22. listopadu 2018

HRAJEME SI: Razítkovací fixy Crayola + tip na aktivitu

Po delší době tu máme zase něco výtvarného od značky Crayola z eshopu Albi.

Jako malá jsem milovala všechny možné i nemožné druhy razítek a stejně tak to mají i obě naše cácorky, jen každá trochu jinak.

Tohle je 8 razítkovacích fixů, které jsou ideální spíše pro slečny, které si budou chtít zpestřit své tajné deníčky a památníčky, ale určitě se s nimi vyřádí i mladší děti.

Výjimečně tento článek spadá do kategorie "Hrajeme si", protože mě k tomu napadla jedna hezká, zábavná aktivita, jako zpestření krátkých dnů.

Tak se na ně pojďme podívat hezky zblízka :-).




BARVY FIXŮ

  • Červená
  • Oranžová
  • Žlutá
  • Růžová
  • Zelená
  • Zeleno-modrá
  • Černá 



TYPY OBRÁZKŮ

  • Blesk
  • Hvězda
  • Srdce
  • Palec nahoru
  • Nota
  • Tlapka
  • Knír
  • Mrkací smajlík



Jako výhodu a plus vidím v tom, že jsou jednotlivé vzory označeny přímo na fixech.




VÝHODY TĚCHTO FIXŮ

  • Nešpiní ruce
  • Vypratelné z oblečení
  • Jednoduše smývatelné z různých povrchů


TIP NA AKTIVITU

Klaudinka si strašně moc zamilovala "bonbonkovou" logickou hru IQ Čoko, kterou jsem objevila ve školce a nadchla mě tak, že jsem ji pořídila jsem i domu. Hrajeme ji zatím trochu jinak a to tak, že si Klaudinka nalistuje výsledek a použije ho jako předlohu, podle které jednolivé bonbonky postaví.

Na stejném principu mě napadla "razítkovací" hra podle určené předlohy. Razítkovala jsem na kousek kartonu náhodně jednotlivá razítka do řady po pěti. Dítko má za úkol jednotlivé řádky přerazítkovat na vedlejší papír a následně zkontrolovat, jestli je má správně :-).

Je vidět, že jsem aktivitu připravovala v noci a vůbec mi nedošlo, že jsem špatně razítkovala palec hore :-D. No nechtělo se mi to už předělávat, takhle to taky nevypadá vůbec špatně :-D.




DOPORUČENÝ VĚK

Jak už jsem psala výše, rozhodně by to byl parádní dárek pro slečny v pubertě, které by si mohly různě zdobit své tajné sešity, dopisy, deníčky či památníčky, ale určitě zaujmou i mladší děti přibližně kolem věku 5 let a více :-).


ZÁVĚREM

Při razítkování to chce mít fixu opravdu kolmo podložce, aby se razítko hezky obtisklo a není ani na škodu s ním trochu zakroutit. Dá se s nimi ale razítkovat i rychlým ťuknutím o papír.

Líbí se mi provedení i zvolené druhy, které jsou moderní :-)


Pokud se Vám fixy zalíbily a chtěli byste je pořídit domu pro své cácorky, najdete je na oficiálním eshopu Albi přímo ZDE.


Cena: 179Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat