24. února 2021

MÁMY SOBĚ: Bezešvé spodní prádlo Intimidea

Značku Intimidea ode mě už znáte. Psala jsem článek MÁMY SOBĚ/CVIČÍME: Sportovní bezešvé oblečení a i takto s odstupem musím říct, že tu modrou sportovní podprsenku nosím doma neustále a v době covidové ji nosim i ven - nějak jsem vyměkla :-D. Nesundala jsem ji ani celé šestinedělí, kdy jsem nesnesla cokoliv jiného a kdy jsem se taky do ničeho jiného nevešla. Dokonce mám zrovna na sobě kromě sportovní podprsenky i ty legíny, které jsou velmi pohodlné i na běžné domácí nošení. Takže i po delší době jsem stále spokojená.

V dnešním článku se budu zabývat, mimo sportovního tílka (ať mám celý set), hlavně bezešvým spodním prádlem, které mám přibližně od podzimu loňského roku. Když mi přišla nabídka k pokračování spolupráce, ani jsem neváhala. Od poloviny těhotenství jsem chodila na vostro v podstatě, protože jsem nesnesla žádné spodní prádlo a to pokračovalo i po porodu. Takže když jsem dostala možnost vyzkoušet bezešvé spodní prádlo, ani trochu jsem neváhala.

Zvláštní bylo, že tohle všechno přišlo až ve třetím těhotenství a já, královna zařezávaček, jsem najednou potřebovala nosit bombarďáky - jak takové spodní prádlo nazývám. Dřív by to na mě nikdo nikdy neviděl, ale teď je to právě naopak. Tak se na ně pojďme podívat trochu blíž :-).

 

 

MŮJ VÝBĚR

 

Všechny druhy spodního prádla jsem vybrala ve velikosti M/L. Vždy se podívejte na rozměry a centimetry, mají trochu jiné číslování. Tak se určitě řiďte přímo tím. Může se to odlišovat od toho, co běžně nosíte. Sportovní tílko jsem vybrala také ve velikosti M/L. A byla jsem překvapena, jak všechno sedlo i přes to, že jsem měla trochu obavy. 


PIZZO JACQUARD

Tyto bezešvé kalhotky mají v první polovině jemné zdobení v podobě žakarové krajky. Oblíbila jsem si je moc, protože mám pocit, že splynou s tělem a vůbec o nich nevím. Jsou lehoučké a líbí se mi vzor, který jim dodá zlehka eleganci.



 

CHIC SETIFICATO

Tohle jsou moje lásky!  Květinový motiv mají po celé ploše a mají i vlnkovou vrchní část. Vypadají skvěle a nejraději bych nosila jenom tyhle. Jsou pohodlné a taky splynou s tělem ale řekla bych, že z těch všech nejvíce.


 

SETIFICATO LIGHT

Nejsem moc zvyklá na nižší spdoní prádlo, takže u nich mívám pocit, že mi padají a sklouzávají. Ale hodí se je mít doma k oblečení, u kterého je potřeba nižší spodní prádlo a věřím, že je nejvíce využiju v létě až budu nosit kraťasy nebo sukně. Opět mají vzor téměř po celé ploše.


 


 

SLIP MIDI

Pokud nejste na krajky a vzory, také si vyberete. Slip midi jsou klasickými kalhotkami s bavlněným klínkem. Abych pravdu řekla, vzorované mi sedí celkově líp, ale nemůžu říct, že by tyto byly vyloženě problémem a nevyhovovaly by mi.


 


CULOTTE

Cullote jsou bezešvé kalhotky s vyším pasem a bavlněným klínkem. V tomto případě mi ale vadí střih, který se mi zarývá do nohou a není mi úplně pohodlný. Kolem nohy je silnější látka. Možná až se mi tělo zase trochu změní, tak mi budou lépe, ale aktuálně si nemyslím, že by tomu pomohlo i větší číslo, tam mi není úplně příjemný ten okraj.



STAHOVACÍ

Co si budeme povídat. Tři děti, tři těhotenství. U třetího nabráno přes dvacet kilo, což je už téměř skoro všechno pryč, ale postava je pořád jako jedno velké žužu. Není vůbec žádnou ostudou mít doma něco stahovacího v čem se cítíte dobře. A to píše někdo kdo se z velikosti 36 dostal na 44. Aktuálně nosím 38/40 ale rosol je rosol a břicho i zadek vypadá jak vypadá. 

Tyto stahovací kalhoty s vysokým pasem jsou docela vtipné v tom, jak mají zadní část vyboulenou, což může na první pohled působit jako podprsenka :-D. Formují a tvarují postavu. Jejich stahovací efekt je opravdu silný a když jsem do nich poprvé lezla, manžel nevěřil, že to dám. Podpora manžela nadevše.

V první chvíli máte pocit, jako kdybyste byly v korzetu, ale po chvíli se toho přestanete všímat. Pas je opravdu vysoký. Mám ho skoro pod prsa - ty naopak moc vysoko nejsou :-D. Dle popisu se vyznačují vysokou prodyšností a odváděním vlhkosti. Nemůžu říct, že bych se v nich nějak potila, ale ani jsem je neměla na sobě třeba kompletně celý den od rána do večera.





 

SPORTOVNÍ TÍLKO

Jak už jsem se zmínila v úvodu článku, z této série mám už legíny a sportovní podprsenku. Tílko jsem chtěla především proto, abych ho mohla využívat ven na výlety a přes léto třeba i na zahradu. V kombinaci s legínama je to skvělý set.

 

 

Je v něm všitá podprsenka, která drží prsa na svém místě, což mě samotnou velmi překvapilo a nečekala jsem, že to bude fungovat i na moje prsa. Myslela jsem si, že budu nucena pod ním nosit klasickou podprsenku. Když ho otočíte na ruby, tak ji můžete omrknout. Nemá tak pevnou gumu, jako sportovní podprsenka, ale unese dost.


 

Americký střih a široká ramínka zajistí pohodlnost a pocit lehkosti. Doporučuje se na aerobic, zumbu, tenis, squash, běh, basketbal, jumping, volejbal. Každopádně s mým poprsím bych v něm moc nehopsala, abych prsa nemusela honit po podlaze.


 

Líbí se mi, jak svým vzhledem dokáže vykreslit postavu a jak skvěle vypadá.


 

Bohužel nejsem ten typ, který by kdy mohl chodit bez podprsenky. V pubertě jsem si vycpávala prsa ponožkama, protože jsem žádný neměla - asi jako poslední ze všech vrstevnic. A pak vyskočily až doslova přeskočily. Do toho těhotenství, kojení, zase těhotenství, tandemové kojení, třetí těhotenství, další tandemové kojení a překvapuje mě, že je něco schopné ty moje psí uši držet na místě a vůbec to nevypadá zle! :-)

 

.


 

ZÁVĚREM

Docela jsem bojovala s tím, jak se k recenzi postavit a víte, že si na recenzích dávám záležet a že se z nich snažím vymáčknout mnohem víc, než nafocené produkty a tak jsem se rozhodla jít zase s kůží na trh a tentokrát tedy s jinou částí těla. 

Jsem prostě krev a mlíko, rok po porodu a taková je moje realita, takový je ten život podle Karol - tělo alá žužu, celulitida, kila navíc. A proto jsem se rozhodla vyfotit i část svého pozadí, ať vidíte detail spodního prádla, který se jinak z fotky čistě kalhotek nedá moc brát. 

Děkuji opět firmě Intimidea za skvělou spolupráci, která mi dala zase jiné zkušenosti, která mě zase o kousek posunula a která se doslova trefila do černého v mém bezkalhotkovém období. Bezešvé spodní prádlo můžu tedy doporučit - hlavně to vzorované, z něhož jsem nejvíc nadšená. Článek je psaný z odstupem přibližně půl roku a spokojenost je stejná, jako na začátku

Pokud s prvními jarními paprsky uvažujete o tom, že začnete cvičit, sportovní podprsenka, tílko i legíny jsou skvělou volbou a věřím, že se mnohým z vás bude líbit i fuchsiová verze tohoto sportovního oblečení.

Více informací najdete na eshopu www.intimidea.cz, kde si vybere opravdu každý bez ohledu na to, jakou má postavu a čím si zrovna aktuálně prochází. Výběr je nejen pro ženy, ale také pro muže a to včetně sportovního oblečení a triček.


Žádné komentáře:

Okomentovat