1. srpna 2022

BYDLÍME: Můj wishlist na FAVI.CZ

Já jsem člověk, který si dělá seznam nebo wishlist snad úplně na všechno. Nástěnka snů u mě jednu dobu byla úplným základem. Teď mám spíš nástěnku vzpomínek, které mě ale motivují a ženou dál. Připomínají mi všechny úspěchy jak v blogerské nebo deskoherní sféře.

Různé druhy seznamů mě baví proto, že mi přijdou praktické. Něco si vyhlídnu a až přijde řada na nákup, jen si rozkliknu konkrétní věc a koupím ji. Nepotřebuju znovu ztrácet čas pátráním co to bylo, kde to bylo, jak se to jen jmenovalo. Někdo si to lovení na eshopech nebo v obchodech užívá, ale já jsem ten opačný typ. Raději jdu přímo pro konkrétní věc a tím celý "shopping" končí.

Nejlepší pro mě je, když jsou věci na jednom místě - ať už hračky, oblečení nebo cokoliv do domácnosti. Nakoupím tak vše, co potřebuju a ještě navíc levněji. Takto nakupuji například holkám každý rok hračky na narozeniny a Vánoce, protože se odmítám podílet na "tour de obchody".

A přesně takovým prostorem je FAVI.CZ aneb vyhledávač nábytku a dekorací, díky kterému ušetříte nejenom mraky času, ale taky peněz, protože vám konkrétní věc vyhledá v cenách, které se mohou lišit o několik set až tisíc korun. A zároveň máte na jednom místě více než 1000 obchodů. 

Já osobně FAVI.CZ znám už nějakou dobu, minimálně z televizní reklamy, ale ještě jsem tam nic nevyhledávala. Což se před pár týdny změnilo, když mě oslovili, jestli bych o nich napsala článek, třeba zrovna formou wishlistu. Ha! To je přesně něco pro mě! Jenže jsem netušila, jak moc sama sobě zavařím .. hahaha! 

Vymyslela jsem díky tomu totiž kompletně nový dětský pokoj, ložnici a obývák + nespočet drobností nebo spíše nutností, které samozřejmě potřebuju :-D. Ale na druhou stranu mám alespoň jasný plán podle kterého se postupem času krůček po krůčku budu řídit.

Pro každou místnost v našem bytě jsem vybrala 5 TOP produktů, které mě na FAVI.CZ nejvíce zaujaly a moc ráda bych vám je chtěla představit. Pohodlně se proto usaďte, prohlídka začíná :-).

 


 

O FAVI.CZ

Favi je vyhledávač nábytku a dekorací, ve kterém najdete víc než 1000 eshopů i kamenných prodejen na jednom místě - což je absolutně geniální, protože nemusíte sáhodlouze "gůglit" kde co mají nejlevněji anebo kde co vůbec existuje, ale sednete si k vyhledávači a už jen srdíčkujete či rovnou nakupujete jednu věc za druhou.

Jakmile konkrétní produkt prokliknete nebo osrdíčkujete, vyjede vám hned pod tím řada stejných či podobných, ale v jiné cenové relaci. Tím můžete ušetřit několik set až tisíc korun, protože byste na levnější verzi jinak nemuseli narazit.

Můžete se řídit přímo obsáhlými záložkami, které mají pod sebou ještě spoustu dalších kategorií, anebo jednoduše do vyhledavače napíšete, co konkrétně hledáte a vyjede vám vše, co je dostupné.

Na vyhledavači je ještě perfektní jedna věc. Jakmile rozkliknete nějakou kategorii, můžete se v ní přepnout na záložku "oblíbené zákazníky" a vyhledávané produkty se vám seřadí podle těch, které jsou nejvíce osrdíčkované. Díky tomu jsem našla několik svých favoritů.

Ne vždy je ale dobré dát na počet srdíček, protože pokud jde o stejný produkt (jen v jiných eshopech), ty, které jsou nejvíce osrdíčkované nemusí být ty nejlevnější. Takže počet srdíček sice ukáže oblíbenost, ale cenu už si musíte zhodnotit sami.

