26. září 2017

NOSÍME: Vatanai Perito Sweet Dreams Pistachio

Když jsem se před pár měsíci hlásila do testování, tak jsem se hlásila na tipy od kamarádky. Vůbec jsem nevěděla, na které šátky se hlásím, vše bylo tzv. na blind. Až pak jsem zjistila, že budu testovat i tento Vatanai a docela jsem se těšila. I když nesnesu růžovou barvu, tak je krásně něžný a pastelový. Je jako pro princeznu z pohádky.

Úplně vidím princeznu v krásných pastelově růžových šatech, korunkou na hlavě a na hrudi miminko v tomto šátku. Úplná nádhera :-) Doufám, že se nošení časem do pohádek prosadí.

Mým mazlem byl prozatím Lenire Campanula Tyrkys. Byl to vážně mazel a nečekala jsem, že by ho něco mohlo překonat. No, a osud mi dopřál tento úžasný Vatanai Perito Sweet Dreams Pistachio, který je ještě větším mazlem než Lenire. První dotek a nemohla jsem přestat :-D

Píše se o něm, že je "jemný, sladký, plný a přesto nadýchaný a něžný jak pravá Italská zmrzlina." A on takový opravdu je. Je to miláček! Vážně :-) Už na první pohled je vidět, jak je jemně chlupaťoučký a úplně křičí "pomazli mě!" :-D

Dlouho jsem nenosila v šátku, pouze v mei tai nosítku. Tak jsem se bála, jak mi to po té šátkové pauze půjde a překvapilo mě, jak úžasně se váže. Jak spolupracuje a je doslova jako máslíčko :-)


Gramáž - 290g/m2


POZITIVA

+ Něžný
+ Pevný
+ Hebký
+ Nosný
+ Lehký
+ Poddajný
+ Váže se hladce
+ Barevná kombinace
+ Barva odpovídá fotkám


NEGATIVA

Nevím o žádném :-)


Šátek jsem testovala s 11 měsíční Sofinkou, která má kolem 9kg a zamilovaly jsme si ho obě dvě :-) Přišly jsme si v něm jako princezny a i přes můj odpor k růžové musím říct, že je šátek naprosto úžasný a dokázala bych si ho (s preferováním modré strany :-D ) představit trvale ve vlastnictví :-) Troufám si říct, že vystačí s přehledem na celé nosící období.


Žádné komentáře:

Okomentovat