23. listopadu 2017

VYRÁBÍME: DIY vařič pro děti

Když Klaudinku chytlo období vaření, tak jsem vymýšlela honem honem jak to vyřešit. Dřevěné kuchyňky jsou děsně drahé, stejně se chystáme na výrobu domácí, a já chtěla něco nejlépe hned.

Tak jsem tak pátrala na těch internetech a narazila jsem na možnost z krabice. Takové té od banánů, větší ale ne moc velké. Je pevná, bytelná a má po stranách uši.

Klaudince v té době bylo 2,5 roku takže naprosto dostačující a já byla nadšená :-)




CO BUDEME POTŘEBOVAT

  • Krabici ideálně černou
  • Obrázky vařičů a čudlíků
  • Několik černých barevných papírů
  • Nůžky a lepidlo




POSTUP 

Krabici jsem otočila dnem nahoru a polepila černými papíry.

Na internetu jsem si našla hořáky s čudlíky, které jsem vytiskla, vystřihla a nalepila na krabici. 

Nic na tom není. Je to snadné a hotovo máte během několika minut - pokud teda nějakou dobu nenaháníte ty správné obrázky ale já Vám je sem přidám ať nemusíte nic hledat.

Zaboha jsem nemohla najít ty, které jsem použila ale snad se Vám budou líbit i jiné.

Jakmile ale narazím na nějaké další pěkné, tak je případně doplním :-) 

Nebo pokud Vy narazíte na nějaké pěkné, tak mi napšte do komentáře odkaz a já se přidám i sem.





DALŠÍ HOŘÁKY NAJDETE ZDE



Momentálně máme rozpracovanou kuchyňku z tv stolku a desky z přebalováku ale stále hojně využívá i tento sporák (což je na něm dost vidět). Navíc je tak pevný, že na něj obě holky lezou, sedají si, stoupají si a stále drží :-D  




Pokud nemáte krabici ale za to máte volný plastový box s víkem, tak můžete hořáky s čudlíky nalepit na víko od boxu a ten box mít jako úložný prostor na všechny potřeby pro vaření :-)

Tak snad se Vám tato DIY tvorba líbí a třeba tohoto nápadu využijete pod stromeček :-)

Mějte se krásně!

Žádné komentáře:

Okomentovat