11. dubna 2019

HRAJEME SI / UČÍME SE: Dopravní značky - Bingo

Klaudince se po půl roce vrátil zájem o dopravní značky, tentokrát fakt silný, takže se jí v tom snažíme podpořit.

Řekla bych, že na procvičování a hry s dopravními značkami jsou ideální cesty autem a proto jsem pátrala po nějaké cestovní hře - jelikož nás čeká dlouhá cesta do Prahy.

Nic jsem nemohla najít, nikde nic na těch internetech pořádně nebylo, až jsem si vzpomněla na eschovku. 

Eschovka je taková bezedná studna s placenými i neplacenými aktivitami všeho druhu. Najdete tam doslova vše, na co si jen vzpomenete a to i pro děti ve věku 12+.

No a právě tam jsem našla zdarma ke stažení hru Bingo zaměřenou na dopravní značky.




HRA OBSAHUJE

  •  6 hracích karet bingo
  • 15 dopravních značek
  • Pravidla hry

Karty jsou velikosti A4, což mi přišlo hodně veliké, tak jsem je šmikla na menší velikost. Vše jsme zalaminovali, abychom prodloužili životnost.




Dopravní značky se mi nevytiskli v rámečku, tak jsem je vystřihla tak, jak jsou.




Kromě hraní přímo Binga je můžete nechat dítko i čistě přikládat postupně na každou hrací kartu.




V pravidlech se doporučují kamínky, víčko nebo cokoliv čím si trefené značky zakryjete. Já tipy zjednodušila a jelikož je vše zalaminované, tak bych doporučila klasickou smývatelnou fixu s houbičkou, kterou si značky proškrtáte a následně smažete.




ZÁVĚREM

V pravidlech se píše, že je doporučený věk kolem 2 let, což ale (jako se vším) záleží na konkrétním dítěti. Hru bych doporučovala ve věku, kdy se dítko o dopravní značky opravdu zajímá.

U nás ale tím, že je Sofi mladší a potřebuje s námi hrát vše, tak hraje i Bingo, takže souhlasím s doporučením věku, že hru dvouleťák zvládne.

Hra je parádní na cesty autem a zabavení při delší jízdě.

Bingo najdete ke stažení ZDARMA na webu Eschovky přímo ZDE.

Eschovku doporučuji prozkoumat kompletně od shora až dolu :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat