29. ledna 2019

MÁMA ČTE: Malá kniha pohody

V anotaci se píše, že Vám tato kniha pomůže vnést do vlastního života pocit útulného tepla, klidu a spokojenosti. Díky množství snadno realizovatelných tipů a inspirativních výroků v ní najdete mnohé, co dovede navodit pohodu. Dopřejte si klidnou chvíli, uvelebte se ve svém nejpohodlnějším křesle a oslavujte malé věci, s nimiž je život radostnější.

A je to přesně tak!

Malá kniha pohody je přesně tou knihou, co zaujme na první pohled a kterou si okamžitě zamilujete nejen svým vzhledem a roztomilostí, ale také hloubkou a zároveň jednoduchostí.



Kdybych někdy napsala knihu, vypadala by přesně takhle. Byla by malá, aby se vešla do kapsy a člověk si mohl mít neustále po ruce. Byla by modrá, protože modrá je přece nejlepší barvou. A byla by i třpytivá, protože to jí dodává kouzlo a charisma.

Když jsem knihu poprvé vzala do ruky, tak jsem si řekla, že musela být psána přímo pro mě. Je jako šitá na míru přímo mně a to ve všech směrech.

Každá strana je jinou barvou, jiným písmem, jinou velikostí písma ale vše spolu moc krásně ladí a vše se vzájemně doplňuje.

V knize také nesmí chybět látková záložka, díky které si založíte nejoblíbenější stranu. Jinak zas tak potřeba není, protože knihu přečtete jedním dechem a to pokaždé, co si ji vezmete do ruky :-).




Na začátku knihy najdete věnování, což ještě víc prohlubuje její kouzlo a to, že kniha může být i krásným a trefným dárkem pro kohokoliv :-). S takovým dárkem nemůžete šlápnout vedle. Svoji malou knihu pohody potřebuje každý. Ten, kdo tvrdí, že ne, tak prostě kecá.




"HYGGE" je v poslední době hodně probírané slovo, které pochází ze Skandinávie a v podstatě vyjadřuje pohodový přístupk k životu a to, že si je člověk schopen najít něco krásné v každém okamžiku.




V knize najdete spoustu jednoduchých tipů k navození té Vaší pohody, kterými se můžete inspirovat doslova okamžitě. Není to nic náročného k realizaci, takže se ani nemůžete vymlouvat, že nemáte tohle, tamto nebo že to nejde. Jde! 





Aby v knize nebyly jen texty, je zpestřena o různé mini ikonky a obrázky.





Štěstí si můžeme vyrobit všichni a ve více lidech se to lépe táhne. Sám na to nechce být nikdo, proto si zkuste najít parťáka na cestu za štěstím a třeba zjistíte, že pro něj nemusíte jít vůbec daleko.




Tohle je z mého pohledu hodně důležitý bod, který aplikuju posledních několik měsíců a snažím se fakt zakročit, i když je to těžké. Jenže jsem se začala cítit tak, jako kdybych měla na hrudníku kovadlinu, jak kdyby mi něco na ten hrudník tlačilo a já nemohla svobodně dýchat. V tu chvíli jsem si uvědomila, že to je právě to, čím jsem obklopena a já jsem obklopena mraky věcí.

Dřív jsem byla sběratel a sbírala jsem všechno možné od různých časopisů přes Pokemony až po šutry na dovolených - několik kilo jsem si přivezla i z Anglie. A musím říct, že čím více vyhazujeme, darujeme, posíláme pryč, tak tím se opravdu cítím volnější a je to znát.

Začala jsem postupně u šuplíků v obýváku pod televizí a postupuju dál, protože cítím, že to chce víc a víc a že nejsem ještě ani v půlce, ale je to znát a je to super pocit.




Domov je prostě domov :-).




Pokud Vás Malá kniha pohody zaujala natolik, že byste ji chtěli pořídit příteli, kamarádce, mamce, sourozenci anebo přímo sami sobě, najdete ji na eshopu Knižního klubu, kterému tímto děkuji za krásnou spolupráci.


Cena: 159Kč

2 komentáře:

  1. Přesně ten samý pocit zažívám poslední měsíce, tu tíhu a nesvobodu z hromady věcí kolem. A tak jsem začala vyhazovat. Dřív jsem s těžkým srdcem vyhodila sem tam něco. Teď mám nachystané 3 !!! pytle oblečení a další nepotřebné věci. Teď se stěhujeme kvůli rekonstrukci přechodně na byt a já se těším jak všechno vyhážu, hlavně z půdy, z které je skladiště. Najednou mě to prostě chytlo a nechce mě to pustit :-) Silvie Godálová

    OdpovědětVymazat
  2. To je knížka pro mě.
    V létě jsem četla knihu o Hygge a při jejím čtení jsem si přišla jak nejvyrovnanější člověk na planetě.


    Dokonalý tabu

    OdpovědětVymazat