28. června 2018

OBOUVÁME SE: Slipstop

Když jsem byla v únoru oslovena Petrou s tím, že je výhradním dovozcem velmi zajímavých Slipstop botek a že by mi je ráda nabídla pro holky k testování, byla jsem nadšená!

Nadšená je slabé slovo, ale těžko se to takto textem vyjadřuje :-D.

Zrovna se mi v té době hodily. Ať už pro Klaudinku do školky, jelikož vyrostla z ponožek s koženou podrážkou a taky pro Sofinku, u které jsem už přemýšlela v čem bude na jaře a v létě chodit, protože má úplně jinou nohu, než Klaudinka a tudíž nemůže nosit boty po ní.

A hlavně v čem mi holky budou běhat na stanování, jelikož stanujeme na louce a tam se bosky běhat téměř vůbec nedá - nohy jsou hned rozpíchané od ostré slámy, takže je to nepříjemné a je potřeba chodidla něčím krýt.

Po 4 měsících aktivního testování Vám přináším detailní recenzi. Kdyby náhodou něco nebylo zodpovězeno, neváhejte se zeptat.





JAK TO VŠECHNO ZAČALO

Aneb i botky můžou mít svůj příběh a kolikrát stačí jen vlastní nadšení a touha :-).

Před dvěma lety byla Petra na dovolené, kde trnula hrůzou, jak tam bude u bazénu její dcerka (tehdy 10 měsíců) chodit, když to tam klouže. Samozřejmě, jak už to tak bývá, po prvním kroku doslova hodila záda a bouchla se. Právě tam se zamilovala do botiček, které všechny děti nosily.

Slabounké a krásně barevné ťapky, ve kterých tam děti běhaly a vůbec jim to neklouzalo. Řekla si, že je pro holky také chce. Bohužel ale neprocházela zahraniční platba a ťapky nesehnala. 

Když je nesehnala ani další rok i přesto, že se je tam vydala hledat autobusem, bylo jí to líto, jelikož si jich všimly už i děvčátka a chtěly je. Proto se pustila do akce! Oslovila výrobce a botičky dostala do ČR.


CO JSOU VŮBEC ZAČ?

Vznikly původně k bazénu, do vody a k moři, aby děti nepálil horký písek do nohou. Tam také nejlépe vyniknou jejich vlastnosti (protiskluz). 

Výhodou je, že si je děti ve vodě nechtějí sundávat jako klasické boty do vody. Splynou s nohou jako by žádná "bota" nebyla. 

Jsou výborné i na cvičení, do dětských koutků, herniček nebo v zimě v cukrárně/kavárně se do koutku zouvá, ale všude okolo mokro z bot - krásně to vyřeší tyto Slipstop botky.


NÁŠ VÝBĚR

Klaudince jsem řekla, aby si sama vybrala. Volba hned padla na ty s bonbony, cupcaky a zmrzlinou - že se vůbec divím :-D. Když má doma sladké na příděl, tak ho bude mít aspoň na botkách hahaha :-D.

Sofince jsem vybrala podle sebe .. dokud můžu, tak vybírám já :-D.

Velikosti mají vždy po 2 centimetrech. Takže jsem Sofince s nohou 12,5cm vzala velikost XS tedy 21-23 a Klaudince s nohou 15,5cm jsem vzala velikost M (27-29).

Holky tedy měly obě docela velký nadměrek, ale vůbec se toho nebojte. Nadměrek se po nazutí přesune k patě, takže se botky noze krásně přizpůsobí. Není ani šance, že by padaly.




CO NA NĚ HOLKY?

Od prvního okamžiku velké nadšení na obou stranách. Až jsem byla sama překvapena, jak si je obě holky zamilovaly.

Vtipné bylo to, že Sofinka zná jen Slipstop a Attipas, takže když jsem jí dala TipsieToes (vzhledem klasické boty), tak v nich neuměla v první chvíli vůbec chodit, jak je zvyklá na boty/neboty :-).

Klaudinka je dokonce schopna obrečet to, když je zapomeneme vzít do školky. Takže už si dávám velký pozor, abychom je každé pondělí nesly do školky. Stejně tak je potřeba, aby je každý pátek manžel donesl ze školky na víkend domu. 


 
 
Co se týče této fotky, tak s nimi zrovna Klaudinka řádila na hřišti, pískovišti i ve vodě. Střídala všechny plochy a já se vážn obávala, že bude po nich. Přežily to! :-D


VLASTNOSTI

Jsou to v podstatě opravdu jen takové "ťapky", které dost napodobí bosou chůzi venku.

Ohebné jsou do všech stran a dají se srolovat do ruličky. Prostě takové kapesní botky, které se vejdou doslova kamkoliv :-D.

Noha se v nich nepotí. Samozřejmě ale, že můžou být výjimky, kdy se noha může potit, ale já osobně jsem byla dost překvapena, jak příjemně mi v nich poprvé bylo. Cítila jsem se jako v botech, které v sobě mají klimatizaci :-D.

Jsou vzdušné a díky prodyšné plavkovině krásně větrají a hlavně docela rychle schnou. Chodidlo se v nich tím pádem ani nikterak "nekrabatí" a není vůbec rozmočené.

Cítíte v nich jakékoliv změny teploty. Ať už osvěžující chladnou trávu, tak i vyhřáté chodníky.




SLIPSTOP PRO DOSPĚLÉ

Když jsme viděli, jak nadšeně v nich holky běhají, lítají, hrají si, tak jsme na ně s manželem dostali chuť taky. Když už holky, tak přece i my! Bylo by dost divné, kdybych je měla jen já a manžel ne. Hezky táhneme za jeden provaz :-D.

No a teď jsme všichni nadšení stejně :-D.




Hlavně kvůli recenzi jsem je chtěla vyzkoušet sama na sobě, abych zjistila jak to celé funguje, jak v nich je a chtěla jsem je otestovat na maximum.




Manžel je nosí i doma jako "domácí boty". Máme totiž všude lino, takže jsme dřív nosili "crocsy", které jsou už plně nahrazeny právě Slipstopy :-).


"CENA JE ALE VYSOKÁ!"

Dost jsem se ze začátku setkávala s tím, že jsou moc drahé. Tak jsem je začala vozit všuse sebou, abych ukazovala jak doopravdy vypadají a aby si je mohli ostatní na dětech i přímo vyzkoušet.

Mně osobně přijde cena naopak při zemi, když je srovnám třeba s oficiálními barefoot botami, které se pohybují mnohem výš.

Také dost často říkám, že Vám tyto Slipstopy nahradí několikery další boty. Holky nepotřebují žádné pantofle, balerínky, kecky ani sandále.

Klaudince by se hodily maximálně tak nějaké "čančací" boty do divadla (přeci jen jsou tyto do divadla poněkud zvláštní volbou), ale jinak není potřeba nic víc shánět a kupovat.

Sofinka má jen troje boty (Attipas, TipsieToes, Slipstop) a nechystám se kupovat žádné další. Není vůbec potřeba.


POD STANEM SKVĚLÝM PARŤÁKEM

Jaké lepší boty zvolit pod stan, než ty, které ráno nazujete a večer sundáte - a to doslova a do písmene. 





Bez ohledu na to, jestli chodíte v ranní rose, koupete se ve vodní nádrži, procházíte se po okolí nebo jen pobýváte u stanu na louce.






Opravdu ráno nazout a večer, když se ochladí, sundat :-).





HODÍ SE I NA ČANČÁNÍ

Dětské velikosti mají velkou výhdou v tom, že mají nádherné vzory, které se dají nosit k čemukoliv.




Ke kraťasům, legínám, sukním, riflovým nebo letním šatům . Však Vy už si to správně všechno vyladíte :-).


JAK O NĚ PEČOVAT

Zkusila jsem 3 verze, jelikož jsem se bála, co se s nimi stane.

Nejdříve jsem je vyprala programem jemné praní na 30°, to ale nestačilo. Tak jsem je vyprala stejným programem, ale na 40°. Jenže to taky nestačilo. Tak jsem je vyprala v ruce s pomocí žlučového mýdla a ejhle!

Je to mnohem víc efektivnější a stále vypadají jako nové. Barva stále krásně zářivá!

Zrovna včera se mě kamarádka zeptala, jestli má Klaudinka nový a divila se, že vypadají pořád tak dobře, i když jim dává tolik zabrat.


DOPORUČUJI

Brát je s sebou kamkoliv, kdykoliv, pořád je mít po ruce.




Jsou opravdu skvělým parťákem pro všechny možné příležitosti a jsem moc ráda, že jsem byla Petrou oslovena a mohla jsem se s nimi seznámit. Počasí se kolikrát změní z minuty na minutu a ještě budete rádi, že je máte po ruce a můžete děti "přezout".




NEDOPORUČUJI

Prosím pěkně dejte pozor na to, když s nimi děti jezdí po velkých skluzavkách v různých dětských centrech. Je potřeba aby s nimi nebrzdily a aby s nimi po těch klouzačkách ani nešplhaly, jinak se mohou sedřít a obarvit. 

Klaudinka s nimi brzdila v místním centru na obří klouzačce a pak jsem se zděsila, že jsou zespod modré a místy ta hrubost podrážky vyhlazená.

Takže v těchto případech nohy hore a opravdu opatrně.

Dále s nimi nedoporučuji dlouho chodit po silně rozpáleném chodníku - například cyklostezce. Slušně pak začnou pálit chodidla.

Podrážka se jen tak nepropíchne, ale nedoporučovala bych s nimi chodit třeba v lese nebo kdekoliv, kde by mohlo dojít k narušení podrážky něčím opravdu ostřejším.

Nedoporučovala bych je také na odrážedla, pokud dítě šoupe špičku. Mohla by se prodřít.


SLEVA NA DALŠÍ NÁKUP

Pokud již máte jedny botky zakoupené a chystáte se na další, stačí jen na facebookovou stránku Slipstop.cz do zprávy a nebo na mail Slipstop.cz@gmail.com zaslat fotku, jak má Vaše dítko botky na nožkách a získáte tím 15% slevu na další nákup! :-)


 


Slipstop botky zakoupíte na oficiálním eshopu Slipstop.cz


Cena: 580Kč

8 komentářů:

  1. A jak jste s nimi byly spokojené ve školce?? Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na maximum. U nás ve školce nemají problém, že nemá klasické bačkory :-)

      Vymazat
  2. Teda cena je mazec.Ja je kupuji za 400kc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak napište rovnou kde, ať se ostatní mohou případně inspirovat.

      Vymazat
  3. Dobrý den,
    zajímalo by mě, když ty dospělácké mají černou podrážku, jestli nenechávají na podlaze černé čáry.
    Děkuji
    Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravíčko, nezaznamenali jsme, že by boty dělaly takové šmouhy. Chodíme v nich i doma a bezproblémů.

      Vymazat
  4. Ta cena je mazec. Osobně se mi zdají celkově dražší, ale tohle je dost. Osobně nakupuji zde https://www.littleshoes.cz/detske-backory/?order=price a jsem naprosto spokojená

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozdíl je ale v tom, že tyto boty nevezmete do vody, do bazénu, na koupaliště, na pláž apod. Slipstopy jsou úplně něco jiného, než Attipas nebo to, co máte z odkazu Vy :-)

      Vymazat