevné tortillové kornouty.

Kdo by v tomto počasí vyvařoval, takže palec hore za super tipy :-).



TIPY NA SNÍDANĚ

Snídat je můj celoživotní problém a nezměnilo se to ani s koupí waflovače, lívanečníků nebo výroby nevařených kaší apod. No prostě děs :-D.

Zde jsou tipy na zajímavé snídaně v podobě kaší, slaných snídaní, lívanců, mléčné rýže apod.

Třeba mě něco naláká a postupně se snídat naučím.




TIPY NA VÝLETY/PŘÍRODNÍ KOUPALIŠTĚ

Tipů na výlety a koupaliště není nikdy dost.

V tomto případě oceňuji především ta koupaliště, která jsou přírodní. Některé jsem ani neznala, tak jsem hned začala vyhledávat.

Jen škoda, že je všechno docela z ruky.




A kde Puntíka seženete? Je k dostání v trafikách Lagardere – Relay a Inmedio, Peal, Finex, Valmont, Presmedia, GECO a v obchodech Albert, Tesco, Globus nebo na Česká poště. Sama za sebe ovšem doporučuji předplatné, ke kterému si navíc můžete vybrat dárek :-) 
 
Více informací na oficiálním WEBU časopisu.

Žádné komentáře:

Okomentovat