28. ledna 2019

PEČUJEME: Okouzlil mě Isilandon

Isilandon jsem objevila úplnou náhodou (eh, však víme, že náhody neexistují) v září na festivalu Být spolu, který se pořádal přímo u nás v Sokolově.

Narazila jsem tam na vonné vosky a šumivé bomby, kolem kterých jsem chodila tak dlouho, až jsem je prostě zakoupila :-D. Zaujala mě nejen okouzlující vůně, ale také poměrně nízké ceny.

Nadšení bylo tak veliké! Nikdy jsem na nic takového nebyla, ale Isilandon mě opravdu okouzlil a to takovým způsobem, až z toho nakonec vznikla spolupráce, díky které Vám mohu s velkou radostí představit všechny tyto následující produkty.




VONNÉ VOSKY

Nikdy jsem na nic takového nebyla, nikdy mě to nebralo ale aromalampu jsem doma měla. Maličkou, používala jsem ji na olejíčky kdysi před xxx lety, to ještě nebyla na světě ani Klaudinka. 

Takže vlastně až po těch letech jsem zjistila, že aromalampa je sice roztomile maličká, ale vůbec nesplňuje správnou velikost - proto mám aktuálně zapůjčenou od kamarádky aromalampu přímo z Isilandonu a spokojeně voskuju :-D.




A jaké vůně jsem si vybrala?


Vybírala jsem podzimní až vánoční vůně, ale nešlápnete vedle snad s žádnou vůní. Ujíždím i na jasmínu, který jsem si pořídila jako první právě na tom festivalu.

Nevím, jak to mají jiné vosky, ale tento je měkký, že se dá krásně odloupnout. Nezlomíte ho jako třeba čokoládu, ale odeberete si kousek podle potřeby.




Já vždy odloupnu kousek o velikosti cca 3cm a dám do aromalampy. Používala jsem i tu maličkou a i když se říká, že se vosk může začít přepalovat, tak to se v mém případě nedělo, protože se vosk během chvilky krásně rozvoněl po celém bytě a nebylo třeba ho dále pálit.




Vonné vosky od Isilandonu jsou sojové vosky Ecosoya a jsou 100% rostlinné. Vyrobené z čistě sojového oleje z kvalitních sojových bobů v UK.

Mají opravdu silný výkon a krásně provoní celý byt během chvilky.

Na eshopu najdete spoustu dalších vůní :-).


Cena: 37Kč/20g


ŠUMIVÉ BOMBY

Stejně, jako jsem na festivalu neodolala vonnému vosku, tak jsem neodolala ani šumivým bombám.

Dvě jsem si koupila na festivalu (Borůvku a Černý hrozen) a tři jsem si pak vzala do zásoby ve spolupráci s Isilandonem.

Zvolila jsem si tyto další vůně:


Sice mají datum spotřeby poměrně dlouhý, ale i když jsem je měla schované v krabici ve skříni, tak změnily barvu - především ta zelená šumivka, který byla kompletně zelená. Takže je lepší nečekat a fakt je spotřebovat. Nemyslím si, že by to byla vada, spíš reakce se vzduchem nebo vlhkem. Já jsem šetřílek a takové věci si různě šetřím, ale tady vím, že s nimi nebudu čekat.




Vůni mají silnou a ta se nemění ani po vložení do koupele. Zůstává stejně silná a intenzivní. 

Při vložení do koupele nečekejte žádná salta a přemety jak to dělají šumivky třeba z Lush, ale krásně šumí a opravdu přenádherně voní. Vůně zůstává i na těle, takže není potřeba dávat do koupele ještě navíc něco jiného.

V nabídce Isilandonu najdete i další vůně jako například pomeranč anebo litsea cubeba.


Cena: 35Kč/50g


KOUPELOVÉ OLEJE

Nikdy jsem nebyla na válení se ve vaně. Nesnáším, jak se kůže rozmočí a proto jsem se vždy radši osprchovala a ende, rychle zase ven. Co mám děti, konkrétně spíše co mám dvě děti, tak chodím do vany i spát (a jíst!) :-D.

Takže stejně, jako mě zaujaly šumivé bomby, tak mě zaujaly i koupelové oleje.

Jelikož se blížil podzim a začalo být chladno, byla jasná volba pro tyto oleje:




Většinou si vanu dělám opravdu plnou a olejíčku doslova cmrndnu tak nějak od oka. Asi méně, než se doporučuje, ale ono to stačí. Vůně se rychle rozline po koupelně a relax může začít :-).

