27. listopadu 2017

LUŠTÍME: Časopis Puntík - Prosinec 2017

Na prosincové číslo časopisu Puntík jsem se těšila hodně :-) Měla jsem velká očekávání, tak jsem se nemohla dočkat a naštěstí, kvůli "práci" kolem blogu a Czech Blog Awards, mi ten čas utekl super rychle.




A CO NÁS NEJVÍCE ZAUJALO TENTOKRÁT?


1. MIKULÁŠSKÁ NADÍLKA

S punčochou souvisí legenda, kdy sv. Mikuláš zachraňoval rodinu se třemi dcerami v nouzi. Hodil jim do okna, po jednom, měšec s penězi - pro každou z nich, a ta poslední údajně dopadla do punčochy a proto se začalo tradičně nadělovat v punčoše :-)

V tomto případě si můžete punčochu vystřihnout, ozdobit a z druhé strany vyplnit dobrotami :-)





2. LÍZA A PUPÍK

Klaudinka Lízu a Pupíka miluje. I když jí ne vždy v časopise zaujmou, tak je má fakt moc ráda. V tomto díle pekli cukroví a krásně se jim to povedlo :-)




3. TO JE ALE ZMATEK

U zmatku se vždycky hodně nasmějeme. Klaudinku tam moc baví hledat různé nesmysly :-) Tentokrát zimní/Vánoční vydání plné srandy :-)




4. PRSKAVKY

Parádní aktivita, která okamžitě zaujme a děti si u ní mohou krásně uvolnit zápěstí.




5. PRŮZKUMNÍK ŽÁROVKA

Průzkumníka Žárovku pro změnu miluju hlavně já :-D Ten je fakt povedený a já se do něj zamilovala na první pohled! Těším se až ho zase uvidím :-D

V tomto případě nesmí chybět ani vánoční průsvit, kdy jsou pod sněhem schované dárečky a kolem stromku hvězdy.





6. OZDOBY NA STROMEČEK

Krááásné ozdoby, na stromeček nebo vánoční větvičku, v podobě ptáčků na krmítkách.





7. VÁNOČNÍ BETLÉM

Vtipný je, že jsem zrovna před pár dny hledala šablony na Betlém, který bych si mohla vystřihnout. No, tak to budu mít bez práce :-D Díky Puntíku! :-D 

Je moc hezky ilustrovaný a bohatě dostačující :-)





8. ADVENTNÍ KALENDÁŘ

Nevím, jak to máte Vy ale mně osobně po 2 pokusech o domácí adventní kalendář nějak nepřijde vhodné nakupovat 24 maličkostí, kterých pak máme plný byt nebo 24 sladkostí, když jich jsou plné Vánoce - počínaje sv. Mikulášem.

No a proto jsem pro letošní rok začala uvažovat o adventním kalendáři složeném z úkolů. Což mi přijde mnohem lepší než nějaká drobnost či sladkost.

Oukej Puntíku, i tohle mám bez práce :-D






9. SKLÁDAČKA MEDVÍDKA VILDY

Přiznám se, že ani jednu z nás medvídek Vilda nijak extra nebere, ale tahle skládačka je povedená a zařadíme jí mezi vánoční aktivity :-)




10. PUNTÍKOVY NÁPADY

Krásný nápad na vánoční dekoraci, který určitě vyzkoušíme a vytvoříme z něj třeba rovnou vánoční přáníčka pro rodinu a kamarády :-)




Zaujalo nás celkově 10 různých aktivit z celého čísla, což je ovšem (zatím) největší počet ze všech již vydaných čísel. Vždy nás nejvíc zaujalo jen 7 aktivit z celého čísla, takže tohle je velký úspěch!

Navíc Vám ušetří spoustu vymýšlení - adventní kalendář, betlém a tak :-D 

Už se nemůžeme dočkat lednového vydání ;-)

Jen mi tentokrát přijde, že je tam moc reklam .. a zase ti fujtajblový Olmíci :-P

A kde Puntíka seženete? Je k dostání v trafikách Lagardere – Relay a Inmedio, Peal, Finex, Valmont, Presmedia, GECO a v obchodech Albert, Tesco, Globus nebo na Česká poště. Sama za sebe ovšem doporučuji předplatné, ke kterému si navíc můžete vybrat dárek :-)

Více informací na oficiálním WEBU časopisu.

Cena: 29Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat