6. září 2022

LUŠTÍME: Časopis Nedělníček - srpen 2022

O Nedělníčku jsem vám už několikrát psala buď na Facebooku nebo ve stories na Instagramu. Moc se mi líbí, protože má hezké ilustrace a doslova ho celý vždy rozstříháte. Občas jsme ho chytli v obchodě a i když jsem ho chtěla mít pravidelně, nenašla jsem k němu předplatné. To se ale změnilo s tímto číslem, ve kterém je přímo odkaz a tak ho už máme předplacený + jsem koupila i několik starších čísel navíc.

Nedělníčka jsem kupovala, stejně jako Hvězdičku, na cestu vlakem od mamky zpátky domů. Je to cesta na hodinu a půl a ty naše cácory jednoduše neposedí, pokud nemají plné ruce jídla. Nebudu ho nejspíš recenzovat pravidelně, ještě uvidím, když ho máme předplacený, jestli ho někam vměstnám. Ale pro představu jsem vám ho nafotila.

Tak se na něj pojďme podívat :-).



LISTUJEME NEDĚLNÍČKEM

Hned na začátku na děti čeká úvodní dopis, ve kterém se dočtete, jakým způsobem s časopisem pracovat a co vás v tomto čísle čeká. Rozhodně bude plné hub!



Také si vystřihnete ježka společně s houbou, jablíčkem, žaludem i třeba hruškou a to všechno na ježka nalepíte. Moc hezká inspirace, kterou bych mohla využít i v babyclubu. Tam v září pracujeme právě s jablky a ježky nejvíce.



Když psali, že bude plné hub, tak bude plné hub. Aneb houbové minipexeso s vyznačením nejedlých hub. Procvičíte si, které houby jsou jedlé, které nejedlé a naučíte se i jejich názvy. Různé druhy pexesa nejraději rovnou laminuju, aby vydržely nejlépe věky.




Kromě různorodého stříhání vás čeká také mnoho druhů luštění a vybarvování - samozřejmě související s houbami. Nejdříve spojíte všechna čísla a obrázek vybarvíte, následně vás čeká vybarvení jezevce podle předlohy a poslední jsou houby, které můžete vybarvit podle sebe .. třeba jako duhu, haha :-D.



Miluju veverky !!! Takže jakákoliv zmínka, fotka, vystřihovánka, omalovánka atd. týkající se veverky se prostě zabavuje a je to moje !!! :-D Navíc jsem se dozvěděla, že i veverka jí houby, hmm .. asi bych je taky měla začít jíst, jenže mě nechutnají. Zde si vystřihnete části veverky, které dle návodu slepíte.


 

Abych těch hub nebylo málo, vyrobíte si také houbové domečky pro lesní skřítky. Jedna muchomůrka má vysokou stříšku a druhá nízkou. A jsou teda roztomilé, to se musí uznat! Navíc jsou dvě, takže si je holky podělí .. o jednu by se ještě hádaly :-D.


 

Následuje další luštění v podobě bludiště, hledání rozdílů, vybarvování a hledání dvojic.


 

Vedlejší strana je podobně zaměřená na luštění. Tentokrát na graomotoriku, počítání či spojování stejných stínů.



Když houby, tak opravdu houby všude. Vyrobíte si i hadovku smrdutou a tady jsem se, při pokynu vystřihnout všechny díly, docela orosila, že bych je raději domalovala fixou, než stříhala .. heh :-D.


 

Předposlední strana je opět zaměřena na stříhání ale jednotlivých dílů, které následně nalepíte do připravené šablony. Vyrobíte tak hřiba i muchomůrku.


 

No a v úplném závěru poslední luštění, které je ale opravdu těžké a spíš pro starší sourozence. Složité bludiště, spojování podle čísel, zrcadlové vybarvení dle šablony a moc hezká omalovánka se skřítky.



ZÁVĚREM

Jsem odpůrce stříhání, to se o mě už ví a píšu to pokaždý, když musim stříhat něco, co je víc než rovné stříhání. V tomto čísle jsem se několikrát orosila, jestli je to stříhání opravdu myšleno takovým způsobem - jako například u hadovky :-D. Ale co, stříhání se už snažím brát jako vypnutí hlavy a relaxaci (ač se u toho kolikrát vztekám).

Aktuálně by mělo být už v prodeji záříjové číslo zaměřené na vesmír. Pokud byste si chtěli nedělníček předplatit, mrkněte na stránky www.ikiosek.cz/nedelnicek. My už předplaceno máme, ale nové číslo nám přijde až v říjnu.

Troufám si říct, že to je mnoho muziky za málo peněz. V podstatě za dvacku opravdu rozstřiháte celý časopis, ve kterém nejsou otravné reklamy - naopak reklama na deskovky od Mindoku mě potěšila. A k tomu hromada luštění. Zabaví se u něj celá rodina.


Cena: 23Kč


Žádné komentáře:

Okomentovat