14. dubna 2021

OBOUVÁME SE: Dětské barefoot boty Be Lenka Play Sparkle

Značku Be Lenka znám už dlouho. Jedno z jejich nosítek mám už několik let a další jsem měla zapůjčené ve spolupráci se Zkusnositko.cz - to budu brzy vracet (a vůbec se mi nechce!). Obě nosítka jsou úžasní mazlové a sedla mi jako zadek na hrnec. Kromě nosítek se ale tato firmička pustila i do barefoot bot a když jsem na podzim dostala nabídku některé z nich otestovat, byla jsem nadšená a slovy kamarádky přijala jsem spolupráci snů :-).

Jenže, jak to tak my máme máme, místo abychom myslely víc na sebe, myslíme neustále na naše děti a já místo, abych si vybrala boty pro sebe, nedokázala jsem odolat těmto nádherným třpytivým růžovkám a domluvila jsem boty tedy pro holky. No ale uznejte, neudělaly byste to samé? :-)

V této detailní fotorecenzi vám tedy představím dětské boty Be Lenka Play Sparkle, na kterých můžu stále i po půl roce oči nechat. A zároveň bych vám ráda napsala něco přímo o firmě Be Lenka a taky o samotné Lence. Tak se pohodlně usaďte a přeji příjemné čtení :-).

 

 

DETAILY BE LENKA PLAY SPARKLE

Abych pravdu řekla, hned co dorazily a holky začaly rozbalovat, všem nám spadla čelist, jak nádherně ve skutečnosti vypadají a jak moc se lesknou a třpytí. Měla jsem sto chutí je nechat vystavené a jen se na ně koukat. Z představy, že bych je holkám dala na nohy a třeba by v nich zakoply, jsem se orosila.


 

Musela jsem sama sebe vyhecovat a říct si, že když už něco testovat, tak pořádně. Žádná výstava se konat nebude hahaha! Botky jste tedy testovaly přibližně půl roku s tím, že je převážně nosily do města, k doktorovi a na takový to holčičí čančání. Abych ale nasbírala víc fotek, byly s námi i na pikniku, který jsme si udělali posledního března.

 

 

Jak můžete vidět, jsou na suchý zip a dají se dobře utáhnout. Jen když je utáhnete víc - pokud je kotník užší, tak suchý zip více trčí ale není to nic, co by nějakým způsobem překáželo nebo se ničilo. Na noze drží pevně, nevyklouzávají. Klaudinka je předškolák, ale boty má stále na suchý zip. Suchý zip u dětských bot preferuju kvůli praktičnosti a rychlosti.

 


 

Vnitřní část boty je prodyšná, takže by se v nich noha neměla potit a opravdu se v nich noha nepotí - to jsme si díky našemu pikniku, kdy bylo snad skoro 30°C na sluníčku, mohli vyzkoušet. Sofinka se vždy potila a potí mnohem dřív, než Klaudinka ale boty i ponožky měla každá suché.


 

Podrážka je z vulkanizované gumy, jedinečně navržená a flexibilní. Její tloušťka je 6mm a tím noze zajišťuje maximální prožitek každého povrchu. Jak můžete vidět, má svůj jedinečný vzorek, který je odolný při různých dětských aktivitách.



 

U bot je důležité zaměřit se na šířku špičky a to jak u dětských, tak i bot pro dospělé. Prsty potřebují prostor a ne se mačkat. A i když jsou dobře široké a zakulacené je potřeba myslet i na to, že prsty nejsou všechny stejně velké a že musí být prostor i na palec.


 

Ohebnost se u barefoot bot řeší dost. Jsou boty, které ohnete hned, jako kdyby byly živé. Pak jsou boty, které povolí až pravidelným chozením. A jsou i boty, které ohnete krásně, ale musíte použít trochu síly a do této kategorie bych svým lajckým okem řadila právě tyto Play Sparkle. Upřímně jsem je čekala trochu měkčí, ale to zase může vidět každý jinak :-).



 

PLAY SPARKLE NA NOŽKÁCH

Na jednu stranu mě mrzí, že jsme tuto příležitost dostali zrovna v období všech možných i nemožných opatření, ale zároveň jsem jim vzala dostatečný nadměrek s tím, že je rozhodně budou nosit i celý letošní rok. Nevím, jestli je to štěstí, ale holkám zas tak noha rychle neroste. Nadměrek měla každá 1,5cm. Kdybych vzala menší, bylo by to už málo a za ty roky to na nich mám už vyzkoušené. Zatím vždy jsem brala boty po internetu.


 

Klaudinka má zrovna užší kotník, ona je celá drobná, tak si botky utahuje víc. Zde je vidět, jak jsem psala výše, že pásek víc přesahuje ale nic, co by nějakým způsobem vadilo nebo překáželo. Svrchní část bot je kožená. Zatím jsme nemuseli moc čistit a drobné zašpinění stačilo otřít vlhkým hadříkem. Ale přiznávám, že se na ně snažíme být opravdu opatrní. Pro mě je to něco, na čem můžu stále oči nechat a i když jsme je dostaly, tak bych dlouho rozdýchávala, kdyby se s nimi něco stalo.





 

Na zadní straně mají logo Be Lenka, které najdete i na podrážce a líbí se mi, jak vulkanizovaná guma přesahuje až nad patu.


 

Botky jsou vhodné pro normální až širší nohu a taky pro normální až vyšší nárt. Sofinka má nohu od malička buclatější, Klaudinka drobnější a i přes to tyto růžovky Play Sparkle sedí oběma skvěle. Ani jedné v nich noha nijak nelítá, ani jedna si na nic nestěžuje. Kolikrát se mě někdo zeptá, jak je možné, že holky můžou nosit stejné boty. Dřív to bylo jinak a stejné nosit nemohly, ale co Klaudinka povyrostla už to není žádný problém a obě si užívají, že mají věci i boty stejné :-).




JAK SE HOLKÁM NOSÍ

Klaudinka říká, že se jí nosí dobře. Nejvíc se jí na nich líbí, že v nich chodí (hahaha já se picnu :-D) a že je může nosit. Líbí se jí, jak jsou růžový a jak se třpytí. Klaudinka totiž dlouho toužila po blikacích/svítících botách, ale ty barefoot ani kompromisní prostě neseženete. Jedině tkaničky, ale jak jsem zmínila výše, u ná se tkaničkové boty zatím nevyskytují. Věděla jsem, že z těchto bude poprděná, protože se jí v podstatě splní přání a co je víc, než splněné přání :-).


 

Sofinka říká, že je ráda, že mají s Klaudinkou stejný (jo, ony si to opravdu užívají). Líbí se jí, jak se třpytí a to hlavně na sluníčku a že jsou růžový. Chodí se jí v nich dobře a ráda jim dává i pusinky (ano, opravdu je pusinkuje! :-D). Mám prý napsat, že je miluje :-D.


 

Holky jsou na botky opatrné i samy, což mě docela překvapilo. Ale zároveň se nijak neomezovaly v pohybu. Lítaly v trávě, běhaly, poskakovaly, řádily tak jak to umí, ale byly opatrnější na louže a bláto, které by jinak prolítly hlava nehlava. Měla jsem obavy, jestli je nebudu muset víc hlídat, aby nelezly po stromech a tak, ale nemusela jsem vůbec nic :-).


 

CELOROČKY JAK SE PATŘÍ

Boty jsou vhodné na každodenní procházky a pokud je naimpregnujete, vydrží i vlhkost. Holky je nosily i v prosinci, když nebyl sníh. Neimpregnovali jsme je ale toho sněhu moc nebylo, tak je nosily pokaždé, když jsme šli na procházku do města a nebyl sníh. Tady tedy ještě pár fotek mimo prudké jarní slunce, ať je taky vidíte v zimním období. To jsme byly zrovna v Kadani omrknout vánoční stromeček :-).




 

O FIRMĚ BE LENKA

Firma se snaží svým zákazníkům předat filozofii slow fashion. Při výrobě svých produktů dbají na kvalitu použitých materiálů i zpracování. Využívání co nejlokálnějších surovin a podporují tradiční lokální výrobu. S láskou k přírodě přistupují nejen při designování a v produkci svých výrobků, ale angažují se také v různých zelených projektech. Nebojí se snít odvážné sny a jejich cílem je změnit pohybové a obouvací návyky lidí po celém světě :-).

 

PÁR SLOV O LENCE

Lenka mi je už sama o sobě velmi sympatická. Od narození žije s handicapam - nemá pravou ruku, ale i přes to všechno vystudovala sportovní gymnázium a rozjela dráhu reprezentantky Slovenska. Dnes je mámou dvou holčiček a chlapečka. Řídí se heslem, že sny je potřeba si plnit - což je i moje heslo a často říkám, že sny jsou od toho, aby se plnily. No a tak se rozhodla věnovat tomu, co jí baví a vznikla značka BeLenka, která ale nezahrnuje pouze šátky, nosítka a barefoot obuv, ale také nosící oblečení. A nesmím zapomenout ani zmínit fakt, že BeLenka barefoot obuv je celosvětově vyhledávanou a vysoce hodnocenou.


ZÁVĚREM

Co ještě zmínit k těmto přenádherným růžovkám po takové recenzi? Asi jen to, že nás i po půl roce baví pořád stejně, nadšení je pořád stejně silné, stále na nich můžu oči nechat a neustále se jimi kocháme. Nadšeně je doporučujeme a užíme si je naplno.

Pokud máte doma cácorku, která touží po blikacích nebo svítících botách a vy hledáte podobný kompromis, věřím, že z přesně takových bot si doslova sednete na zadek :-). Velikost odpovídá, ale stejně se snažte přesně změřit stélku a k ní přidat ideálně 1cm. Já sama jsem jako dospělý člověk zvyklá na 1cm nadměrek a těm dětem noha postupně stále roste.

Be Lenka Play Sparkle najdete na eshopu www.belenka.cz přímo ZDE.


Cena: od 1590Kč

 

Žádné komentáře:

Okomentovat