26. listopadu 2018

MODELUJEME: Play Doh Burger Barbecue

Play Doh je taková ta klasika, u které nemůžete šlápnout vedle.

Vyzkoušela jsem různé druhy modelín, a to včetně domácí, ale Play doh je prostě Play Doh.

Frčí u nás už více než 3 roky. Klaudinka dostala první sadu ke svým druhým narozeninám a od té doby jede. Postupem času se k ní přidala i Sofí a opět je Play Doh doslova na denním pořádku.

Máme pouze jednu tématickou sadu a to sadu Zubaře, kterou jsme dostali dva roky zpátky a ta je z mého pohledu nejlepší ze všech Play Doh sad. Ta opravdu nemá chybu a doufám, že ji časem také zrecenzuji, protože je bezkonkureční a ani po 2 letech ji nemám co vytknout.

Plánovala jsem, že časem pořídíme další sadu, aby bylo zase nějaké zpestření. A zrovna tuto s hamburgerem mám takovou dá se říct vytouženou. Dřív jsme místo ní pořídili velkou sadu příslušenství, aby holky měly pořádný základ. Tak jsem ráda, že na ni konečně došlo .. i když .. no, to se dočtete později v článku :-).




OBSAH BALENÍ

  • 5 kelímků modelíny
  • "Grillíček" pro tvorbu potravin
  • 2 talířky
  • Váleček
  • Obracečku 
  • Nožík
  • Tvořítko





DRUHY MODELÍNY

  • Žlutá
  • Červená
  • Tmavě zelená
  • Světle hnědá
  • Tmavě hnědá




Barvy jsou opravdu dost syté a výrazné. Takové až "uřvané" a to opravdu i ve skutečnosti. Takže vytvořené jídlo vypadá kolikrát až radioaktivně :-D.


PŘÍSLUŠENSTVÍ

Příslušenství obsahuje tedy dva malé talířky na podávání jídel.

Dále obracečku, která má v držadle tvořítko na .. nevim co, nechávám na fantazii dětí :-D. Váleček, klasika, která je potřeba v každé sadě a nůž.




Strojek Vám umožní vytvořit:

  • Hranolky
  • Slaninu
  • Kečup/hořčici
  • Strouhaný sýr




GRILLÍČEK

Cíleně píšu grillíček, protože jsem byla překvapena, jak je malý. Já ale obecně nemám odhad a když jsem měla v ruce krabici, tak bych ho čekala aspoň o 3cm v průměru větší. Je fakt mrňavý, na druhou stranu pro dětské ruce ideální.

Musím ale říct, že mi přijde docela i vachrlatý, křehký - ve srovnání třeba s hlavou ze sady zubaře, která je úplně jiný level. Takže to jsem bohužel docela zklamaná a budu ho muset střežit, aby se nepochroumal.

Uvnitř grillu můžete vytvořit maso, housku, párek/klobásu, cibuli a žampion. Z vrchu grillu se nabízí další možnosti, jako například rajče, salát, cibulové kroužky, meloun (zvláštní :-D) a okurka (? nedokážu moc identifikovat ale semínky se jí podobá).






Tmavě hnědá modelína na tvorbu masa je taková žíhaná. Jako když smícháte světlou a tmavou hnědou. Což vypadá moc hezky a přibližuje se to té "realitě" masa do hamburgeru. Fotkou se to nedá moc zachytit, ale beru to jako plus :-).




Hamburgerová bulka má z obou stran strukturu. Z vrchní části rýhy opravdu jako bulka a ze spodní části strukturu rozkrojeného pečiva.





Párek díky hodně výrazné červené modelíně vypadá trochu jako radioaktivní :-D. Tady bych se vůbec nezlobila, kdyby byla modelína řešená jako ta tmavě hnědá. Kdyby se spojila vínová s červenou, aby ten párek či klobása byly trochu žíhané - to by nevadilo ani u kečupu či rajčat :-).




Cibule je na tom dost podobně jako párek. Taky mohla být trochu lépe řešená, ale to jsou už jen detaily, které práci s modelínou či touto barbecue sadou ničemu nevadí.




Bulku, maso, cibuli, žampion a párek/klobásu si tedy můžete připravit uvnitř grillu. Samozřejmě, že se modelína víc rozplácne a bude potřeba přebytečnou část odkrojit. Já vše fotila již po úpravě, ať to nějak vypadá :-D.

V horní části grillu je potřeba už modelínu rozválet, ale i tak jde poměrně dobře vytvořená potravina vyndat ven z tvořítek.




NAŠE VÝTVORY

Já se rozhodla připravit hotdog s hořčicí a okurkou :-D.




No a Klaudinka připravila masový hamburger se sýrem, rajčetem a salátem :-D.




DOPORUČENÝ VĚK

Doporučený věk je kolem 3 let, což by tak nějak odpovídalo i z mého pohledu, kdy už dítko jen tak ledabyle nematlá modelínu ale už se snaží více tvořit a pracovat s výtvory.

U starších dětí kolem 4 - 5 let už je to velká zábava a s Klaudinkou řádíme pěkně. Sofinka je pořád v tom věku kdy jen mačká a válí, sem tam se jí podaří i vykrojit.

Horní hranice je z mého pohledu až někdy kolem cca 10 let kdy už je to nemusí bavit.


ZÁVĚREM

Nečekala jsem, že hlavní "gril" bude takhle malý. Očekávala jsem, že bude aspoň o 2-3cm v průměru větší. Takže jsem byla hodně překvapena, když na mě vypadnul takový prcek velikosti dlaně. I dětský waflovač v kuchyňce je o kus větší - tak jsem si myslela, že to bude podobné.

Musím ale říct, že co se týče Play Doh sad, tak tuto doporučuji hned po sadě se Zubařem. Hodně se s ní vyřádíte celá rodina :-).


Pokud Vás tato sada zaujala a chtěli byste ji svým dětem pořídit, třeba ještě teď pod stromeček, mrkněte na eshop Funkids.cz přímo SEM.


Cena: 285Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat