30. května 2019

HRAJEME SI: Puzzle Čtyři roční období od Little Bears

Na značku Little Bears jsem narazila náhodně na Instagramu, kde je mojí velikou inspirací Míša z Hrajeme si jinak. Zrovna jsem se u ní rozplývala nad nádhernými puzzlemi. Po bližším prozkoumání jsem se dostala na profil Little Bears a tam jsem se už rozplývala tuplem.

Jejich profil je tak krásný, až jsem se rozjela a všechno jim tam osrdíčkovala :-D. Najednou mi přišla zpráva s nabídkou o spolupráci, že mě již dlouho sledují a byli by rádi, kdybych si vybrala něco z jejich eshopu k recenzi.

Moje volba byla jasná - puzzle Čtyři roční období, u kterých se mi ze všeho nejvíce líbí látkové pytlíčky. Přeci jen ty krabičky nebo rámečky od všech možných i nemožných puzzlí nejsou tak úplně praktické a v tomto případě je to geniálně vyřešeno.




O PUZZLÍCH

Puzzle ukazují jeden pohled do krajiny, která se mění podle ročního období. Každý z obrázků zachycuje typické prvky pro konkrétní roční období. Puzzle každého ročního období mají 30 dílků.




Puzzle jsou rozděleny do krásných látkových pytlíčků, které jsou skladné a můžete je využít na tématickém stolku - pokud si nějaký pravidelně utváříte. Nezabírají tolik místa jako rámečky nebo krabičky a můžete si je třeba i pověsit.




JARO

S jarními puzzlemi rozeznáte typické jarní činnosti - ptáci ze vracejí z teplých krajin, příroda kvete, mláďata se rodí, začíná obstarávání zahrady a pole, myjí se okna, pletou se věnečky z pampelišek, peče se beránek, probíhají Velikonoce, seče se tráva, probíhají prvomájové polibky apod.




Jarní puzzle jsou, stejně jako látkový pytlík, z druhé strany zelené.




LÉTO

Z jara se dostáváme do letního období, pro které je typické hlavně vysvědčení. Dále se odjíždí na různé výlety, tábory, stanování, chodí se koupat k vodě, začíná opalovačka, trhání třešní, prodává se zmrzlina apod.




Letní puzzle jsou, stejně jako látkový pytlík, z druhé strany žluté.




PODZIM

Léto je za námi a začíná krásně barevný podzim, který je typický návratem do školních lavic, pouštěním draka, lampionovým průvodem, sklízením jablek, burčákem (nikdy mi nezachutnal), také se začíná shrabávat listí, vytváří se ohníčky a trhají se šípky - joo šípky, mňam :-).




Podzimní puzzle jsou, stejně jako látkový pytlík, z druhé strany oranžové.




ZIMA

Tak krásný pohled na zasněženou zimu, to se už jen tak nevidí. Pro zimu je typické pečení cukroví, kterého si všimněte za oknem, dále jsou krásné vánoční trhy, staví se sněhulák, válčí se v koulovačce, chodí Mikuláš, sáňkuje se, ptáčkům se dává zrní do krmítek, na stromy se věší ovoce a zelenina pro zvířata, chystá se adventní věnec a zdobí se domy vánočními světýlky.




Zimní puzzle jsou, stejně jako látkový pytlík, z druhé strany modré.




BROŽURA

Brožura, kterou najdete v sadě puzzlí, má celkem 82 stran, takže je poměrně silná. 

Přiblíží dětem zvyky, které se v naší zemi během roku dodržují a ukáže jim, co je pro každé roční období typické. 

Můžete ji využít samostatně, ale v kombinaci s puzzlemi má mnohem větší kouzlo :-).




Každá kapitola obsahuje 10 různých zvyků, u kterých jsou vždy napsány tipy na tvoření, vyprávění a společnou aktivitu. 




S jarem si společně s rodiči zkusíte například vymyslet pohádku o tom, co všechno ptáci při svém putování mohou zažít, půjdete hledat zvířecí stopy, vyzkoušíte si novou techniku zdobení vajíček, vytvoříte si jarní dekoraci anebo třeba namalujete květ jarního stromu. 




V létě si zajdete spolu na zmrzlinu, povyprávíte dětem pohádku o dvanácti měsíčkách, vytvoříte si polštářek s třešňových pecek, připravíte si rodinný piknik nebo si vytvoříte ovocný či zeleninový talíř z druhů ovoce či zeleniny, které zrovna dozrávají. 




Když přijde podzim začíná opět škola, tak si zkusíte s dětmi vyrobit třeba pytlík na svačinu nebo obal na sešity, vykrojíte si dýni, uvaříte šípkový čaj, vytvoříte razítka z brambor anebo si společně zajdete na houby.




V zimním období můžete vytvořít krmítka pro ptáky, zkusíte vysvetlit dětem skupenství vody a změny vody, povyprávíte Vaše zimní zážitky, vyrobíte si adventní věnec nebo si třeba upečete perníčky.




O LITTLE BEARS 

Little Bears jsou malou rodinou firmičkou, která ručně doslova vymazluje hračky s duší. Vyhýbají se plastům - snaží se používat jen látku, dřevo, papír a další přírodní materiály. Mají dva malé kluky, na kterých vše pořádně testují a jeji produkty jsou doporučované pro děti od 3 let i dospělé.


ZÁVĚREM

Holky milují podzim, takže u nich nejvíce ze všeho vládne především oranžová podzimní sada, na které je časté skládání už vidět. Ale snažím se jim předkládat spíš puzzle dle konkrétního ročního období a rozebíráme si společně detaily obrázku.

Překvapilo mě, že se dají jednoduše poskládat i bez předlohy. Nejdřív jsem se zalekla, že u nich není žádný návod, ale když jsem viděla, jak Klaudinka s přehledem skládá bez nápovědy, tak jsem si řekla, že to tak má asi být.

Já jsem nadšená a fascinovaná, jak mají vše propracované a jak se s každým svým produktem opravdu mazlí - napsala bych to jinak, protože je to vážně šílený crcání, co jsem tak postřehla na Instagramu :-D.

Do svých produktů vkládají srdce a je to na všem taky dost znát.

Pokud se Vám sada těchto puzzlí líbí a chtěli byste ji pro Vaše děti pořídit, můžete ji zakoupit na eshopu https://eshop.littlebears.cz/ přímo ZDE.


Cena: 740Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat