29. října 2018

PEČUJEME: Přírodní kosmetika Včelařství Horákovi

Jakmile se mi dostane do ruky testování nějaké kosmetiky, dávám si s ním dost na čas a to hlavně z důvodu, aby byla finalní recenze z hlediska delší doby a abych se ji pokusila otestovat co nejvíce.

Ono se to vlastně moc často neděje, snažím se tomu vyhýbat anebo nabídku i odmítám, pokud se mi nezdá složení ale mám ještě jedno dlouhodobé testování v záloze, na které si ještě chvilku počkáte.

Včelařství Horákovi jsem objevila úplnou náhodou na modrém koníkovi, kde jsem narazila na odkaz, ve kterém se psalo o jejich tvorbě a nedalo mi to, musela jsem je oslovit pro spolupráci :-).

Kývli a dokonce jsme se domluvili na soutěži, které jste se mohli před několika měsíc zúčastnit.

S rodinou jsme testovali celkem 9 úžasně voňavých produktů a tady je závěrečná recenze.




MAST PRO NEJMENŠÍ

Mast, která má krásně jemnou mandlovou vůni a rozhodně nesmí chybět v žádné výbavičce malého miminka.

Pokud chcete něčím obdarovat nastávající maminku a nevíte si rady, tak určitě pořiďte tuto mast. 

Je totiž certifikovaná pro miminka od samého narození a dále je také vhodná pro dospělé s citlivou kůží. Takže ji v podstatě může používat jak maminka, tak i miminko.




Můžete ji použít na celé tělo miminka po koupeli anebo v zimě na tváře jako ochranu před mrazem a větrem. Já ji nepravidelně mažu i v plenkových místech a mrzí mě, že jsem o ní nevěděla mnohem dříve, když jsme bojovaly s velkým ekzémem a já si nevěděla rady čím Sofinku mazat - byla by ideální na Sofinčiny vysušené nohy. 




Složení: Bambucké máslo, meruňkový olej, mandlový olej, přírodní vitamín E.


ZÁZRAČNÉ SRDÉČKO

Je opravdu zázračně zázračné. Mazala jsem se s ním pravidelně, když jsem se spálila o troubu a jizva se mi krásně a rychle hojila, až jsem byla sama překvapena.

Doporučuje se na cokoliv, co je potřeba zahojit. Kéž bych ho měla po ruce po obou sekcích, hned bych si s ním mazala jizvy, které by se mi mohly mnohem rychleji hojit.

Manžel chodí z práce domu neustále od něčeho škrábnutý, spálený, rejpnutý, tak ho tlačim, aby se pořádně mazal.

Opět tedy produkt, který doporučuji mít neustále po ruce.




Vůně švestkového oleje a kakaa ve Vás vyvolá nutnost neustálého očuchávání. Škoda, že není tak chutné jako lískooříškový balzám, to bych ujídala i srdéčko :-D. 




Složení: Kakaové máslo, švestkový olej, jojobový olej, včelí vosk, malinový olej, bambucké máslo, přírodní vitamín E.


MAST PROPOLISOVÁ

Tato propolisová mast je certifikovaná pro děti od narození - a to s největší pravděpodobností jako jediná propolisová mast na trhu :-).

O propolisu určitě každý ví, jak je vzácný, hůře sehnatelný a neuvěřitelně léčivý.

Za mě by měla být určitě součástní každé rodinné lékárničky.




Mast můžete využívat na jakékoliv kožní problémy - spálení od slunce, ekzémy, popraskání kůže a dokonce umí zastavit i svědění.

Při dlouhodobém používání (cca 3 týdny) se doporučuje týden pauza.




Složení: Bambucké máslo, mandlový olej, včelí vosk, přírodní vitamín E, propolisová tinktura.


BANÁNOVÝ BALZÁM

Tento balzám jsem pořídila hlavně té naší starší cácorce, která už by ráda měla také nějakou svojí kosmetiku. Takže jako drobnost pro ty naše malé princezny je naprosto ideální.

Vůni banánu si zamilovala stejně jako obrázek opičky na obalu.

Nejčastěji ho používá na rty a pak nás všechny pusinkuje :-D.

Zvláčňuje kůži a zabraňuje dehydrataci pokožky.

Certifikováno pro děti od narození.




Nemá ho po ruce pořád. Dávám jí ho jen, když se mě zeptá. Jinak by ho vyplácala hned, jak by se celá nadšením zmatlala :-D.




Složení: Bambucké máslo, olej z pšeničných klíčků, mandlový olej, banánový extrakt, přírodní vitamín E.


LÍSKOOŘÍŠKOVÝ BALZÁM

Tento balzám je pěkný prevítek. Pozor na to, ať není moc v teple. Nám se v létě pěkně přemístil do víčka, tak jsme ho museli seškrábnout zpátky do mističky. Opravdu rychle se roztéká. Při psaní této recenze jsem ho měla otevřený u počítače a opravdu se dost roztekl, až do kapalného stavu (psáno v polovině října).

Je doslova k sežrání! V tomto případě máte tendence ochutnávat a nebojte se ochutnat. Aspoň pak třeba nebudu jediná, kdo si půlku balzámu snědl :-D.

Ano, mám ochutnáno (chutná jako tuhý kakao) a dokonce jsem se už se několikrát v představách viděla, jak si na něm pochutnávám se lžičkou u televize hahaha. Při nočních chuťích na sladké ho někam nejlépe zamykat a zahodit klíč!!!




Berte také ohledy na to, že je tmavě hnědý. Zanechává snědé zbarvení a nedoporučuji se s nim mazat když jdete spát. Dokážete si představit jít spát a všude cítit čokoládu?! :-D

Aktuálně plaším, že ho nemohu najít. Snad mi ho nikdo nesnědl! Holkám jsem ho ale ohutnat nedala nebo by mi ho fakt snědly! Takže ty žijí v sladké nevědomosti toho, co máme doma za mlsku.

Uff, dobrý nalezeno. Mňam! :-D. 




Složení: Tmavé kakaové máslo, lískooříškový olej, mandlový olej, přírodní vitamín E.


LEVANDULOVÝ BALZÁM

Co se narodila Sofí, tak ujíždím na levanduli ale jakože fakt!  

Takže levandulový balzám jsem chtěla hlavně pro sebe. Nakonec jsme ho ale využívali v létě na štípance od komárů, které umí zklidnit a dokonce snad působí i jako repelent.

Dokonce může pomoct i v boji s akné.




Balzám je hodně aromatický a silný, doslova omámí. Takže pokud jste také milovníci levandule, doporučuji si s ním zlehka namazat obličej před spaním. To se pak krásně spí .. jako na levandulích, jen pohodlněji :-D. 




Složení: Bambucké máslo, olej z pšeničných klíčků, mandlový olej, přírodní vitamín E, levandulový olej a látky přirozeně se vyskytující v levandulovém oleji.


ČOKOLÁDOVÝ BALZÁM

Vůně čokolády neodolatelná, ale touha po ochutnání není taková jako u toho lískooříškového, takže naštěstí dobrý. Nerada bych si balzámy radši snědla, než abych je používala jiným způsobem :-D.

Také je certifikovaný pro děti od narození. Hmm miminko s vůní čokolády, aby člověk nakonec nedopadl jako Ježibaba v Jeníčkovi a Mařence hahaha :-D.

Narozdíl od ostatních balzámů je tento krásně tuhý, že ho zatlačením prstu jen tak nepromáčknete.




V tomto případě se může zdát, že ho vůbec nepoužívám, ale nenechte se zmást! Stačí opravdu pár kroužků prstem a můžete si krásně natřít rty. Právě na ně tento balzám pravidelně používám a snažím se odolávat okamžitému slíznutí.




Složení: Mandlový olej, kakaové máslo z prvního lisu, včelí vosk, přírodní vitamín E.


KÁVOVÝ BALZÁM

Miluji všechno s vůní a chutí kávy! Bez kávy já nemůžu žít, takže ani v tomto případě jsem neváhala a kávový balzám byl jasnou volbou.

Překvapilo mě, jak jemně a sladce voní. A dokonce má anti-ageing účinek, což se mi brzy bude hodit, když mi táhne na třicet! :-D

Je velmi vhodný pro pleť se sklonem k akné a pro zralou pleť. Jinak ho můžete používat při každém typu pleti.




Prý je oblíbený i mezi celebritami a v luxusních salonech .. óóó! 




Složení: Bambucké máslo, kávový olej, opunciový olej, přírodní vitamín E.


MAKOVÝ BALZÁM

Mák je další mojí velmi oblíbenou ingrediencí. Nejvíce se všeho mám ráda domácí makové mléko a tento balzám voní přesně jako zrovna čerstvě umixované makové mléko.

Já osobně nemám ráda vyloženě krémy na ruce a nerada si na ruce něco matlám, ale tento balzám si na rukou doslova užívám a ještě se pak úchylně další hodinu očmuchávám :-D.

Regeneruje, chrání a vyživuje pokožku. 




Je vhodný pro suchou a citlivou pokožku, dokonce i se sklony k lupénce či ekzémům a vážně neuvěřitelně úžasně voní! Všechny milovnice máku, jděte do něj!




Složení: Bambucké máslo, makový olej, mandlový olej, přírodní vitamín E.


ZÁVĚREM

Některé balzámy ztuhnou a jsou pevné, jiné jsou naopak neustále měkčí, ale kromě toho zlobivého lískooříškového, jsem se nesetkala s žádným problémem ohledně konzistence..

Všechny se bez problému nanášejí, krásně se roztírají a všechny úžasně voní.

Ve všech případech stačí opravdu malé množství, takže jeden takový piďi kelímek vydrží na dlouhou dobu. Po otevření se doporučují spotřebovat do 6 měsíců.

Nejvíce ze všeho doporučuji mast pro nejmenší, zázračné srdéčko a propolisovou mast, ale úžasné jsou opravdu všechny! 

Ceny kosmetiky se odlišují dle velikosti balení.


O VČELAŘSTVÍ HORÁKOVI

Malé rodinné včelařství, které se mimojiné zabývá výrobou přírodní kosmetiky.

Můžete u nich zakoupit i med a to dokonce i v miniaturní dárkové podobě či jako svatební medíky.

A jako novinku mají různé welness oleje!

No rozhodně stojí za hřích :-D.

Více informací se dozvíte na jejich oficiálních webových stránkách www.vcelarstvi-horakovi.cz 


Děkuji Včelařství Horákovi za tuto báječnou spolupráci! Moc vám fandím a přeji hodně štěstí :-).

2 komentáře:

  1. Hezký den, děkuji Vám za článek. Co se týče přírodní kosmetiky, mrkněte ještě na tyhle stránky: https://www.kneipp.com/cz_cs/svet-kneippu/vse-o-koupani/prisady-do-koupele/ - mají tam opravdu moc dobré články. Asi tu kosmetiku vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  2. Túto značku vôbec nepoznám, ale produkty vyzerajú dobre. Hlavne na jazvy by sa mi niečo hodilo, keďže som minulý týždeň nepekne spadla a rozbila si lakeť natoľko, že to vyzerá na (ne)peknú jazvu. Ďakujem za tipy, popozerám si celú ponuku tejto značky :-)

    OdpovědětVymazat