28. listopadu 2018

MÁMY SOBĚ: Mateřský a přebalovací batoh Exceland

Před měsícem mě oslovila Ludmila s tím, že můj blog sleduje již nějakou dobu a že pro mě má nabídku spolupráce a to testování mateřského a přebalovacího batohu Exceland, navíc se slevou 20% pro všechny mé čtenáře.

Nejdřív jsem si říkala, že to nemůžu zvládnout otestovat a zpracovat, protože jsem poslední měsíce v neskutečnym presu, ale na druhou stranu jsem si řekla, že by se Vám tip na takový "nafukovací" batoh mohl hodit. 

Mně samotné se něco takového hodilo a tak jsem na nabídku kývla. Domu mi dorazil začátkem listopadu a já se s nadšením vrhla do testování.




NADŠENÍ BYLO RYCHLE SRAŽENO

S radostí jsem Vám, svým čtenářům, na facebookové stránce blogu představila skvělé vlastnosti batohu i domluvenou slevu, a myslela jsem si, že Vám tím udělám radost, ale rázem jsem dostala docela "facku". 

Místo pozitivních komentářů a zájmu se tam rozjela diskuze ohledně Aliexpressu a Wishe, že ho mají levněji z těch čínských eshopů, že vypadá skoro stejně a najednou se ostatní zajímaly jen o ty z Aliexpressu/Wish a já jen koukala s otevřenou pusou co se to děje.

Nemám nic proti Aliexpressu. Sama tam párkrát za rok něco nakoupím, ale vím, že je dost kritizován kvůli etice hlavně, a nejednou jsem dostala sprďana za jeho podporu v recenzích hraček. Proto jsem o něm přestala psát. 

No koukala jsem s otevřenou pusou a říkala jsem si co to sakryš je? Radost byla rázem na bodu mrazu. Všichni víme, že se na Aliexpressu dá sehnat kopie všeho možného i nemožného - Lamaze, Fisher Price apod. 

Mrzelo mě to i vůči Excelandu. Chtějí po mně podporu prodeje před Vánoci, ale místo toho se díky příspěvku strhne doporučení Aliexpressu. 


NENÍ ČÍNA JAKO ČÍNA

Když si vezmete, že takové Safari tuby nebo Sensory blocks jsou taky čína a přitom se jedná o jedny z nejboblíbenějších "hraček" a v případě tub dokonce celosvětově oblíbené. Tak na to člověk kouká jinak.

Ano, uznávám, že mi mohlo být řečeno hned, že se nejedná o přímou českou výrobu. To mě taky trochu zamrzelo, ale abych informace uvedla na pravou míru - každý ať si pak udělá obrázek sám a rozhodne se podle svého :-).

Původně byla v plánu přímo česká výroba, ale batoh by vyšel minimálně na 2000, což pro mámy na mateřské je dost vysoká cena. Výrobce je tedy z Číny, ale vybírali čtvrt roku a to hlavně i z etického hlediska - aby se nejednalo o pracující děti v nelidských podmínkách atd. Po jeho výběru si zadaly barvy, látky, logo je šité přímo při výrobě.

Batohy jsou pod ochrannou známkou uvedeny na český trh. Platí DPH i clo, čímž náklady trochu stouply. Vybraly kvalitnější látku i větší rozměry batohu (Ty z Aliexpressu jsou o kus menší).

Prochází trojí kontrolou - přepočet, kompletní prohlídka kvůli vadám a následná řádná prohlídka ještě před odesláním novému majiteli. No a navíc je tento batoh z Excelandu o kus větší a prostornější, než ty z Aliexpressu.


O BATOHU

Praktický batoh se skvělou organizací by měl usnadnit život Vám i Vašim dětem. Je organizačně navržen tak, aby bylo vše po ruce jen, co batoh otevřete. Což je fakt neuvěřitelný, po těch letech neustálého rochnění v kabelkách, které jsou mnohdy jako bermuské trojúhelníky.

Často se mi stane, že se batohem otřu někde o zeď a vždy trefim zeď, která barvu pouští a batoh je hned bílý. Opravdu stačí jen vlhký hadřík a batoh setřít. Nejvíc to schytavá právě tato menší kapsa, která je pravidelně otíraná o zdi :-D.




Tato kapsa slouží na kapesníčky či ubrousky, které Vám mohou v podstatě čouhat ven, že jen natáhnete ruku a hned jeden vytáhnete.

Pro někoho to je nehygienické, ano i takový názor někdo může mít, ale pro mě je trochu přehnané to brát takhle. To už by fakt člověk nemohl venku ani chodit.

Když byla Sofi miminko, dost často mi v šátku/nosítku blinkala a já musela honit po kabelce látkovou plenu nebo kapesníky. S touto vychytávkou bych udělala jeden hmat a kapesník by byl hned jak by smet :-D.




Druhá kapsa z druhého boku je na lahev s pitím o objemu 1,75l. Já tam nejčastěji nosím klasickou malou lahev hlavně pro holky, ale na výlet se větší dost šikne. Navíc ta váha opravdu není poznat, což mě nepřestává fascinovat.




Takto vypadá batoh ze zadní strany. Popruhy jsou užší, ale pohodlné.




Zadní strana batohu má zip, díky kterému se jednoduše dostanete na dno batohu - pro pleny, mikinu, deku .. prostě pro cokoliv, co se nachází zrovna na dně a Vy to akutně potřebujete.




Rozepne se téměř po celé šířce batohu, takže je přístup velký a vytáhnete z něj cokoliv o různé velikosti - bunda, mikina, svetr.




Tento zadní vstup obsahuje ještě jednu kapsičku.




Poutka na vršku batohu se dají krásně spojit k sobě. Což se mně osobně moc líbí a vyhovuje mi to. To by se mohlo dělat na všech taškách/kabelkách :-D.




No a takto už vypadá prázdný batoh zevnitř. Je opravdu dost hluboký, že by se tam vešla i celá Sofinka. Zvenku tak nepůsobí, ale jakmile nahlédnete dovnitř, tak máte pocit, jakobyste koukali na samý konec světa :-D.




Karabinka na klíče maximálně geniální! Všechny moc dobře známe to neustálé nahánění klíčů po kabelce. Takhle jen čapnu začátek a vytáhnu je okamžitě. Neskutečný :-D.




Jedna boční vnitřní velká kapsa s karabinkou na klíče.




Kapsa na zdravotní průkazy dětí například.




Druhá boční vnitřní velká kapsa. Ono se to nezdá, ale jsou fakt hluboké. Peněženka mi v nich zapadne, že neni vidět a to ji mám dost dlouhou.




Dvě menší kapsičky na sváču, křupky, tyčinky apod.




V přední kapse se nacházejí 3 termo kapsičky na lahvičky třeba s teplým čajem apod. A také síťovaná kapsička na nějaké drobnosti dle Vaší libosti :-).





VÝHODY BATOHU

  • Lehký jako pírko, i když ho naložíte do maxima
  • Prostorný, že se do něj vejde půl království i s princeznou
  • Vhodný jako mateřský batoh, ale také studentský či pracovní
  • Praktický boční otvor na kapesníčky či ubrousky pro okamžité vytasení
  • Prostorná boční kapsa na lahev s pitím, též pro okamžité vytasení

DOSÁHLA JSEM KAPACITNÍHO MAXIMA

Do batohu jsem dokázala nacpat, a to doslova:

  • Dva ručníky
  • Troje plavky
  • Několik náhradních plen
  • Pití
  • Krabičku se svačinou
  • Peněženku
  • Klíče
  • Brašku se zrcadlovkou

JAK HO NEJČASTĚJI NOSÍM?

Nejčastěji v něm mám brašnu se zrcadlovkou, která by se mi tam vešla 2x. Dále peněženku (boční vnitřní kapsa), plenky (boční vnitřní kapsa), krabičku s křupkami (malá vnitřní kapsa), kapesníčky (malá vnitřní kapsa) klíče na karabince a v boční venkovní kapse pití.




V přední kapse mobil a když netáhnu zrcadlovku, tak vedle mobilu malý foťák. Do termo kapsiček padnou jako ulití a navíc jsou v bezpečí před poškrábáním.




Měla jsem ho už několikrát na výletech a vejde se do něj opravdu spoustu věcí. I celé nosítko jsem v něm měla a k němu další serepetičky potřebné na výletě.


ZÁVĚREM

Musím říct, že od té doby, co ho mám, tak bez něj nedám opravdu ani ránu.

Když jsem dříve koukala na různé mateřské či přebalovací batohy, tak se mi buď vůbec nelíbily anebo byly drahé jako 5 krav a velbloud k tomu.

Já jsem docela odpůrce batohů a vždy na výletech nosil batoh manžel. Nikdy mi nic nebylo nijak extra pohodlné, ale v tomto případě když jdu, tak mám neustále pocit, že jsem batoh někde zapomněla, jak je lehký.

Vždy jsem tedy nosila kabelku, ale to taky není nic extra praktického. Přepadává, odírá se o kalhoty, člověk má tendence přiklánět se k druhé straně a můžou pak bolet záda apod.

Tento batoh změnil můj názor a otevřel mi oči.

Takže děkuji za tuto příležitost a doufám, že Vy, které se pro něj také rozhodnete, budete aspoň z poloviny stejně nadšené, jako jsem já :-).

Více informací o batohu, druhy barev a jiné zajímavosti najdete na eshopu EXCELAND.CZ.


Cena: 1000Kč

!!! AKTUÁLNĚ (PODZIM 2019) BĚŽÍ VÝPRODEJ !!!

Námořník - 650Kč
Šedák - 850Kč
Černoch - 650Kč
Losos - 550Kč

A když navíc přidáte kód "životpodlekarol", získáte nejen slevu dalších 50Kč ale ještě provázkový batůžek a malou drobnost pro radost.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat