27. června 2022

HRAJEME SI: Kinetické bagrování s auty Big Power Worker Mini

Kinetický písek, to je bájo .. holky ho milují už tolik let a pořád je baví stejně. V loňském roce jsem psala recenzi na absolutně boží kufr pro stavaře, který se ale přestal vyrábět a mě to mrzelo, protože je naprosto dokonalý.

Nedávno po něm byla zase poptávka a já si řekla, že ho zkusím nějakým způsobem napodobit, aby si něco podobného mohli ostatní nachystat i doma. Dlouho jsem pátrala po nějakých skvělých bagrech, které by snesly písek i případně nějakou "špínu", protože bych ráda s dětmi začala víc "messyplay".

Na dokonalá auta jsem narazila na eshopu 4kids.cz i když jsou trochu větší, než jsem sháněla. Jsou naprosto perfektní a svou funkci plní dokonale. A ve spolupráci s eshopem 4kids.cz bych vám chtěla tento tip na kinetické bagrování představit detailněji.

 

 

 

BIG POWER MINI

Auta značky Big Power můžete zakoupit v několika variantách. Tato je ta nejmenší a přitom mají cca 20cm. Následně jsou větší, kterými by se mohl pyšnit nejen každý kluk na zahradě či pískovištích a nakonec jsou tak veliké, že na nich děti mohou doslova sedět a hrát si, jako s těmi největšími.

K našemu hraní s kinetickým pískem jsem zvolila tyto tři druhy - sklápěčku, bagr a rypadlo. Každé z dětí si v nich najde to svoje. Případně se o ně střídají.

Abych pravdu řekla, jsem z nich nadšená snad víc, než děti! Jsou pevné, bytelné, pohyblivé a dětem padnou skvěle do ruky. Přesně dle mých představ!


 

SKLÁPĚČKA

Jaké by to bylo bagrování bez sklápěčky, kterou můžete písek přesouvat a díky pohyblivé korbě i výklopné zadní části ho vyklopit přesně tam, kam potřebujete.


 

Detailní fotky řeknou určitě více, než slova.






 

BAGR

Ani nedokážu říct, který z nich mají děti nejraději, protože si je průběžně střídají. Ale pro mě osobně to je zaručeně bagr, který bych si jednou přála řídit ve skutečnosti. Je to fascinující a zároveň to musí být i dost náročné.


 

Ohybná velká lopata, kterou můžete pohybovat v rameni nahoru i dolů a ohnout můžete i přímo samotnou lopatu pro nabrání písku.






 

RYPADLO

Hrabat, kopat, upravovat .. napodobování reálných věcí, uvolnit uzdu fantazii a relaxovat. To platí nejen pro děti, ale taky pro dospělé, kteří se rychle pro hru nadchnou.


 

Rypadlo nemá tak dlouhé rameno ale o to větší má lopatu, kterou může zvedat v rameni do výšky a zároveň vyrovnat i samotnou lopatu.

 






 

KINETICKÝ PÍSEK

Kinetický písek jsem pro tuto aktivitu vzala 2,5 kilový, ale s tím, jak velká jsou ta auta, by to chtělo ještě jednou tolik a bylo by to naprosto dokonalé. Pokud budete vybírat kinetický písek, vyberte vždy originál Kinetic Sand. Sama má zkušenost s napodobeninami, ale není to ono .. absolutně se to nedá srovnávat, pozor tedy na to.


 

Pokud se v boxu dobře rozmístí, zabere celou plochu a jednomu nebo dvěma dětem by mohlo takové množství stačit. Pokud je dětí víc a každý si vezme k práci kus písku, není to úplně dostatek.


 

Kinetickým pískem se i já sama ráda prohrabávám. Je to relaxační, uklidňující, vypínající. Baví mě pozorovat, jak protéká mezi prsty a jak se dá tvarovat.




 

Můžete ho ukoulet, krájet, mačkat, válet, nechat ho přetákat ..


 

DETAILY Z HRANÍ

Tuto aktivitu jsem připravila dětem v babyclubu a taky tam zůstane, dokud to děti bude bavit. Jen na oslavy narozenin ho budu dávat bokem, protože bych neměla zaručeno, jak k něm budou přistupovat a jestli by mi z něj vůbec něco zůstalo.

Děti jsou pod dohledem. Mám ho přichystaný u jídelního stolu, kde je lino a máme je na očích. I když velká výhoda kinetického písku je ta, že funguje trochu jako žvejka - když vám kus upadne bokem, můžete ho snadno sebrat. To platí i na koberci (díky bohu!) ale lino je lino.

Další skvělá věc je ta, že se u něj zabaví i holky .. ty moje především :-D.




 

Detaily Big Power aut v akci. Já jsem z nich opravdu paf, a to je slabý slovo. O to silnější to je, když jsem čekala že budou menší. A ta radost v dětských očí je jednoduše k nezaplacení. Bohužel vám ale nepovím, kde se vzaly tyto dokonalé uzavíratelné boxy, které jsem našla v babyclubu. Jsou velké, pevné, bytelné a hlavně se dají zacvaknout, že je dítě jen tak neotevře.









 

ZÁVĚREM

Já ani nevím, co v závěru dodat :-D.

Jsem ráda, že se mi povedlo vymyslet kompromis na kufr pro stavaře, který se již bohužel nevyrábí a doufám, že se inspirujete. Budu ráda za vaši odezvu.

Kolikrát mi ženský v babyclubu říkají, že jsou rády za podobné aktivity, které by si domu třeba vůbec nevzali a děti je alespoň využijí takto.

Vše najdete tedy na eshopu 4kids.cz - sklápěčka, bagr, rypadlo, kinetický písek :-).

Přeji příjemnou zábavu!

 

Žádné komentáře:

Okomentovat