Stejně jako u šumivek, tak i v tomto případě zůstává vůně po vykoupání i na těle.

Každý voní úplně jinak, ale všechny mi sedly a jsou opravdu moc povedené.

Na eshopu najdete také erotizující, gynekologický či tonizující.


Cena: 153Kč/kus


PŘÍRODNÍ ŠAMPON - ROZMARÝN

Jsem už pár let na metodě No poo ale poslední rok zkouším různé šampony, abych si našla něco, co se aspoň trochu přiblíží účinkům mouky, ale bohužel. Nenalézám, stále nenalézám.

Vybrala jsem si rozmarýnový přírodní šampon, ale není to nic pro mé vlasy a mám je po něm vysušené. Zkoušela jsem několik týdnů, ale bez rozdílu.

Mouka je mouka, takže se budu stále patlat s kašičkou, ale láká mě vyzkoušet ještě další přírodní šampony od Isilandonu. Určitě mě neodradilo to, že mi šampon nesednul, protože každý máme vlasy úplně jiné s jinými potřebami, takže se může stát, že to, co nesedne mě, sedne naopak Vám.




Co mě ale překvapilo, bylo to, že je šampon doslova gelovatý. Vůbec neteče, je jako gel a to se mi moc líbí. Na fotce to není tak zřetelné, ale je to taková gelová hmota. Ani nevím, k čemu bych ji přirovnala, ale přijde mi to super, protože drží na místě a nikam po ruce nestéká.

Vůně je silná, přírodní a krásně je cítit i po umytí. S přírodními šampony jsem měla trochu problém, že vlasy nevoněly, ale tohle je výrazná vůně a vlasy voní :-).



Další šampony, které mají v nabídce jsou - arganový, bambucký, ricinový, levandulový, medový, rakytníkový a s esenciálními oleji.


Cena: 139Kč


TEKUTÉ MÝDLO - ČERNÝ HROZEN

Ty bláho lidi! Já už se nikdy nechci mýt ničím jiným, než tímto tekutým mýdlem! Nejen, že je vůně doslova k sežrání, ale taky omámí a já se naprosto roztekla už při prvním čmuchnutí :-D.

Vůni černého hroznu jsem si zamilovala před několika lety, kdy jsem měla sprchový gel od Dermacolu a ten byl. To jsem jen seděla ve vaně a nasávala tu úžasnou vůni.

Takže jakmile jsem objevila, že má Isilandon tekuté mýdlo s vůní černého hroznu, věděla jsem, že mě dostane na kolena. A taky, že se tak stalo!




Velkou výhodu má v tom, že stačí opravdu malá kapka a začne krásně pěnit. Takže vydrží opravdu na dlouho. Z fotky to vypadá, jako bych ho nepoužívala, ale používám ho pravidelně (lásku mojí nebeskou) a dokonce si ho schovávám před holkama, aby mi ho neplácaly :-D.




Další druhy tekutého mýdla, které najdete na eshopu Isilandonu jsou - bílý čaj, citronová tráva, granátové jablko, levandule, santalové dřevo a zelený čaj.


Cena: 115Kč


ZÁVĚREM

Isilandon je pro mě objev roku 2018 a rozhodně jim budu dlouhá léta věrná.

Jsou českou rodinnou firmaou a rozhodli se dělat věci zkrátka jinak. Vše, co vymýšlí a vyrábí, dělají šetrně s ohledem k přírodě, k lidem a ke zdraví. Vždy přitom myslí na požitek, o který se chtějí s námi všemi podělit.

Filozofií jejich podnikání je nabízet to, co by si sami bez váhání koupili a snaží se nabídnout, co nejlepší zákaznický servis. Snaží se dělat svou práci poctivě a s láskou.

Produkty mají kvalitní, úžasně voňavé a cenově dostupné pro všechny, což je v dnešní době prostě paráda a co víc by si člověk mohl přát!

Snaží se vymýšlet a rozšiřovat svoji nabídku a já se moc těším na další novinky, se kterými vyběhnou.

Více informací najdete na eshopu www.isilandon.eu, kde si můžete vybrat z mnoha dalších krásných a voňavých produktů :-).

Děkuji Isilandonu za krásnou spolupráci!

1 komentář:

  1. Musím sa priznať, že o tejto značke počujem prvýkrát, ale vyzerá veľmi dobre! :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat