25. června 2018

SLAVÍME: Puntíkatá párty časopisu Puntík

Časopis Puntík odebíráme od prvního čísla. Padnul mi do oka hned na první pohled a tím, že jsem v té době založila blog, který v podstatě stojí na recenzích, brala jsem to také jako pravidelnou možnost psaní článku - v té době jsem se bála, že nebudu mít o čem psát .. hahaha :-D

S Puntíkem jsme si vzájemně padli do noty. Holky ho milují a mně se líbí jako žádný časopis předtím. Takže když jsem viděla, že se chystá oslava jeho prvních narozenin, bylo jasný, že tam nesmíme chybět!




Pozvánka se moc povedla! Proběhla sice změna místa konání, na kterou jsem postřehla pár stížností, ale z mého pohledu to byla změna určitě k lepšímu. Nechápu, kdo mohl takové pozvánce vůbec odolat a je velká škoda, že si to spoustu lidí nechalo ujít.




No a jelikož byl "povinný" dress code, tak jsme se museli taky pořádně vyladit. Hlavně holky aby byly pořádně vyladěné! :-) K tomu jsme využili nabídku v OBCHŮDKU časopisu Puntík, kde si i Vy můžete (nejen) trička zakoupit. Jen pozor! Trička jsou docela široká. Obě holky na sobě mají velikost 98. Pro Klaudinku jsem nejdříve měla velikost 116, ale to má jako noční košili :-D




No a my se s manžekem vyladili tak, že jsme si vzali bílá trika a fixami na textil namalovali puntíky + na zádech byl název blogu .. trochu reklama hahaha :-D.  




Cestu do Prahy radši komentovat nebudu. Vtipné na tom bylo to, že jsem zrovna dočítala knihu Uvolněné rodičovství a dostala jsem se ke kapitole Zvládnout negativní emoce. No .. ale naštěstí mě ta kniha trochu krotila, jinak nevim co bych dělala :-D.

Sofinka usnula půl hodiny před dojezdem a na oslavě prospala ještě asi hodinu :-D. Vyndali jsme ji z auta a spala dál na rameni u manžela. Šli jsme tedy na místo a mně už bylo jasné, že bude dál spát a že bude spát fakt ještě dlouho :-D.

Oslava byla nádherná už od příchodu. Nevím proč mě neustále něco takového dojímá, ale bylo to vážně nádherné. Všechno barevné, puntíkaté, plné balónků a hlavně se tam bylo kde schovat, jelikož se nás ten den slunce rozhodlo nešetřit.

U vchodu jsme se pozdravili se šéfredaktorkou časopisu Evou Bavorovou a mně furt hlavou šrotovalo, co s tou Sofií. Zrovna jsme s sebou neměli nosítko, protože jsem si myslela, že budou obě holky řádit a prospí se v autě. No tak nic no :-D.

Z jedné strany se u vchodu rozdávala zmrzlina, jedno číslo časopisu Puntík a kartička, na kterou se sbírala razítka a pak se odevzdala ke slosování o krásné ceny :-).

Šli jsme po schodech nahoru, kde se už pomalu rozjížděly dílničky pro děti. Pozdravili jsme se s Vendulou Hegerovou, se kterou jsem pravidelně v kontaktu a moc jsme se na sebe těšily :-). Sofinku jsme nakonec položili na mikinu právě u Venduly a vrhli jsme se na tvoření a obcházení areálu dokud tam byl ještě poměrně klid.





DINO A SAURA

Tady si děti mohly vybrat hned z několika možností. Tvořil se náramek, čelenka nebo kravata, takže byla volba jak pro holky, tak i pro kluky. Vpravo dole je vidět část spící Sofinky :-D.




Venduly ilustrace jsou jednoduché, chytlavé, dětmi oblíbené. Kochám se jimi už pěkně dlouho a moc se mi líbí. Kéž bych uměla aspoň z části kreslit tak, jako Vendula :-).




Klaudinka si pro tvoření vybrala čelenku s Dinem :-). Nebyla by to ona, aby nenalepila všude jenom růžové puntíky :-D. Já jsem si vždycky říkala, že moje děti určitě nebudou mít nejoblíbenější barvu růžovou, ale nedalo se tomu zabránit :-D.




Navíc prvním cca 60ti dětem, které k tomuto stánku přišly, rozdala Vendula úžasné perníčky buď s Puntíkem a nebo se Saurou :-). Klaudinka si vybrala Sauru a hned se do ní zakousla :-D. Sofince jsme vzali Puntíka a má ho schovaného na památku.




Vendulku jsem pak samozřejmě vytáhla na společnou fotku :-).




MEDVÍDEK VILDA

Všude se to už začínalo hromadit a my se snažili vybírat místa, kde je méně lidí. Jako další jsme tedy navštívili medvídka Vildu, který tam měl celé své bydlení :-D.

Překvapilo mě, jak je veliký. Myslela jsem si, že je mnohem menší. Takže jsem opravdu moc ráda, že jsme měli tuto jedinečnou příležitost vidět ho na vlastní oči a vidět i celé zákulisí jeho bydlení.





Na Vildu se nesmělo sahat, ale děti měly možnost vzít si jiné plyšáky a vytvořit s nimi nějaký příběh nebo si s nimi jen tak v tom "domečku" hrát, jak by to jinak dělal přímo Vilda.




Klaudinka byla doslova v rauši. Neustále něco zkoumala, hledala, otevírala, zavírala a já byla jen samý nech to, nesahej na to, neotevírej to. Ta by nejradši otevřela i tu marmeládu :-D Blázínek náš jeden :-D.  




No a já se těšila na kadiboudu :-D. Tak mám odfajfknuto, že jsem chtěla fotku s kadiboudou :-D. Tu Vildovi snad i závidím :-D.




No a u Vildy se taky tvořilo, aby děti poctivě sbíraly puntíky na kartičku. Maloval se obrázek, na který se následně malý vystřižený Vilda nalepil :-).


PANDA ŠVANDA

Panda Švanda je novější postavičkou v časopisem, ale rychle zapadl a je všemi oblíbený :-).

Na tomto stanovišti na nás čekaly pro změnu parádní panda sušenky.




Dále si děti vyrobily panda balónek a masku na oči, kterou pak Klaudinka nechtěla sundat ani v autě na cestě domu :-D. Překvapilo mě, že u ní tyto panda věci měly největší úspěch :-). O balónek se holky praly, tak jsme ještě doma dotvářeli další :-D.





PRŮZKUMNÍK ŽÁROVKA
 
Miláček můj! Ten je prostě TOP a na něj jsem se těšila ze všeho nejvíc. Ten kdyby tam chodil jako maskot, tak mě asi budou odvážet :-D.

Ilustrace Andrey Popprové jsou nádherné a já si je díky Puntíkovi moc užívám. Dříve jsem je totiž vůbec neznala, ale teď po nich jdu jako slepice po flusu :-D. A moc díky za průzkumníka! Je neuvěřitelné, že se tímto způsobem dá dát postavičce život.

Sofinka miluje knihu Čekání na Vánoce, kterou jsem musela schovat hluboko do skříně, jinak by se jiné nedotkla. Tak ji vyměnila za knihu Jaro je tu! :-D. Má vkus to mé malé plůdě. Pozná ji i v knihovně na dálku.

V této dílničce se prutem z bazénku lovily mořské potvory.



MYLIŠÁCI

I Mylišáci měly svůj stánek, kterému vládla Aneta Žabková.
 
Aneta má svůj styl, způsob a humor, který do knížek přenáší :-D. Doma ještě žádnou z jejích knih nemáme, ale čím víc se na její práci zaměřuji, tím víc mě knihy lákají.

Ilustrace mě dříve nijak neoslovily, až když vytvořila lesníka Ondru, tak ten mě zaujal. Jenže nedávno jsem zkoukla několik z jejích krátkých animovaných filmů a nemám slov :-D. 

Nejvíc z nich mě baví upír :-D. Dále jsem se zatajeným dechem sledovala jak dopadne Ups! Chyba, kdy čáp vyměnil děti lidem a medvědům :-D. No a nejvíc mě dostalo In vino veritas, na to bych mohla koukat pořád dokola.  

S Mylišáky se tvořilo tak, že si děti vybarvovaly postavičky, které si samy určily. Aneta kreslila, až se z ní kouřilo a plnila všechna dětská přání na max! :-D Vymalované postavičky se vystřihly a nalepili na špejli. Další možnost byla vytvoření hnízdečka ze skořápky od ořechu.




Aneta je mi věkově nejblíž a i po těch internetech se společně dost nasmějeme :-).




Co se týče autorů, jako takových, tak je jasně vidět, kdo u mě převládá, koho mám nejradši :-D. A nepřestane mě fascinovat, jak jsou odlišní - tedy odlišné. Každá má svůj styl a každá je zajímavá něčím jiným.

Nasbírali jsme podpisové kartičky, které holkám na památku založím :-)




SKÁKACÍ HRADY

Pro děti tam navíc byla možnost 3 skákacích hradů. Dokonce byly i rozděleny podle věku, takže se člověk nemusel bát, že se dítěti něco stane. Dva byly na tenisových kurtech a jeden byl na trávě kousek bokem. Takže se děti krásně rozprostřely a nebyla tam žádná mačkanice.


HŘIŠTĚ NA BEACH VOLEJBAL 

Kdo hledal jakékoliv ochlazení, zašel si do stínu na beach volejbalové hřiště. Pro děti tam bylo pár hraček, se kterými si dostatečně vyhrály. Holky jsme odtamtud nemohli pořádně dostat :-D.




