2. března 2022

HRAJEME SI: Speciál časopisu Puntík - Vystřihovánky 2

První díl Puntíkovo vystřihovánek vyšel někdy v létě loňského roku a měl opravdu veliký úspěch. Jsem proto ráda, že na sebe nedalo dlouho čekat i pokračování. I když odebíráme časopisy dva a holky tak mají každá své vystřihovánky, u něčeho jsem ráda, že mám i další rezervy. Nejednou se nám stalo, že holky obrečely, když se jim něco hraním zničilo.

Vystřihovánky obsahují pokračování toho, co bylo již v časopisu Puntík ale co se nevešlo do prvního dílu vystřihovánek. My Puntíka odebíráme od prvního čísla, takže nás ještě nic neminulo, ale pro ty, kdo s Puntíkem začínají třeba až teď, je tento speciál skvělým průvodcem všeho, co již v Puntíkovi bylo.

Tak se na ně pojďmě detailněji podívat :-).

 

 

 

OBSAH VYSTŘIHOVÁNEK

V prvním díle se setkáte celkem se 14 druhy různorodých vystřihovánek, která již ve starších číslech časopisu Puntík padla a v tomto druhém díle vás čeká celkem 12 druhů různorodých vystřihovánek, které doplní první díl a již je také z časopisu znáte. Určitě si mezi nimi najdete své oblíbence :-).

 

 

LISTUJEME VYSTŘIHOVÁNKAMI

Zvířátka v lese obsahují strom, lišku, jezevce, veverku, prase apod. a můžete si s nimi vytvořit malý lesík tak, že je vložíte do víka od papírové krabice a doplníte je o jehličí či mech. Můžete tak mít kousek lesa ve vašem pokojíku :-).


 

Atlas se mi tehdy přímo v časopisu Puntík moc líbil. Je malý, snadno přenosný a děti si ho tak mohou brát přímo na výlety jako malou knížečku, podle které mohou určovat jednotlivé rostliny a houby.


 

Vaření je prima. Tuto vystřihovánku holky měly přímo v Žárovkovo domečku a pak ji přesunuly do domečku pro panenky a střídavě ji přemisťovaly i do kuchyňky. Takové vystřihovánky mám snad ze všeho nejraději. Vystřihnete si kamna a k nim máte pánvičku, rybu, stehno kuřete, volské oko, okurku i brambory. Mňam!


 

Lidské tělo v této podobě je zajímavou skládačkou kdy k sobě řadíte stejné obrázky - oblečeného Žárovku, jeho kostru i nahé tělo. Děti tak přiřazují, co k sobě patří, mohou popisovat jednotlivé části těla a zároveň i vidí, jak vypadají kosti.


 

Domeček byl jeden velký projekt, u kterého jsem se nervovala - však víte, jak to mám se všelijakým stříháním. V podstatě vytvoříte čtyři místnosti doma u průzkumníka Žárovky. Ale povedl se a holky ho stále mají ve svém pokoji. I tak jsem ráda, že máme možnost si ho případně znovu vyrobit, kdyby se s nim náhodou něco stalo. Jenže jsem u toho propotila triko a pomalu i rozmáčela oči, takže běda, jestli se nám ten původní zničí! :-D


 

Co si obléct? Na tuto otázku vám vystřihovánky krásně odpoví. Většina z nás vyrostla na podobných oblékačkách a já je vždycky ráda vidím. Měla jsem v dětství své oblíbené, na které se zamáčknutou slzou v oku tak ráda vzpomínám. Holky to baví dost podobně, jako to bavilo mě a doufám, že jednou na to budou vzpomínat podobně, jako já :-). Čeká vás tu jak dívka, tak i dva chlapci. Společně se chystají do divadla.


 

I když máme tři holky, jsou na auta jako zblázněné. Takže i přes to, že jsem původně plánovala auta vůbec nestříhat (obecně vzato i z Puntíku), bohužel mě to neminulo. Ale tím, že jich je už několik různých, si je holky půjčují a střídají se s nimi. Čeká vás průzkumník Žárovka s Edisonem v jeho červeném autíčku.


 

I na dalších stranách zůstaneme s průzkumníkem Žárovkou, který má svůj vozový park poměrně obsáhlý a tentokrát si vystřihnete rolbu, i když sníh už snad nebude .. doufám :-).


 

Dopravních prostředků není nikdy dost a dostáváme se k vláčku, který vyrobíte z ruličky od papírových utěrek. Kromě lokomotivy sestavíte také vagon na uhlí a osobní vagon. Ššššš hůůů hůůů .. jede, jede vláček .. jede, jede vlak :-).


 

Na prvních stranách nás čekaly zvířátka v lese a ke konci druhého dílu vystřihovánek objevíme zvířátka v zoo. Žirafa, slon, lev a zebra už na vás čekají. Můžete je mít vystavené jen tak na poličce anebo si s nimi vytvoříte něco podobného, jako s lesními. Jen přidáte seno či písek.


 

Nevím, jak to máte vy, ale u nás jsou masky snad tím nejoblíbenějším vůbec. Holky je neustále vyrábí jak ve školce, tak i doma. V těchto vystřihovánkách vás čeká parádní oboustranná maska, která je z jedné strany jako tygr a z druhé jako medvěd.


 

Hurá na karneval! To je poslední vystřihovánka z tohoto dílu. Koník, kterého si vybarvíte, pořádně ho nazdobíte a přilepíte na hůlku nebo klacík. Holky mají dřevěné koníky, takže jsem jim tohodle konkrétního šetřila už přímo z Puntíku ale jednou na ně dojde a já budu připravena :-).


 

ZÁVĚREM

Co vám budu povídat, já jsem prostě v ráji. Ilustrace Andrey Popprové miluju nejvíc na světě! Kéž bych v jejích ilustracích mohla vyrůstat. Měla bych takový celý pokoj :-). A doufám, že se s Andreou zase někdy potkáme osobně. Jsem ráda, že vzniká bokem i něco takového, jako jsou vystřihovánky, které sice znáte z Puntíku ale mohly bychom jich mít klidně nespočet.

Pokud máte rádi vystřihovánky tohoto typu a hledáte něco, co je jednoduché a krásně ilustrované, je to přesně něco pro vás. Vystřihovánky můžete zakoupit na send.cz nebo ve vybraných obchodech a trafikách. Vyjužijete je na zabavení v nepříznivém počasí, v karanténě, nemoci anebo jako drobný dárek nejen pro vaše děti ale třeba také pro malé kamarády. 

A aby toho nebylo málo, na zadní straně jsou ještě jako bonus další vystřihovánky - Olmíci. I když je já osobně nemusím a holkám bych je nekoupila, beru to jako další vystřihovánku a zábavu pro děti.

 


 

Cena: 99Kč

 

Žádné komentáře:

Okomentovat