13. června 2018

HRAJEME SI: 50 skvělých nápadů pro deštivé dny

Co dělat, když venku prší, když není zrovna příznivé počasí nebo když jsou děti nemocné?

Další z nejčastějších dotazů, na které mám konečně výbornou odpověď! 

Kartičky značky Mindok, které byly zaměřené na přírodní experimenty už jsem Vám představovala v jednom z předchozích článků. Můžete na něj mrknout ZDE.

Tentokrát se podíváme na verzi 50 skvělých nápadů pro deštivé dny.





Balení je otevírací a vejde se do každého batůžku :-). 




V brožurce se dozvíte mimojiné také zajímavé informace. 

V okrese Chomutov jsem žila 23 let a nepřišlo mi, že by tam pršelo nejméně. Přišlo mi, že tam prší úplně normálně :-D. Když se nad tím teď ale zamyslím, tak na tom něco bude, protože tam vážně (oproti třeba karlovarsku) prší o dost míň, což mi dříve netrklo :-D. 




Sada tedy obsahuje celkem 50 kartiček s různými nápady na zábavení (nejen) dětí.




PŘÍKLADY NÁPADŮ

  • Moderátorka zpráv
  • Vory v kalužích
  • Pokus s balonkem
  • Letní mozaika
  • Dešťostroj
  • Sopečná bábovka
  • Na co myslím
  • Sluneční tanec
  • Hráškový šok
  • Pantomima počasí
  • Jazykolamy
  • Slova delší než had
  • Divadlo v krabici od bot





Vybrala jsem pro konkrétní příklad 6 náhodných kartiček, u kterých jsem vyfotila i zadní stranu.

Zadní strana má vždy napsaný počet hráčů, co budete potřebovat a popis činnosti. Někdy také nápovědu a příklady pro určité aktivity.





DOPORUČENÝ VĚK

Doporučený věk bych viděla kolem 4 let, aby se dítě mohlo už opravdu aktivně zapojit, aby porozumělo činnosti či aktivitě a aby se mohlo i samo účastnim svými nápady.

Něco málo lze provádět i s mladšími dětmi, ale ty starší si to mnohem více užijí.

Můžete je brát s sebou na cesty, dovolené, tábory apod. Inspirace není nikdy dost :-).


50 skvělých nápadů pro deštivé dny zakoupíte na oficiálním eshopu Funkids.cz


Cena: 149Kč


(Aktuálně nejsou skladem, ale brzy určitě naskladněny budou, pak doplním odkaz)


DALŠÍ VERZE

Žádné komentáře:

Okomentovat