MALOVÁNÍ NA OBLIČEJ

Možnost malování na obličej byla skvělá! Říkala jsem si, že konečně budou holky pomalovaný, protože všude jinde na akcích jsou zrovna u malování příšerný fronty. No, jenže ta byla bohužel i tady :-D. Nakonec jsem ale byla ráda, protože byly holky uřícený a stejně by jim to moc dlouho nevydrželo.

Příště bych ale v tomto případě volila, aby na obličej malovaly třeba 3 slečny. Netvořila by se fronta až za hory za doly a hezky by to odsejpalo.


FOCENÍ S MASKOTY 

V průběhu celého dne byla možnost vyfotit se s maskoty Saurou nebo Puntíkem. 

Musím smeknout před oběma, protože se v kostýmech musely oba doslova péct. Puntík tam ukázal neuvěřitelnou vytrvalost, že jsme nechápali, kde bere tolik energie a podezřívali jsme ho, že si do kostýmu musí sypat led :-D.

Saura nebyla tolik vidět jako Puntík, ale i tak jsme ulovili fotku a Klaudinka o ní pak ještě dlouho básnila :-).




MEGABUBLINA 

Megablublina je v poslední době dost oblíbený bublifuk, který dělá opravdu obří bubliny. Na oslavě tedy nesměl chybět. Jaká by to byla letní oslava bez bublin že? :-D Takže bylo na pódiu připraveno několik talířků s očky a (nejen) děti řádily ve velkém.




Dokonce jsme jedno balení vyhráli za to, že jsme dorazili v puntíkatém (rozdávalo se jich tym spoustu). Takže nesmělo chybět ani na našem stanování. Jen to chce spíš bezvětří nebo lehký větřík, jakmile fouká trochu víc, tak bubliny dost praskají.




Sofinka si to vyřešila po svém :-D. Ta se spokojila s očkem a nepotřebovala nic víc.


 

VÝHRY A MOŽNOSTI NÁKUPU

Jééééžiš lidi tam toho bylo!

A výhry báječné! Losoval se výherce z kartiček, na které se sbíraly puntíky v dílničkách a losoval se i výherce z dortíků, které vystřižené děti Puntíkovi přinesly. Také se rozdávaly dárky za uhádnutí kvízových otázek ohledně časopisu.

K megabublině jsme dostali ještě skvělou hru s názvem Akce Ostrov a za to, že děti tancovaly, se rozdávaly i knížky :-) 

Dárků bylo prostě jako na Vánoce!


 

Také tam byl stánek, kde jste si mohli zakoupit starší čísla časopisu pouze za 20Kč! A prodávaly se tam i trička, plyšáci, knihy a dokonce i dřevěné hračky z eshopu Mandala Montessori. Prostě všechno nespočetné množství.


VRCHOL DNE - FOTOBUDKA 

Také byla možnost nechat se vyfotit na počkání ve fotobudce s různými druhy proprietek.

Fotky jsme dostali hned do ruky + nám byly okamžitě zaslány na email. Máme ještě jednu s Klaudinkou, kde je samotná, ale ta nevěděla vůbec která bije, tak je na ní krapet zmatená :-D.

Výborná památka! A klobouk dolu za nápad!
 



RESTAURACE A OBČERSTVENÍ

Hladoví návštěvníci si mohli sednout buď na terasu restaurace, nebo se schladit přímo uvnitř a dát si něco dobrého. Myslela jsem si, že si tam dáme něco k jídlu, ale v tom horku vůbec nebyla chuť. Tak jsme nakonec chodili jen ke stánku pro limonádu.

Takže jídla a pití opravdu hromada a možnost posezení pro každého. Místo oslavy bylo opravdu skvěle zvolené!
 

ZÁVĚREM

Nemám sice žádné srovnání, protože jsem se žádné podobné oslavy ještě neúčastnila, ale i tak si troufám říct, že byla bezkonkurenční! Vychytat pár drobných mušek (viz malování na obličej) a bude to naprosto dokonalé :-). Laťka je opravdu vysoko!

Klaudinka na pódiu s Puntíkem doslova pařila až do poslední chvíle. Nechápu, kde se v ní vzalo tolik energie, ale tancovala a tancovala co jí nohy stačily. Pak si tam našla holčičku, se kterou Puntíka vyšouply a trsaly jen ony dvě společně :-D. 

Kam se na tuto akci hrabe taková královská svatba :-D.

Příště koukejte dorazit všichni. Fakt! Jeli jsme 3 hodiny a stálo to za to :-).




Ještě jednou děkujeme za tak velkolepou akci a zase za rok Puntíku!

Žádné komentáře:

Okomentovat