15. listopadu 2017

UČÍME SE: Duha - hra s barvami

Na tuto hru jsem měla už opravdu dlouho spadeno, ale vždycky jsem dala přednost něčemu jinému. Nakonec jsem si říkala, že už je na to Klaudinka mala, tak to nechám až do barev doroste Sofinka. Pak se mi naskytla příležitost koupit jí z druhé ruky, tak jsem neváhala a chňapla po ní.

Vůbec to není tak, že by na hru už byla velká, naopak se doporučuje až do věku 10 let. Není to hra, kterou budete hrát hodiny ale děti i dospělé na chvilku moc hezky zabaví.

Dost přátel se mě ptalo na recenzi, tak jsem se jí rozhodla sepsat :-)




Průvodce neobsahuje pouze pravidla hry, ale také různé zajímavé informace týkající se duhy.




Dočtete se v něm například jak duha vzniká, z jakých barev se skládá nebo která barva má nejvíce odstínů - modrá je nejlepší samozřejmě hahaha :-D




Dočtete se také, že se barvy dělí na studené a teplé a každá z nich je jednotlivě popsaná podle toho, co jí vystihuje.




Jsou také barvy, které v duze nevidíme a o nich si můžete počíst na další straně včetně toho, co je vystihuje. No a také se dozvíte 3 různé způsoby, kterými se dá hra hrát :-)




Vnitřní část hry je vyplněna stejnými tvary jako na hrací ploše a žetoncích. Může se využít k hledání dvojic/trojic.




Tato strana hrací plochy slouží k třídění a pojmenovávání barev. Je na Vás, jak hru pojmete. Jestli se budete řídit návodem, nebo jestli si budete hrát po svém.

Já Klaudinku nechala přiřazovat žetonky ke všem barvám tak, že hodila kostkou a vždy podle hodu přiřazovala žetonek k barvě.




Druhá strana hrací plochy slouží k přiřazování a pojmenování předmětů včetně jejich barvy. Tady jsem jí nechala vždycky hrábnout pro žetonek a ten přiřadit.

Zde jsme zjistily, že se na hrací ploše nenachází housátko, špulka s nití a hráškový lusk.




Žetonků je celkem 36. Vždy 6x od každé barvy - žlutá, zelená, modrá, fialová, červená, oranžová.




HRA OBSAHUJE

  • Oboustrannou hrací plochu
  • 36 koleček s obrázky (po 6 obrázcích od každé barvy)
  • Hrací kostku s barevnými puntíky
  • Návod (česky i slovensky)





CO SE DÍTĚ UČÍ

  • Pojmenování barev
  • Pojmenování předmětů
  • Trénuje postřeh
  • Procvičuje paměť
  • Jak vzniká duha a vše kolem ní

Tato hra je oceněna titulem "Správná hračka"

I když se na hře píše, že se vhodná pro děti až do 10 let, tak i to pro ně přijde už moc jednoduché, i když si určitě také rádi zahrají. Pořizovala bych jí ideálně kolem druhého roku.

Více informací najdete webu http://www.pygmalino.cz/duha

Cena: 299Kč

Další podobné hry


Žádné komentáře:

Okomentovat