12. září 2017

HRAJEME SI: Mini zvukostrom - Aliexpress

O "hračce" z Aliexpressu jsem už zhruba před měsícem psala. I přes to opakuji, že ohledně Aliexpressu vzniká dost sporů, co se týče hraček a dětí. Já osobně s tím nemám žádný problém, pokud jde o děti, které jsou už starší a ty věci už nestrkají do pusy - každopádně co si budem povídat, v tom člověk nemá jistotu ani u běžně koupených hraček. Takže nechci vést žádné diskuze o vhodnosti či nevhodnosti nebo tamních podmínkách výroby apod. Jen dávám tip za pár korun a rozhodnutí, jestli si to koupíte nebo nekoupíte, nechám na Vás :-)




Jednu dobu jsem neustále narážela na zvukostromy, které se mi moc líbily ale cena byla zase opět poměrně vysoká. Jelikož mám špatnou zkušenost s duhou od Grimm´s, kterou mám z jedné hromadné objednávky, tak už se mi do takových akcí nechce. Proto jsem si řekla, že nám určitě bude stačit nějaký kompromis, a tak jsem koukla na Aliexpress.

Už jsem na něj dřív četla docela pěkné recenze, tak jsem si řekla, že to za ty koruny zkusím a uvidím. Musím ale říct, že stačí. Opravdu stačí.

Klaudinka ho dostala ke třetím narozeninám ale klidně bych ho viděla i dříve, kolem toho druhého roku. Hraje si s ním pravidelně a zkouší na něm různé druhy kuliček.

Vysoký je zhruba 20cm. Lístečky nejsou vždy úplně hladké. Je to ale pouze kosmetické "vada", funkci nijak nevadí.




SADA OBSAHUJE

  • 2x kuličku
  • 16x lísteček
  • "Kmen" stromu
  • Základnu stromu

Lístečků jsou 4 kusy od každé barvy (žlutá, zelená, modrá, červená). Na strom se jich vejde ale pouze 15, takže je jeden navíc.




CO SE DÍTĚ UČÍ

  • Barvy
  • Počítání
  • Poslouchá tóny
  • Procvičuje motoriku

Zakoupíte například ZDE. Při nákupu na Aliexpressu to chce koukat, aby bylo "free shipping" a já také zaškrtávám, aby to mělo 4+ hvězdiček a také, aby bylo dost vyřízených objednávek a ne jen pár. Aby prostě už ten prodejce byl už víc "zajetý".


Cena: cca 60Kč


Natočila jsem také krátké video pro představu, jak zvukostrom zní.





Originální zvukostrom můžete zakoupit od značky Targe například ZDE a můžete si dokonce i vybrat ze 3 různých velikostí - 40cm, 65cm a 90cm. Jen ta cena je krapet jinde ale to už záleží na výběru a volbě každého z Vás :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat