25. října 2018

KRESLÍME/MALUJEME: Black paper halloweenské obrázky

Tyto kreslící a tvořící aktivity vznikly úplnou náhodou, kdy si Klaudinka ze šuplíku vytáhla černý papír a poprosila mě o bílou pastelku. Dala jsem papír s pastelkou i Sofince a nechala je čmárat podle jejich fantazie.

Nakonec jsem si řekla, že by z toho mohlo taky něco vzniknout a mohly bychom mít zajímavé halloweenské obrázky. Tak jsem naběhla na můj milovaný Pinterest a nechala se inspirovat.

Vždycky jsem s černým papírem pracovala jen ve smyslu sněhu a zimního období. Kreslit duchy, netopýry nebo pavučiny mě nikdy nenapadlo, ale vypadá to moc hezky a tématicky k Halloweenu je to zajímavý nápad.



PAVUČINA S PAVOUKEM

Když jsem holky viděla jen tak ledabyle čmárat na papír, řekla jsem si, že by z toho mohla být zajímavá pavučina.

Stačí jen někde, dle libosti, nakreslit střed a od toho středu natáhnout 8 čar až ke konci papíru. No a pak už stačí jen jednotlivé dlouhé čáry propojit a pavučina je na světě.

K hotové pavučině Klaudinka přinesla ještě umělého pavouka a dílo bylo hotové. Pavouka můžete klidně přímo zakreslit do pavučiny.



LETÍCÍ NETOPÝR

Na Pinterestu byla tato aktivita provedena s pomocí bílé barvy a rozprašovače. My se na to ale vrhly trochu jinak, jednodušeji.

Netopýra jsem si načrtla hala bala na papír podle oka. Následně jsem ho vystřihla a řekla Klaudince, aby ho přidržela přiloženého na černém papíře.

Vzala jsem si bílou křídu a nožem jsem ji zlehka strouhala kolem dokola netopýra.

Šablonu jsem následně držela já a Klaudinka křídu kolem pořádně rozmazala.

Pak jsme už jen šablonu sundali a netopýra obtáhli, aby byl výraznější.




DUCHOVÉ Z PRSTOVEK

Prstové barvy jsou u nás všech nejoblíbenější aktivitou a když jsem řekla Klaudince, že bude obtiskávat nohy, tak se radovala :-D.

Sofinka v tu dobu zrovna spala, tak jsme ji nezapojovali, jinak by těch duchů z nohou bylo víc.

Stačí tedy jen choditla natřít prstovou barvou a otisknout na černý papír. Malé duchy vytvoříte obtiskáváním prstů.

Po zaschnutí jen dokreslíte obličeje a máte hotovo.

Nám až po dokreslení došlo, že ty duchy máme obráceně (obličej má být správně na patě), ale Klaudince se to líbí i tak, naštěstí. Tak jsem si oddychla :-D.




Tak snad se Vám naše výtvory líbí. Snad se třeba taky inspirujete a pokud ano, tak Vám přeji pohodové a zábavné tvoření :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat