8. dubna 2020

CO NA SEBE: Brumla.cz - Oblečení z druhé tlapky

Brumlu znám už snad z doby, když jsem čekala Klaudinku. Byla jsem zaregistrovaná, ale nakonec k nákupu nedošlo, ani vlastně nevím proč? Spíš jsem využívala kamarádky a místní burzičkové skupiny na Facebooku, kde jsem si při osobním setkání mohla oblečení omrknout.

Před pár týdny jsem jimi byla oslovena ke spolupráci. Zrovna se mi to hodilo, protože mi Klaudinka vyskočila v centimetrech a najednou ji bylo všechno krátké. Potřebovala jsem tedy hlavně mikiny, svetříky a pyžama.

Na nabídku jsem kývla a hned jsem začala pátrat, protože to byste totiž nevěřili, ale je to docela adrenalin. Musíte jednat rychle, než Vám někdo kousek vyfoukne. Takhle moc to na Brumlovi frčí, ale stojí to za to! Tomu věřte :-).

Tímto článkem bych Vás ráda detailněji seznámila s Brumlou a ráda bych Vám předala mé zkušenosti, postřehy a ukázala Vám vše, co nám nejen ve spolupráci, ale i v mých následných objednávkách, dorazilo.

Já se totiž po první objednávce nadchla takovým způsobem, že jsem objednala ještě dvakrát. Nadšení bylo opravdu obrovské. Vůbec jsem to až takové nečekala a když vidím ty naše cácorky nadšené ještě víc, tak to mi dochází slova.



O BRUMLOVI

Brumla funguje již 16 let. Dříve bylo oblečení přidáváno po desítkách. Postupem času se číslo začalo zvedat ke stovkám a dnes to jsou již tisíce - přesněji aktuálně 14 000 kusů oblečení týdně.

Jedním z jejich cílů je zbavit co nejvíce lidí předsudků, že je second hand něco nepatřičného.

Brumla nakupuje zboží z velkoobchodů, kde je získávají přímo z Anglie několika způsoby:

  • Školní a charitativní sbírky
  • Door to door
  • Textilní kontejnery

Školní a charitativní sbírky jsou nejrozšířenější a nejmasivnější. Děti nosí do školy oblečení, škola ho prodá velkoobchodům a za získané peníze financuje charitativní či školní projekty.

Door to door je ve smyslu toho, že to, co se Vám již nehodí, vystavíte před dům a je uklizeno ( :-D ).

Textilní kontejnery jsou dost rozšířeny i u nás - nepoužívané oblečení se odkládá do nich.

Pokud Vás zajímá více informací nejen o Brumlovi, ale také o jeho zakladatelce, podívejte se na tento zajímavý rozhovor https://www.businessanimals.cz/brumla-online-second-hand/.

Jiné online second handy nepřidávají takové množství oblečení, jako Brumla. V tom jsou v podstatě na území ČR i SK bezkonkurenční.


PRVNÍ OBJEDNÁVKA

Tato první objednávka je ve spolupráci s Brumlou a těšila jsem se na ni jako na Vánoce. Opravdu šíleně moc, protože jsem vychytala pro Klaudinku absolutně boží pyžamový overal, který si zamilovala způsobem, že ho sundá maximálně na vyprání, jinak ho má neustále na sobě - v mezičase ho střídá s druhým.

A hlavně, když mi balík přišel, tak jsem neměla ani trochu pocit, že je jedná o second hand. Všechno na mě působilo naprosto luxusně.

Vybrala jsem jak Klaudince, tak i Sofince a dostalo se i na Olivku.


Béžový svetr s tregínami

Tohle je kombinace pro Sofinku, které jsem to vybrala za účelem čančání do divadla, kam se školkou jezdí každý měsíc a nechtěla jsem jí pořád dokola dávat to samé. Svetřík je nádherný a riflové legíny mám na holkách nejraději. Klaudinka musí mít všechno na regulaci, takže cíleně volím legíny a Sofince to krásně formuje postavu :-D. Asi to zní divně, ale Sofi je kus ženský a v legínách vypadá fakt dobře.




Svetr velikost 110, 116Kč. Tregíny velikost 110, 89Kč


Šaty s motýlky

Tyto šaty jsem vybrala za stejným účelem jako předchozí kousky - tedy kvůli divadlu, ale i na léto vypadají krásně. Až mě mrzí, že nebyly i větší pro Klaudinku, protože té sluší neuvěřitelně. Šaty se dají zkombinovat s předchozím svetříkem, k tomu silonky nebo tenké punčochy a krásný outfit je na světě.




Velikost 110, 119Kč


Kravičkový overal

Overalu jsem se nemohla dočkat. Věděla jsem, že to bude naprostá pecka, ale nečekala jsem, že bude mít úspěch až v takové míře. Neustále ho má na sobě, zvlášť teď v období karantény. Jinak jakmile se vrátila ze školky, hned ho oblíkala. V mezičase praní trpělivě čekala a nejenou ho ještě vlhký sundala ze šňůry, že už ho opravdu chce.



Velikost 128, 149Kč


Trolls overal

Trolls holky milují stejně jako Ledové království. Klaudince jsem tento overal vzala, aby měla na střídání s tím kravičkovým. Nosí ho tedy v mezičase, když se kravička pere nebo suší.



Velikost 128, 156Kč 


Chlupaté pyžamo s Olafem 

Klaudinka má už jedno Elsové takhle chlupaté pyžamo a chtěla jsem ještě s Olafem, protože je docela zimořivá tak aby mimo overalů měla i klasická pyžama. Brala jsem velikost 122, ale vidíte, že jí je to malé, co se týče kalhot. Takže bude pro Sofinku.




Velikost 122, 95Kč


Smaragdová mikina

Tahle mikina mi padla do oka především tou barvou a také růžovým třpytivým nápisem. Působí na mě moderně a sama bych takovou nosila, být o pár let mladší :-D. Z této mikiny jsem nadšená a Klaudince se líbí všechno, co má kapucu.



Velikost 128, 79Kč


Černá mikina s flitry

Stále frčí různé flitry a flitrové přeměňovací oblečení, takže i na to se zaměřil můj hledáček. Tato mikina není vyloženě přeměňovací ale na pohled je prostě do oka bijící, výrazná a ty naše růžové cácory nemají nic černého, elegantního, tak jsem to tím chtěla napravit.




Velikost 128, 116Kč


Tmavomodrá mikina s flitry

Tahle mikina byla doslova láska na první pohled. To je taková nádhera! Že ji potřebuju ve velikosti 38/40 (Brumlo, prosím! :-D). To je opravdu z mého pohledu dokonalá elegance, která zaujme každé oko a moc ji Klaudince závidím. Jen jsme to asi trochu přepískly s velikostí. I když jí jiné kousky velikosti 128 jsou, tohle je obří. Barva je tmavě modrá, špatně zachytitelná. Někdy působí černě, jindy modrá vyběhne.




Velikost 128, 116Kč


Župánek

Chlupatý roztomilý župánek pro tu naší nejmenší Olívii :-).




Velikost 68, 58Kč


DRUHÁ OBJEDNÁVKA

Po první objednávce jsem se nadchla opravdu nepopsatelně moc. To se snad ani nedá slovy vyjádřit, jak moc jsem byla nadšená a hned jsem koukla na Brumlu zas. Tentokrát taky za účelem, abych našla overalová pyžama pro Sofinku, která je chtěla samozřejmě taky. To je tak, když se díky vlastní spolupráci nadchnu, že sama začnu utrácet :-D.


Smetanový overal

Na Sofinku jsem nenašla až tak nádherné overaly, jako na Klaudinku, ale abych pravdu řekla, stejně si je půjčují a i když v nich docela plave, tak je šťastná :-D. Vzala jsem ji alespoň to, co jsem objevila a jedním z nich byl tento hezký "ovečkový" overal.




Velikost 116, 89Kč


Černý overal s hvězdami

Pak jsem pro Sofinku vzala ještě černý s hvězdama, aby měla taky na střídání. A překvapivě, stejně jako Klaudinka, v nich je neustále a nesundá je jen tak. Z overalů se stalo takové domácí oblečení a hned jak můžou, tak si je oblečou.




Velikost 116, 95Kč 


Fleecová mikina s květy

Tady jsem se rozhodla zariskovat, abych zjistila, jaká je kvalita tak levného kousku oblečení. Jestli bude cena kvalitě opravdu odpovídat anebo jestli překvapí. Musim říct, že je parádní! Má v sobě všitý rolák a je opravdu teploučká a moc příjemná na dotek. Tato mikina je pro Sofinku taková čančavá. Rolák je krásně průžný, takže se jednoduše přetáhne přes hlavu.




Velikost 116, 19Kč


Černá mikina s pajetkami

Tahle mikina mě naprosto dostala. Bylo mi až líto, že ji nemám dvakrát pro obě holky, protože mě baví oblékat je stejně. Jim to nevadí, naopak se nehádají co která má, a já se v tom vyžívám. Asi to nebude styl pro každého, ale já jsem z ní opravdu paf. Ale ve třetí objednávce jsem ji vychytala, tak mají holky každá svou! Jen bacha na menší zvířata. Tchýně má yorkšíra a ten po jedné z holek skočil a chytnul ty pajetky pod krkem, tak je má zlehka poškrábaný. Takže nedoporučuji nosit v dosahu zvířat. Jinak jsem nadšená a zůstává mi na nich zrak stát.




Velikost 116, 119Kč a velikost 128, 119Kč


Overalové pyžamo Minnie

Já na Minnie a Mickeym v podstatě vyrostla a nečekala bych, že bude pořád tolik v oblibě. Snad víc, jak princezny. Klaudinka má růžové období, střídavě s duhovým, tak jsem si řekla, že jí udělám radost ještě overalem s Minnie.




Velikost 128, 129Kč


TŘETÍ OBJEDNÁVKA

Třetí objednávku jsem vůbec neplánovala. Fakt ne, ale úplnou náhodou jsem jen tak na Brumlu koukla a objevila jsem tam stejnou mikinu s pajetkami, jako jsem kupovala Sofince (viz výše). Moje úchylka stejně oblíkaných děti byla v naprostém úžasu, že jsem ji hned hodila do košíku. K tomu jsem se rozhodla mrknout na nějaké teplé mikiny, když se blíží jaro a čas celých dnů venku. Zaměřte se na ceny, to jsem tam nechat fakt nemohla.


Chlupatá pruhovaná mikina

Tohle je přesně ten materiál, do kterého byste se chtěli zachumlat a nevylézt. Přijde mi absolutně nenošená, protože by jinak ty chloupky nebyly v tak perfektním stavu. Hřeje sodlova na dotek a Klaudinka si ji hned zamilovala.




Velikost 128, 35Kč 


Disney mikina

Tuto mikinu jsem, vzhledem k ceně, vzala cíleně jako školkovou. Ve své skřínce má vždy náhradní oblečení, u kterého mi zase tolik nevadí, kdy se ztratí. Na to, že mikina stála v podstatě dvacku, je opravdu krásná, příjemná a do školky prostě nepůjde! To si nezaslouží! Je opravdu krásná, až mě to samotnou překvapilo.




Velikost 128, 23Kč 


Bílá mikina s puntíky

Teplá, chlupaťoučká ale "čančavější" třeba i do města, na návštěvu a tak. Je nádherná! Opravdu nechápu, jak tyto mikiny mohou být second hand, když jsou v kvalitě, jako kdyby je nikdy nikdo nenosil. Maximálně vyzkoušené a nic víc.





Velikost 122, 89Kč


Fleecová mikina se srdíčky

Holky chodí často v růžovém. Tato mikina mě zaujala především proto, že je modrá a přes to na první pohled krásně holčičí. Vzala jsem ji Sofince, která po Klaudince dětí všechno růžové, tak ať je taky trochu změna a má něco opravdu své. I když sedí docela hezky i Klaudince.




Velikost 116, 42Kč


Mikina s hvězdami

Krásná chlupatá teploučká mikina s kapsou uprostřed. Zase mi přestává rozum stát nad tou parádní cenou, když je materiál v absolutním TOP stavu. Tohle je opravdu paráda! Vzala jsem ji Sofince, aby měla na střídání opravdu teplé mikiny, které jsou nejlepší pod vesty.



Velikost 116, 42Kč


Svetřík s kamínky

Čančavý svetřík pro Klaudinku, který je zdobený kamínky. Sofinka má podobně chlupatý, jen fialový, a Klaudince se moc líbil. Tak jsem si na to vzpomněla a vzala jsem ji tento a to jste měli vidět tu radost a našení.




Velikost 128, 43Kč 


Chlupatý župan se srdíčky

Tento župan jsem vzala Klaudince, která ze svých županů vyrostla. Vybrala jsem ho především kvůlu volánkům a třpytkám. Je velice slušivý a jsem z něj nadšená. Má na sobě obrázek Lociky, který je sepraný, ale to jsem neřešila. Já bych župan brala i bez toho obrázku.




Velikost 128, 149Kč


SYSTÉM REZERVACÍ

To, co si rezervujete, je závazně objednané! Rezervace platí po dobu 15 dnů od první objednávky, kterou do rezervace zařadíte. Po uplynutí rezervační doby 15 dnů je zboží, v případě dobírky, odesláno na Vaši adresu. Pokud platíte přes účet, tak Vám nejdříve přijdou podklady k platbě.

Výhody rezervací jsou především v tom, že neplatíte několik poštovných (já si vždycky řekla, že rezervovat nepotřebuju, že už určitě nic nekoupím .. hahaha!) a také platíte všechno jednorázově a ne několika platbami. Také můžete docílit dopravy zdarma, pokud se dostanete přes částku 1500Kč.

Více informací o systému rezervací najdete ZDE.


DOPRAVA

Já osobně frčím především na zásilkovně, která Vás v tomto případě vyjde pouze na 45Kč! Takže jsem vůbec neřešila ty tři objednávky po sobě. S takovou cenou dopravy se vyplatí i menší objednávky.

Takže zásilkovnou 45Kč, Českou poštou 89Kč a PPL 99Kč v případech, že platíte předem. U dobírek se ještě započítává dobírečné.

Více informací o dopravě najdete ZDE.


ZÁVĚREM

Člověk by si myslel, že tam nebude mít šanci něco vychytat, protože je to opravdu adrenalin a oblečení v podstatě mizí z košíku, když je někdo rychlejší. Ale s takovým množstvím, které tam týdně přidávají, a v kombinaci s rezervačním systémem, který je naprosto geniálně řešený, nebudete vědět co dřív koupit a začnete tam nakupovat pravidelně.

Pokaždé, co se na Brumlu podívám (i když jsem si to už zakázala), tak najdu nejednu věc, kterou bych okamžitě koupila a kterou si zamiluju. Mají tam krásné moderní oblečení v naprostém TOP stavu a pro mě to od teď bude hlavní zdroj oblečení pro holky. A třeba tam vyberu i něco sobě a manželovi.

Klaudinka nosí aktuálně velikost 116/122 (jak u čeho), takže jsem jí v podstatě dělala zásobičku na dlouhou dobu. Je drobná, takže jí to oblečení vydrží opravdu dlouho a dokonce krásně obleče i to, co jsem pořizovala původně Sofince.

Sofinka aktuálně nosí velikost 110, takže jsem i jí brala oblečení tak, aby nějakou dobu vydrželo. Sofi narozdíl od Klaudinky roste rychleji - nebo spíš roste úplně normálně, ale i tak jsem myslela minimálně na celý rok, ne-li déle.

Děkuji Brumlovi za tuto zkušenost. Víc nadšená jsem snad ani být nemohla.

Žádné komentáře:

Okomentovat