 

VYMAZLENÍ PŘEDSÍNĚ

Předsíň je první místnost nebo spíš prostor, který uvidíte hned, jakmile otevřete dveře. Z mého pohledu by měl být světlý, prostorný a útulný. Aby na vás padl přesně ten pocit "home sweet home" aneb konečně doma. U nás je předsíň sice prostorná, ale o to víc tam hromadíme věci. Což se mi nelíbí a ráda bych to změnila. Pro plánovanou změnu a vymazlení předsíně jsem vybrala těchto 5 TOP produktů.

 

1. Nástěnný věšák/organizér

Tento věšák mě zaujal svým elegantním vzhledem, který do naší domácnosti krásně zapadne. Sice háček na klíče máme přímo nad kukátkem dveří "diy" vyráběný z podpalových dřívek, ale za to nemáme prostor kam odkládat sluneční brýle a vyzvednutou korespondenci či složenky.

2. Rohožka z přírodního kokosového vlákna

Tuto rohožku mám vyhlídnutou už z dob brouzdání po eshopu Bonami, ale řekla jsem si, že jsou důležitější věci k pořízení. Jenže když mi znovu takto vlítla do cesty, asi ji budu muset pořídit. Sice návštěvy teď víceméně zvu přímo do babyclubu, ale to by bylo aby nebylo :-D.

3. Závěsný kapsář

Kapsáře jsem si zamilovala! Vypadají hezky a přitom v nich může být naházeno všechno možné i nemožné. Přesně takové ty "nevytříditelné" drobnosti, které byste jinak měli třeba jen na poličce, aby se "neztratily". Kapsář mám například v koupelně, kde je hojně využívaný žiletkami, konjakovými houbičkami, stahovacími dětskými turbany apod. Můžete ho mít v podstatě kdekoliv v bytě.



4. Botník se sedákem

Do tohoto botníku jsem se absolutně zamilovala a od té doby, co jsem na něj poprvé narazila, ho mám doslova před očima zasazený na svém místě! Přijde mi skvělý v tom, že vejdete do místnosti a máte se kde posadit. Nemusíte se opírat o zeď a děti nemusí sedět na stoupátkách, aby si sundaly boty. Navíc sundané boty hned schovají do přihrádky a neválí se široko daleko. A pokud by se vám časem do předsíně už nehodil, krásně zapadne do dětského pokoje jako lavice na čtení a prostor na hračky.

5. Předsíňová stěna

Je zajímavé pozorovat, jak si po mnoha letech a několikátém bydlení, začne sedat jednotný styl domova. Dřív jsem byla ten typ, co měl nejlépe každou místnost v jiné barvě (syté a výrazné) a nábytek to samé. Prostě několik světů v jednom bytě dle toho, co mi zrovna padlo do oka. Poslední roky se usazuju v přírodních, dřevitých, hřejivých barvách a ladím tak celý byt. Naše předsíň je aktuálně jeden velký chaos, ale vymalována stejně, jako je na obrázku níže. O to víc si jsem jistá, že tato předsíňová stěna zapadne jako zadek na hrnec!




DOLADĚNÍ KOUPELNY

Koupelnu jsme začali v našem podnájemním bytě řešit aktivně až před pár týdny, kdy přišlo konečně na řadu umyvadlo a nedávno přibyla i klasická sprchová hadice s hlavicí. Pro někoho možná nemožné fungovat bez sprchy nebo umyvadla v koupelně, ale u pronájmu je všechno složitější, náročnější a nechce se vám investovat do něčeho, co vlastně ani není vaše. Původní umyvadlo tam kdysi bylo zatočené do vany, tak jsme ho dali pryč a zvykli si ho tam nemít vůbec. Časy se mění a s novým životem přichází i mnoho změn a tak jsem vybrala TOP 5 věcí i do koupelny.

 

1. Koupelnové doplňky

Koupelnu bych ráda postupně ladila do kombinace bílé a bambusu. Tyto doplňky mi přijdou naprosto trefné a dle mého vkusu. Panelákové koupelny jsou malé, proto je potřeba, aby se opticky co nejvíce zvětšily - v tom pomůžou právě světlé tóny. Zatím máme stále umakartové jádro, ale časem je v plánu minimálně tapeta. Bambus mám obecně moc ráda, stejně jako jakékoliv dřevěné a přírodní prvky.

 

 

2. Světelný řetěz s přísavkami

Když jsem viděla, že existují takové světelné přísavky v podobě led řetězu, v první chvíli jsem si přišla jako malá holčička, která bude mít svůj první kosmetický stolek nebo spíše zrcadlo. V koupelně máme tlumenější světlo, ale když se chce člověk načančat, je potřeba víc svítit. Tohle mi proto přijde jako parádní kompromis, který můžete kdykoliv sundat a přemístit třeba zrovna na ten dětský první opravdový kosmetický stolek.


3. Praktický pojízdný vozík

Tento pojízdný vozík mám sice zařazený v koupelně, ale můžete ho mít v obýváku, kuchyni, předsíni apod. Prostě kde se vám zrovna hodí. Jeden menší mám v obýváku u balkonu a dávám si tam různé drobnosti v podobě sešítků, katalogů hraček, propisek apod. Tím, že je na kolečkách, ho snadno přemístíte jinam - i třeba na balkon, pokud byste potřebovali. Pokud máte místo v koupelně, šup tam s ním, třeba jako odkládací prostor na hračky, houbičky, pastelky apod.


4. Koupelnové zrcadlo

Zrcadlo, zrcadlo, kdo je v zemi zdejší nejkrásnější :-D. V koupelně máme obří kulaté zrcadlo, které je skvělé v tom, že se v něm vidí jak dospělý, tak i děti na stoupátkách, ale je hodně poničené od různých barev, poškrabané a vůbec nevypadá hezky. Vyhlídla jsem si toto koupelnové zrcadlo, které by mezi bílé prvky s bambusem krásně zapadlo. Líbí se mi i menší polička na drobnosti. Sice se v něm už neuvidíme všichni, ale všechno má vždy řešení :-).



5. Vanová matná zástěna

Když jsem byla malá, měli jsme vanu. Jakmile jsem se odstěhovala do prvního bytu, okamžitě jsme vanu vyměnili za masážní sprchový kout. Pak jsme se stěhovali do jiného kraje, kde v nájemním krásně zrekonstruovaném bytě, byla vana se zástěnou a mně se to strašně moc líbilo. Nakonec jsme se stěhovali ještě jednou do bytu s klasickou vanou a zatahovacím závěsem, který mi přijde nepraktický a spíš na škodu. Proto jsme začali hledat nějaké řešení a tato vanová zástěna je skvělý kompromis, který navíc holky mohou využít jako plochu pro vodolepky či pastelky do vany.



BAREVNOST DO LOŽNICE

Víte, jak to mám a modrou a žlutou barvou - jsou to moje nejoblíbenější barvy, i když je to teď s tím vším děním ve světě poněkud zvláštní. Ložnice by měla být místem, kde čerpáte energii, kde odpočíváte, kde se vám zdají ty nejkrásnější sny a plní ta nejtajnější přání. Ložnice by vás měla doslova volat ke spánku. Proto je důležité, do čeho uleháte a jaké prostředí kolem sebe máte. Toto je mých TOP 5 produktů do ložnice, které nakoupím asi ze všeho nejdříve! :-D


1. Deep blue povlak s velrybou

Věště nevěřte já jsem polštářový maniak. Stejně, jako to bylo ve filmu 12 do tuctu, kdy máma dvanácti dětí odjela pryč a potřebovala u sebe dvanáct polštářů, jak se jí stýskalo a chyběl jí ten kontakt. Tento povlak mě neskutečně pohltil nejen tím, že v něm rezonuje žlutá s modrou ale i tím, že se jedná o akvarelovou malbu, kterou jsem už snad přímo posedlá! Navíc působí uklidňujícím dojmem, takže do ložnice značka ideál :-).

2. Polštář s modrým pigmentem

Pokud mě sledujete delší dobu, tak víte, že miluju i všechno, co se třpytí. U akvarelových maleb moc ráda pozoruju, jak jednotlivé barvy splývají a jak se na papíře potkávají. To vše mi připomněl tento polštář, který jsem si okamžitě zamilovala. Odstíny světle modré se zlatou stále zapadají do mého vymyšleného stylu v ložnici.

3. Dekorační závěs

V loňském roce jsme pořizovali do ložnice parádní bílé závěsy, které jsou zatemňovací. Po tom roce mě stále facinuje, jak nejen zatemní, ale zároveň tím místnost ochladí a to i přes to, že jsou bílé. K nim máme bílé povlečení s černozlatými palmovými listy, ale aby bylo i něco na střídačku, třeba zrovna přes slunné léto, vybrala jsem tento jemně žlutý dekorační závěs.


 

4. Bavlněné povlečení

I když je vyhledávání na FAVI poměrně jednoduché, najít stejný odstín závěsu a povlečení moc jednoduché nebylo, ale věřila jsem, že najdu oboje. Spát v zářivém sluníčku, to musí být člověk nabit energií až navěky! Já si stojím za tím, že nás podobné maličkosti a domov jako takový formuje a jelikož poslední měsíce na energii dost dojíždím, potřebuji mnohem víc žluté energické barvy. Mimochodem stejný typ povlečení na FAVI najdete i v krásné královsky modré! A to taky samozřejmě potřebuju !!!


 

5. Kompletní nábytek do ložnice

Jakmile jsem narazila na tuto nábytkovou sestavu, kterou můžete zakoupit po jednotlivých kouscích, věděla jsem, že jsem si touto spoluprácí pěkně zavařila :-D. Kruciš! Na fotkách je krásně vidět, že je nábytek nadčasový a navíc může sloužit nejen v ložnici, ale také v dětském pokoji. Z této sestavy bychom do naší ložnice rádi využili rozhodně šatní skříň a boční komody z levé strany. Kombinaci dřevo/bílá se snažím držet v celém byt. Navíc cenově jsou dostupné i obyčejným smrtelníkům!



HŘEJIVOST DO OBÝVACÍHO POKOJE

Obývák je moje místo klidu a pohody, kde se ráda rozvalím na sedačce a pustím si film nebo seriál, kde mám svou výstavku deskových her, kde si užívám večerní atmosféru při svíčkách. Ale zároveň je to i moje pracovna, kde píšu veškeré články, recenze, vyřizuju emaily a hromadím produkty k recenzím. Je proto důležité, abych se tu cítila dobře. Abych nebyla zavalena věcmi, ale naopak jsem měla dost prostoru k volnému proudění myšlenek a nových nápadů. Hřejivé barvy nepatří jen do podzimní či vánoční atmosféry - i když tehdy vypadají ze všeho nejlépe. Tohle je mých TOP 5 produktů do hřejivého obývacího prostoru, ve kterém trávím nejvíce času.


1. Led keramické světlo

I přes to, že jsem docela svíčkoholik, ocením i led světlo. Nemusím se u něj bát, že zapomenu sfouknout svíčku. Nemusím se bát, že se svícen rozehřeje a třeba praskne. Můžu ho dát holkám do dětského pokoje, pokud se jim bude taky líbit. Můžu ho mít i v ložnici u postele pro romantickou atmosféru. Led světla mají svou výhodu a toto keramické nahodí příjemnou atmosféru. Nerada svítím stropním světlem nebo lampičkama. Raději rozsvítím solné lampy, svíčky či podobné svícínky.



2. Svítící větvičky orchideje

Já jsem ten typ člověka, který je schopný zabít i kaktus a zalívá umělou kytku. Jednoduše naprostý rostlinový břídil. Nechápu, že ten rýmovník v kuchyni se mnou pořád má trpělivost, i když vypadá víceméně jako Groot. Na druhou stranu mám opravdu moc ráda různá světýlka, svíčky, světelné závěsy apod. Tak jsem si řekla, že co by pro někoho mohl být absolutní kýč, pro mě by mohlo být přesně to, co potřebuju. Domácnosti bez květin a zeleně bude vždycky něco chybět, mám ten pocit. A svítící větvičky orchideje jsou moc hezkým, útulným a hřejivým kompromisem.


 

3. Žlutý dekorační povlak na polštář

A zase ty polštáře a povlaky. Já prostě nemůžu odolat! Do ložnice chystám jemnou žlutou barvu a tato sytější je přesně do obýváku, který je laděný více do podzimních odstínů žluté. Společně s chlupatou dekou rozáří sedačku a prosvětlí místnost. Co k tomu více dodat :-). Já se snad začnu těšit na podzim.

4. Metrážový závěs

V obýváku máme jen záclony, ne závěsy, ale poslední rok si hraju s myšlenkou, že by tam byly taky už na místě. Obývák máme totiž u balkonu, takže veškeré sluníčko zastíní pověšené prádlo. Jenže pořád mi tam něco chybí. Dost možná právě závěs, aby i přímo okna dostala víc šťávy. Zvolila jsem metrážový, protože máme kolejnice a navíc si můžeme navolit přesné rozměry, jak je potřeba.


 

5. Kompletní nábytek do obývacího pokoje

To poslední, co bych čekala je to, že vymyslím nábytek do tří místností v naší 3+1 !!! :-D Ach jo, to jsem vůbec nečekala. Na jednu stranu jsem šťastná, že máme vybráno, protože náš nábytek je většinou z druhé ruky nebo za odvoz a to už 13 let zpátky. Dost toho už hoří a je nutná výměna. Tak je na čase šetřit, protože z této obývací sestavy jsem si sedla na zadek. Obývák máme vymalovaný podobnou barvou, jako je pravá strana na obrázku. K tomu ta žlutá a já jsem normálně v ráji!




NUTNOSTI DO DĚTSKÉHO POKOJE

Dětský pokoj je mísnost, kterou neustále upravuju, kombinuju a vymýšlím nové prvky tak, aby v něm holkám bylo co nejlépe. Aby měly vše po ruce, přehledně a zároveň aby působil uklizeně. Snažím se vybírat nábytek tak, aby ho měly co nejdéle to jde. A stejně, jako ostatní místnosti v bytě, je i nábytek v dětském pokoji seskládán z různých částí, které jsme dostali od známých z druhé ruky anebo posbírali za odvoz. Je největší místností v bytě a stále je v něm na čem pracovat. Tohle je výběr TOP 5 nutností do toho našeho holčičího království.


1. Polička s liškama

Naše Klaudinka je milovnicí lišek! Tahle polička je proto už zapsaná jako dárek buď k říjnovým narozeninám anebo k Vánocům. Škoda, že jsem nenašla nic takového i pro Sofinku. Obávám se, že s ježkem by se asi moc nesmířila. Miluje jednorožce, ale taková polička v nabídce není. Klaudinka bude nadšená a nahoru na palandu je jakákoliv polička nutností.

 2. Béžovo růžový světelný řetěz

Stejně jako já miluju různá světýlka pro klidnější a tlumenější večerní atmosféru, holky to mají úplně stejně. Především když mají jít spát, nechtějí mít úplnou tmu. Jenže některé lampičky svítí až moc, takové mají rozsvícené jen, pokud si v posteli ještě něco prohlíží. Pro spánek by měla být atmosféra utlumená a zároveň sloužit například i k tomu, když se v noci chtějí dostat do kuchyně či na WC. K tomu krásně poslouží tento světelný řetěz, který by každá mohla mít na své části postele. 

3. Beránkové prostěradlo

Co vís i přát, než se v zimním období zachumlat do postele pokryté beránkovým prostěradlem. Ach. To je prostě bájo! Další věc, o které jsem neměla ani tušení. Roky používáme klasické froté prostěradlo, ale zrovna loňskou zimu jsem přes postel dala chlupatou deku. To vám bylo úžo labůžo. Tak teď mám spadeno na beránkové prostěradlo a to hlavně pro holky na palaneu. Klaudinka je zmrzlinka zmrzlá, ta si ho užije asi nejvíce.



4. Stupňovitý regál

Tento regál jsem jednu dobu měla vyhlídnutý v látkové podobě, protože jsem na klasický dřevěný nenarážela v čistém vzhledu, ale měl na sobě malůvky a dětské potisky - to se mi vůbec nelíbilo. Díky FAVI jsem objevila tento dřevěný, bez potisku a navíc s dalším úložným boxem. V dětském pokoji máme klasickou velkou knihovnu, ale holky mají kolirkát samy problém knížky vracet. Neutáhnou tíhu celé řady. V tomto regálu by měly vždy nachystané knížky pro aktuální období + knížky půjčené z knihovny. Vše by bylo přehledné a i pro Olivku snadnější nejen pro vyjmutí, ale taky k uklizení.

5. Nábytek do dětského pokoje

No, a jsme zase u toho! Vidíte? Ne, že bych chtěla dětský pokoj přesně takto, ale jsem uhranutá z toho, jak dobře nábytek vypadá v ložnici i v dětském pokoji. Nikdy jsem nebyla pro to, aby holky měly růžový pokoj. Vždy jsem směřovala k základním barvám a vymalováno mají banánovou žlutou. V poslední době ale i s tím, že už si samy vybírají a samy zasahují do výběru, tíhnu více k té něžnosti, ale nábytek chci mít vždy neutrální. Další bjev roku !!! Stůl sice máme vyřešený, ale určitě bych využila policový regál, kombinovanou skříň i policovou skříň se zásuvkou.




FUNKČNOST DO KUCHYNĚ

Funkčnost v kuchyni je základním kamenem a je z mého pohledu tím nejdůležitějším, abychom v ní dokázali všichni organizovaně pracovat. Aby bylo vše přehledné, nezahlcené a především praktické. Pokud si nevíte rady, jak vůbec začít, udělejte si čas a prohrabejte v kuchyni úplně všechny zákoutí. Vyházejte nebo vyswapujte vše, co už nepotřebujete. Provzdušněte si kuchyň volným prostorem a pracovní deskou. My zrovna procházíme něčím podobným a člověk by nevěřil, kolik zbytečností v té kuchyni vůbec má. V předposlední kapitolce tohoto článku vám ukážu TOP 5 produktů právě do kuchyně, protože bez pořádných utěrek nebo židlí, to nikdy dobře fungovat nebude.

 

1. Kuchyňské utěrky

Proč mít mezi topkou zrovna kuchyňské utěrky? Ono to není zrovna jednoduché vybrat něco pořádnýho, co opravdu saje a nevypadá jako z chaloupky, která byla objevena po sto letech. Tyto utěrky jsou nejen značky Tescoma, což je u mě záruka kvality, ale navíc ta barva! Do naší červené kuchyně jako dělané! Tescomě jako jedné z minima značek věřím úplně každý produkt :-).

2. Servírovací prkénko na pochutiny

Já tu žlutou doslova narvu úplně všude! Copak se tomu dá odolat? Nejen, že je toto servírovací prkénko z bambusu, ale ta žlutá perfektně ladí s naší červenou kuchyní. Bude vypadat dokonale i na fotkách, až zase vymyslím nějaký recept. Můžete ho využít na servírování chuťovek, chlebíčků nebo třeba na různé druhy pomazánek.

3. Kovový košík na ovoce

Kovové košíky na ovoce jsou skvělým doplňkem kuchyně. Máme obyčejný, do kterého dáváme nejčastěji jablka a pokud se vejdou i banány, přihodím i je. Ale když jsem narazila na tento přímo ve tvaru jablek, řekla jsem si, že je jako dělaný na hromadu jablíček, které holky nejraději nakousnou a zase vrátí zpátky .. hahaha. Ostatní ovoce můžu nechat v obyčejném košíku, ale tohle je takový šperk.

4. Variabilní polička

Mít zorganizovanou kuchyň je snad úplný základ domácnosti. Vaření je tak mnohem rychlejší, snadnější a nemusíte se přehrabovat ve skřínkách, ve kterých se snažíte mít co nejvíce věcí, ale přitom vždy půlku musíte vyndat. O organizaci skříněk v kuchyni jsem v loňském roce psala článek, ale taková variabilí polička mi záhadným způsobem musela uniknout. Využijete ji na zavařeniny, léky, kořenky a mnoho dalšího.


5. Jídelní židle z masivu

Naše holky, nebo alespoň ty starší dvě, mají rostoucí židli, kterou si přenáší od psacího stolu k jídelnímu do kuchyně. Časem přibude i nejmladší Olivce. A my dospělí? Máme to bohužel ve smyslu "návštěvy, židle s sebou!" Nějak se nám povedl nedostatek židlí. Jenže mi padl do oka další objev a to masivní židle s pořádnou nosností a navíc jaká? Žlutá! Tohle se opravdu povedlo!




POHODA NA BALKONĚ

Balkon je pro nás panelákové jediný únik z bytu na vzduch. Zvlášť v době lockdownu to bylo jediné místo, abychom se zavření doma nezbláznili. Nemáme chalupu ani zahradu. Proto se ho snažíme využívat nejen jako prostor pro sušení prádla přes teplé období, ale taky jako prostor na malý bazének, kinetický písek, senzorické boxy a různé drobné hry. Balkon je taky perfekní místo pro letní pohodu, když děti konečně usnou a proto jsem vybrala těchto 5 TOP produktů, které na té pohodě přidají.


1. Světelný řetěz se žárovkami

Život na ídlišti hned nemusí znamenat, že co patří na zahradu nebo chalupu, nemůže být využito na balkoně. Kolikrát se sama kochám, jakým způsobem někdo dokáže balkon zútulnit. Přála bych si jednou něčeho takového dosáhnout. Vzhledem tento led světelný řetěz dokonale zapadne na balkon či terasu. Žárovek je akorát na příjemnou pohodovou atmosféru. 


2. Světelná síť

Pro někoho kýč jak bič ale pro mě splněné přání. Vždy jsem si přála mít velkou zahradu s terasou, abych mohla nakoupit různé druhy světýlek, které bych si užívala i mimo vánoční čas. Světelná síť nemusí být zavěšena na balkonech či oknech jen v období Vánoc. Vypadá moc hezky i právě přes letní večery, kdy sedíte s přáteli či partnerem u sklenky něčeho dobrého a užíváte si pohodu. Můžete ji zavěsit na slunečník i záclony v místnosti.


 

3. Stropní sušák na prádlo

Tento sušák obdivuju už nějakou chvíli, protože ho má sousedka o dvě patra nad námi a mně přijde geniální v tom, že mi následně nepřekáží prádlo na balkoně, když tam s holkama sedíme, máme tam bazének nebo hrajeme nějakou karetní hru. Instalace by měla být snadná a dokonce ho můžete mít také v koupelně. Jsem ten typ člověka, co nemá sušičku. Miluju vůni prádla z balkonu, ale zima je krušná. Proto hledám další možnosti, jak prakticky sušit prádlo. Stropní sušák je prostě boží!


 

4. Skládací křesílko

Panelákový balkon je miniaturní, co si budeme povídat. My tam máme takovou tu retro lavici, takže se tam pár lidí/dětí posadí, ale nevejdeme se všichni. Jenže co tam dát tak, aby se to nejen vešlo, ale hlavně aby to bylo skladné. Další skvělý objev je pro mě toto skládací křesílko s ocelovou konsstrukcí, které jsem našla sice jen v modré barvě, ale jednoduše ho složíte a rozložíte ať už na balkoně nebo v dětském pokoji. S nosností 100Kg se může posadit i dospělý.

5. Svislá markýza

Markýzu jsme na balkoně řešili už několik let zpátky, ale jelikož přeci jen bydlíme v paneláku a kolikrát nám tu přistane cigaretový nedopalek, nápad a nadšení pro zastínění jsme stáhli a řešili jsme to jen zavěšenými ručníky či velkou dekou. Vůbec jsem netušila, že existuje také svislá markýza, která mi přijde skvělá právě na balkon. Nezastíní ho celý, nevyčuhuje ven a přitom splní naše požadavky clony.




ZÁVĚREM

V tomto placeném článku plného nápadů vidíte celkem 30 produktů mého TOP výběru pro celý byt, ale pokud jste se pečlivě podívali na úvodní fotku, osrdíčkováno jich mám víc jak 140 a další budou přibývat :-D. Takže inspirace rozhodně nekončí a jakmile něco z tohoto wishlistu pořídím, určitě vás budu informovat jak jsme spokojení.

Mimochodem věděli jste, že pokud se doma chcete cítit v pohodě a obklopeni pozitivními věcmi, měli byste vyházet všechno rozbité, nakřaplé i natrhnuté? Přesně to, co máte schované stranou, že to jednou zašijete nebo že se to bude hodit i rozbité. Tohle všechno by mělo jít z domu pryč abyste si neblokovali příliv pozitivní energie a pohody domova.

Doufám, že si z mého wishlistu vezmete i něco k sobě. Že díky němu třeba objevíte něco, co vám okamžitě padne do oka a co vás nadchne alespoň z poloviny tak, jako to nadchnulo mě. No a já už se nemůžu dočkat, až se všemi těmi změnami začneme. Zatím jsme ale stále ve fázi "debordelizace" a provzdušnění celého domova, aby to mohl být opravdu "home sweet home". 

Jakákoliv změna je vždy k lepšímu a plánování z pohodlí domova je to úplně nejlepší ze všeho. Nikam nemusíte jezdit, nic obvolávat, shánět. Vidíte vše na jednom místě a to ze sedačky, vany, kuchyně i třeba ložnice.

Děkuji za každé přečtení a děkuji FAVI.CZ za tuto příležitost :-).


Žádné komentáře:

Okomentovat