3. října 2018

LUŠTÍME: Mini games a Mini logix

Různých tipů na zabavení dětí na cestách není nikdy dost, tak mě napadlo otestovat několik karetních her vhodných právě na cesty nebo na zkrácení dlouhých chvil v čekárně u doktorů nečekané hospitalizaci v nemocnici apod. 

Jsou ale také skvělým nápadem do různých dětských balíčků k Mikuláši, ke Dni dětí anebo prostě jen tak pro radost :-).




Vybrala jsem celkem 3 druhy:

  • Hledání rozdílů
  • Bludiště
  • Hádej, kdo jsem

Každé balení obsahuje 30 větších jednostranných karet, které jsou z pevnějšího papíru a jednu obyčejnou tužku. Pokud dítě nebude vyloženě tlačit, tužka půjde bez problémů vygumovat.

Já osobně bych je radši viděla zalaminované, ale nejsem si jistá, zda by tato tloušťka papíru laminaci zvládla, aniž by se folie neodloupla.


HLEDÁNÍ ROZDÍLŮ

Mezi dvěma obrázky se hledá celkem 7 rozdílů.




Moc se mi líbí ilustrace na kartičkách - a to píšu opravdu výjimečně :-D. V tomto případě je sada taková krásná, holčičí a to už moje pětiletá cácorka začíná vyžadovat :-). 




Pro příklad jsem vyfotila jednu náhodou kartičku zblízka, abyste si mohli sami vyzkoušet hledání těch sedmi rozdílů :-). 




BLUDIŠTĚ

Bludiště je krapet náročnější, než hledání rozdílů ale já kolikrát nestačim žasnout, jaké druhy je Klaudinka už schopna zvládnout. Přitom mě z nich maximálně tak přejíždějí oči.




Některá bludiště jsou lehčí, jiná jsou náročnější, ale je to pěkná zásobička do kapsy. Zaručeně zabaví a zasekne se na nich i dospělý :-).




I v tomto případě jsem zkusila jedno z bludišť vyfotit zblízka pro představu :-).




HÁDEJ, KDO JSEM

Tohle je poměrně dost známá hra, která frčí už snad od mého dětství v různých podobách.

Tato kapesní verze je skvělá i třeba na tábory, kdy je polední klid a se spolustanující nevíte, co dělat anebo když prší apod.




Sada se skládá z dvojic karet. Celkem je tedy 15 druhů kartiček po dvou.




I v tomto případě se pěkně vyřádí nejen děti, ale také rodiče. Mně osobně tento typ hry opravdu hodně baví :-).




DOPORUČENÝ VĚK

Oficiálně jsou hry doporučovány pro děti ve věku 6-10 let, což by tak nějak obecně odpovídalo.

Opět záleží na individualitě konkrétního dítěte. Já je cíleně brala Klaudince, protože jí takové hry poslední dobou baví - hlavně bludiště.


ZÁVĚREM

Kartičky mají opravdu krásné zpracování. Velikostí se vejdou do každého batůžku, kabelky, tatínkům do kapes apod. Je to zábava nejen na cesty ale také na zkrácení dlouhých chvil.

Co mě na nich ale docela rozčiluje, je otevírání té krabičky. To jsem schopna se uvztekat. Není to nic extra zvláštního. Prostě klasický balíček jako u běžných karet. Jen nejsem moc trpělivá a snadno se ten papírová uzávěr dá pomačkat, takže se u toho vztekám :-D.


Zakoupíte je na oficiálním eshopu Funkids.cz



Cena: 145Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat