8. dubna 2021

MÁMY SOBĚ: 3 minuty pro štěstí - Kniha pro zachycení každodenní krásy

Již před několika týdny jsem vám psala o tipu na netradiční dárek - je to kniha pro zachycení každodenní krásy a nazývá se 3 minuty pro štěstí. Dostala jsem ji jako dárek od Familium.cz a dnes bych vám ji chtěla konečně detailněji ukázat.

"V knize jsou připravené otázky na 365 dnů, takže vám vystačí na celý rok. Dny a týdny nemají předtištěné datum. To si můžete doplnit sami a máte tak úplnou svobodu, kdy začnete s vyplňováním a zaznamenáváním svých myšlenek. Je rozdělená na týdny a před začátkem každého z nich si můžete napsat, na co se v následujících dnech budete těšit."

Tak se na ni pojďme detailněji podívat :-).

 

 

O KNIZE

Jak můžete vidět z fotky, tak je to docela bichlička. Kniha má rozměry přibližně 26x20cm a má přesně 324 stran. Vzhledově na mě působí neutrálně pro všechny věkové kategorie. Dokázala bych si představit, že ji dávám kamarádce, mamce i třeba babičce/tchýni.



MNOHO CITÁTŮ

Každý týden je doplněn o dva inspirativní citáty moudrých osobností, které se vám kolikrát i trefí přesně do černého. Anebo se nad nimi minimálně zamyslíte, přepošlete je někomu, kdo přesně něco takového potřebuje číst anebo si je přepíšete do svého deníku apod.


 

Některé citáty jsou doplněny o drobné ilustrace květin.




 

A nemusím snad ani zmiňovat, jak moc jsou pravdivé. Každý si v nich najde to své, to trefné, to výstižné, to co sám aktuálně potřebuje.



 

OTÁZKY NA 365 DNŮ

Dny a týdny nemají předtištěné datum, takže můžete začít kdykoliv se vám zachce. Na začátku každého týdne si můžete zapsat, na co se ten konkrétní týden těšíte. A co se týče otázek, budete vyplňovat například:

 

  • Co se mi dnes povedlo?
  • Co mě dnes potěšilo?
  • V jaké konkrétní situaci mi dnes bylo dobře?
  • Čeho si na sobě dnes vážím?
  • Komu jsem udělal(a) radost a jak?
  • Za co bych se dnes pochválil(a)?
  • Komu jsem dnes pomohl(a)?
  • Co se mi dnes povedlo?
  • Za co jsem dnes vděčný/vděčná?
  • Co mi dnes zvedlo náladu?
  • Kdo mě dnes potěšil?
 

 

Zkuste se už při čtení této recenze zamyslet nad tím, co byste odpověděli na konkrétní otázky? Už takto z recenze si zkuste zlepšit den nebo celý týden :-). Uvidíte, jak málo stačí a tím, že si vše budete zapisovat, budete mít krásnou památku na celý rok. Zvlášť v aktuálním období, kdy je cokoliv pozitivního opravdu potřeba.





 

SPOUSTU KRÁSNÝCH FOTOGRAFIÍ

V knize je mnoho krásných fotografií přírody, které jsou nafoceny fotografem Janem Žirovnickým. Ten dokáže dokonale zachytit jedinečnou krásu a atmosféru české přírody. Fotografií je v knize celkem 53 a jsou opravdu velmi povedené.






 

POHLED NA OTEVŘENOU KNIHU

Když v knize listujete, můžete mít pocit, že si prohlížíte fotoalbum. V kombinaci s vašimi myšlenkami, pocity i třeba přáním vzniká jedinečná záležitost, která vás bude provázet celý rok a ke které se budete třeba i vracet s nostalgií i vzpomínkami na to, co vám kniha dala. A pokud máte kolem sebe někoho, kdo si rád zapisuje myšlenky, dojmy i pocity, určitě za takový dárek bude rád.




 

ZÁVĚREM

Ať už dárek k narozeninám, svátku, ke dni matek nebo jen tak pro radost, pro zlepšení nálady. Věřím, že si kniha 3 minuty pro štěstí své čtenáře a zapisovatele najde a že všem dá přesně to, co od ní čekají - i když, to si přece každý z nás tvoří sám. Kniha nám může jen pomoct, nahromadit vše na jedno místo a ukázat nám cestu, směr. Vydat se po ní již musíme sami :-).



 

Podívejte se zpětně na prožitý den. Co hezkého vám přinesl? Z čeho jste se radovali? Za co můžete být vděční? To vše si můžete zapisovat celý rok anebo knihou potěšit někoho blízkého. Najdete ji na eshopu Familium.cz přímo ZDE.


Cena: 390Kč


Žádné komentáře:

Okomentovat